Demokratian puute USA:ssa

Demokraatti

Bushin klaanin vaalibudjetti 200 miljoonaa.

Kerryn budjetti 15 miljoonaa.

Bush kieltänyt medialta Irakissa kuolleiden lukumäärän uutisoinnin, uhrien tuomisen ja hautajaisten kuvaamisen. Sensuuri toimii.

Jos Bush valitaan, seuraavia presidentinvaaleja ei nähdä edes teatterina. Bushin klaani ottaa pysyvän vallan.

9

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi jenkeissä päässyt

      edes kunnanvaltuustoon, saatikka kansanedustuslaitokseen.

      Jenkkilässä ei pelkkä rääväsuu riitä, vaan omille pankkitileillä tulee olla rahallista kertymää miljoonia, mieluummin kymmeniä miljoonia dollareita, ennen kuin edes ehdokkuutta harkitaan.

      Siispä, mani tolks, eikö totta.

      Mutta jätä auton ostossa Opeli tai Mersu väliin, johan tuet euroooppalaista demokratiaa. Niin tekevät sadat tuhannet eurooppalaisetkin ja siksi Valtralla ja GM:llä alkoi heti mennä heikosti.

    • realisti

      Ja painuu Texasiin häpeämään tekojaan.

      • Pahoin pelkään, että Bush voi luikahtaa kuin koira veräjästä vaalivoittoon. Voittihan hän Gorenkin vaikka toisin piti käydä.Etenkin pelottelulla terrorismin koko ajan lisääntyvästä uhasta ja tekojen paisuttelusta voi olla arvaamattomat vaikutukset.

        Kerry olisi ehdottomasti parempi vaihtoehto näillä näkymin, vaikka toisaalta en usko minkään kovin paljon siinä maassa muuttuvan, olipa pressana kuka hyvänsä. Bush vaan on se pohjanoteeraus tähän mennessä ollut.


      • dan the man
        Ajatar1 kirjoitti:

        Pahoin pelkään, että Bush voi luikahtaa kuin koira veräjästä vaalivoittoon. Voittihan hän Gorenkin vaikka toisin piti käydä.Etenkin pelottelulla terrorismin koko ajan lisääntyvästä uhasta ja tekojen paisuttelusta voi olla arvaamattomat vaikutukset.

        Kerry olisi ehdottomasti parempi vaihtoehto näillä näkymin, vaikka toisaalta en usko minkään kovin paljon siinä maassa muuttuvan, olipa pressana kuka hyvänsä. Bush vaan on se pohjanoteeraus tähän mennessä ollut.

        Onkin maailmalle tosi suuri menetys kun Bush keikautti pari "ihmisläheistä" diktaattoria kuten Afganistanin Mullah Omarin ja Irakin Saddam Husseinin...


      • dan the man kirjoitti:

        Onkin maailmalle tosi suuri menetys kun Bush keikautti pari "ihmisläheistä" diktaattoria kuten Afganistanin Mullah Omarin ja Irakin Saddam Husseinin...

        Kuinka hedelmällistä jälkeä hän onkaan aikaan saanut!


      • Huvittunut :)
        Ajatar1 kirjoitti:

        Kuinka hedelmällistä jälkeä hän onkaan aikaan saanut!

        Ei Roomaakaan päivässä rakennettu.

        Mikä ihmeen kiire teillä Bushin mollaajilla on sellaisissa asioissa, jotka historian pyörän pyörähdyksissä vaativat vuosikausia muuttuakseen sellaiseen muotoon kuin missä ne sitten taas ovat suhteellisen stabiilissa tilassa vähintään seuraavien kymmenien, ellei peräti satojen vuosien ajan?

        Ottakaa huomioon "hätähousut", että Suomikin oli aikoinaan sodassa N-liittoa vastaan n. viisi(5) vuotta!

