Kuka poistelee.

anja koivistoinen

Jahah, joku täällä poistelee kirjoituksia. Täälläkö ei saa kirjoittaa muusta kuin pakkoruotsista?

7

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini H

      Laitin pyynnin poistaa täältä Ruotsikeskustelut - tämä on eläkeläisten, eli Senioripuolueen sivu, eikä mikään leikkikenttä. Ellei nyt tule parannusta, tämä keskustelupalsta meillä on turha. En ole pitkään aikaan täällä ehtinyt käydä, mutta tämä ruotsittelu on nyt mennyt liian pitkälle. Mitä syytä voi olla sinun viestisi poistossa. Alkaa haista sille että ruotsin sotkijat täällä ovat myös näitä poistajia ja silloin tämä touhu on jo laitontakin!

      • minä

        ps. Laitoin po.


      • Hurreille lakia

        "Laitin pyynnin poistaa täältä Ruotsikeskustelut "

        Kysymys poistelijalle miksi poistelet toisten kirjoituksia ja et edes osaa kertoa siihen syytäkään? Onko ruotsitus sinusta oikein ja onko kielierottelu oikein maassamme?

        RKP:n rasistit mellastavat hallituksessa ja maamme menee perikatoon tuon ruotsalaisen paskan takia.


    • anja koivistoinen

      Yhä useamman vanhuksen kohtalo: Yksinäisyys uhkaa, mutta kotona pitäisi pärjätä.

      Tutkimus osoittaa suomalaisten päättäjien vähäisen tiedon ikäihmisten mielen hyvinvoinnista tai mielenterveysongelmien syistä samoin kuin keinoista, joilla ylläpitää mielen hyvinvointia.

      Omasta kokemuksesta tiedän, että kun liikkuminen hankaloituu niin yksinäisyys lisääntyy. Juhannusaamun tapaus säikäytti minut todella ja näytti mitä on tulevaisuus.
      Olin keittiössä laittamassa ruokaa. Perunat kiehuivat hellalla ja seisoin pöydän ääressä tekemässä salaattia, kun yht`äkkiä aloi huimata. Istahdin tuolille. Sitten tuntui siltä, että keittiökaapit ja jääkaappi kaatuu päälleni - kohta koskee kovasti -
      heräsin lattialta. Olin pudonnut tuolilta lattialle, eikä kaapit olleet kaatuneet. Yritin nousta ylös, mutta tuli oksennus. Hätäännyin. Puhelin oli olohuoneessa ja pää ei pitänyt nousta ylös. Tajusin, että hellalla porisee, on saatava levy pois päältä. Sitten on päästävä puhelimen luo. Ryömin ja oksensin, mutta viimein sain puhelimen käteeni ja soitin tyttärelleni en 112:teen. Puheestani ei kuulema saanut selvää, mutta tyttäreni tajusi tilata ampulanssin.

    • Elämä on kovaa

      Minulla Menieren oireyhtymä eli tauti ja on samanlaisia kohtauksia mitä Anjalla tuossa
      ilmeni tauti on ikävä seuralainen mutta sen kanssa on tultava toimeen.

      Toivotaan Anjalle pikaista paranemista

      • anja koivistoinen

        Kiitos.
        Ei ole enää hätiä, mutta antoi näytteen siitä mitä on olla yksin ja sairaskohtaus yllättää.

        Niin, sairauksien kanssa on vaan elettävä. Yhteiskunta vaan suosii kauniita ja terveitä.


    • 228w

      Pois pakkoruotsispämmäri poistelee kirjoituksia ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe