yhteen vanteeseen jouduttiin laittamaan melkein 100gr painoja = yhdest paikkaa vanteen reuna saanut kolhua, mutta heittoa ei tuntunut olevan kun paikallaan pyöritti, eikä muutenkaan ajossa tunnu värinöitä, itseä vaan vähän vaivaa että rasittaakohan kuin pyörätuentaa / laakeria, onhan tuossa kuitenkin melkoinen punttimäärä isketty....
Tasapainotuksesta
ese
2
396
Vastaukset
Kyllähän se enempi rasittais jos ei olis noita painoja.Ravistais varmaan niin että lähtis paikatkin hampaista.
- Balancer
Tollainen nyrkkisääntö on olemassa painojen määrille: 40/40 grammaa dynaamista epätasapainoa ja 40g staattista epätasapainoa, niin rengas-/vanneyhdistemässä on jotain vikaa. Jos tarkoitit, että painoja on yhteensä 100g (ulko sisäpuoli) niin aika lailla paljon on.
Jos vanne on kiero niin ei mikään ihme ja ja jos on vielä pinnattu rengas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184