        Onko ominaista nykyajan ihmisille, että "kaikki mulle heti nyt"-tunnelmissa luullaan historiallisten tapahtumienkin olevan ohitse muutamassa kuukaudessa.

        Palataan Irakin tilanteeseen vaikkapa v.2007.
        Silloin kenties jo voidaan arvioida, millainen tulos liittouman väliinmenosta Irakiin on meidän nähtävänämme.

        Ettehän USA:n vastustajat vain ole malttamattomia? :))


      • Huvittunut :) kirjoitti:

        Ei Roomaakaan päivässä rakennettu.

        Mikä ihmeen kiire teillä Bushin mollaajilla on sellaisissa asioissa, jotka historian pyörän pyörähdyksissä vaativat vuosikausia muuttuakseen sellaiseen muotoon kuin missä ne sitten taas ovat suhteellisen stabiilissa tilassa vähintään seuraavien kymmenien, ellei peräti satojen vuosien ajan?

        Ottakaa huomioon "hätähousut", että Suomikin oli aikoinaan sodassa N-liittoa vastaan n. viisi(5) vuotta!

        Onko ominaista nykyajan ihmisille, että "kaikki mulle heti nyt"-tunnelmissa luullaan historiallisten tapahtumienkin olevan ohitse muutamassa kuukaudessa.

        Palataan Irakin tilanteeseen vaikkapa v.2007.
        Silloin kenties jo voidaan arvioida, millainen tulos liittouman väliinmenosta Irakiin on meidän nähtävänämme.

        Ettehän USA:n vastustajat vain ole malttamattomia? :))

        En toki ole malttamaton, mutta jo nyt on nähty, että Bushia ei kaivata, eikä tämä ukkeli suuruudenhulluudessaan halua sitä tajuta tai mikä vielä pahempaa ei todellakaan tajua!

        Irakissa kuolee ihmisiä edelleen Usa:n mielivaltaisissa hyökkäystoimissa. Tätäkö pitää odottaa vuoteen 2007?!!!

        Ota nyt hyvä Huvittunut jo ne laput silmiltäsi. Totuuden kylmä, kirkas valo voi alussa vähän saada silmiä vetistelemään, mutta kyllä sinäkin siihen totut;)


      • Huvittunut (Aito)
        Huvittunut :) kirjoitti:

        Ei Roomaakaan päivässä rakennettu.

        Mikä ihmeen kiire teillä Bushin mollaajilla on sellaisissa asioissa, jotka historian pyörän pyörähdyksissä vaativat vuosikausia muuttuakseen sellaiseen muotoon kuin missä ne sitten taas ovat suhteellisen stabiilissa tilassa vähintään seuraavien kymmenien, ellei peräti satojen vuosien ajan?

        Ottakaa huomioon "hätähousut", että Suomikin oli aikoinaan sodassa N-liittoa vastaan n. viisi(5) vuotta!

        Onko ominaista nykyajan ihmisille, että "kaikki mulle heti nyt"-tunnelmissa luullaan historiallisten tapahtumienkin olevan ohitse muutamassa kuukaudessa.

        Palataan Irakin tilanteeseen vaikkapa v.2007.
        Silloin kenties jo voidaan arvioida, millainen tulos liittouman väliinmenosta Irakiin on meidän nähtävänämme.

        Ettehän USA:n vastustajat vain ole malttamattomia? :))

        Keksi itsellesi oma nikki, ettei tarvitse toisen rekisteröimällä nikillä kirjoittaa.


      • loginomi
        dan the man kirjoitti:

        Onkin maailmalle tosi suuri menetys kun Bush keikautti pari "ihmisläheistä" diktaattoria kuten Afganistanin Mullah Omarin ja Irakin Saddam Husseinin...

        ja keikautaa ja tappaa ja kiduttaa ja murjoo invalideiksi tässä tattoossa kymmeniä tuhansia syyttömiä ihmisiä, sekä omia, että vieraita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe