perniöstä hakijaa

pusipusihalihali

Tarveisin tupakkaa ni voisko joku ystävällinen ja ihana ihminen ostaa mulle sähkötupakkaa tai askillisen pari m&l sinistä ;)

16

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • el Reino

      Lopeta hyvä immeinen tuo tupakin polttaminen, niin tein minäkin jo 1v. 7kk sitte.

    • lolololololol

      nosta se läski persees ja hae ite

      • pusipusihalihali

        Sry ku oon alaikäne...


      • ehkä
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Sry ku oon alaikäne...

        mä voin hakea


      • pusipusihalihali
        ehkä kirjoitti:

        mä voin hakea

        Ooooo thäännkss.. Mut mun pitäis hommaa rahaa


    • ehkä

      voit maksaa luonnossa

      • marjanpoimija.......

        pittääkö mun kerrätä marjoja/sieniä luonnosa


      • pusipusihalihali
        marjanpoimija....... kirjoitti:

        pittääkö mun kerrätä marjoja/sieniä luonnosa

        Ööhhh emmä kyl ny tajuu mut mitää seksi juttui ei mult tipu...


      • pusipusihalihali
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Ööhhh emmä kyl ny tajuu mut mitää seksi juttui ei mult tipu...

        Vai siis mitä tarkotat luonnossa


      • varmaan
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Vai siis mitä tarkotat luonnossa

        olet vieraantunut luonnosta


      • pusipusihalihali
        varmaan kirjoitti:

        olet vieraantunut luonnosta

        Waaaatt?? ku emmä ny tajuu.... Voitko selittää paremmin??


      • menee huonosti
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Waaaatt?? ku emmä ny tajuu.... Voitko selittää paremmin??

        Nykyajan nuorten sanavarasto on todella suppea, käsite "luonnossa maksaminen" on muka täysin tuntematon.
        Sitä se tekee kun hoetaan vaan v-alkuista sanaa - sitten ei ymmärretä, kun sitä v:tä tosiaan tarvittaisiin maksamiseen :))


      • pusipusihalihali
        menee huonosti kirjoitti:

        Nykyajan nuorten sanavarasto on todella suppea, käsite "luonnossa maksaminen" on muka täysin tuntematon.
        Sitä se tekee kun hoetaan vaan v-alkuista sanaa - sitten ei ymmärretä, kun sitä v:tä tosiaan tarvittaisiin maksamiseen :))

        Ai jaa, meinaatko että mun pitäis antaa vitttua sille kun hakee mulle tupakkaa? Sori kun en oo aikasemmin kuullu, että pilllun jakamista sanotaan luonnossa maksamiseksi.
        Riittääkö että annan sulle pilllua vai haluutko kans anaalii? Molemmat käy.


      • pusipusihalihali
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Ai jaa, meinaatko että mun pitäis antaa vitttua sille kun hakee mulle tupakkaa? Sori kun en oo aikasemmin kuullu, että pilllun jakamista sanotaan luonnossa maksamiseksi.
        Riittääkö että annan sulle pilllua vai haluutko kans anaalii? Molemmat käy.

        Öhömmm kiitos ano kun vastasit mun nimimerkillä:* Voin vaikka sitte maksaa 2x hinnan niistä mut en todellakaa ala mihinkää tollasee paskaa... Kerroppas aika ja paikka millon tuun hakee...


      • pusipusihalihali
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Öhömmm kiitos ano kun vastasit mun nimimerkillä:* Voin vaikka sitte maksaa 2x hinnan niistä mut en todellakaa ala mihinkää tollasee paskaa... Kerroppas aika ja paikka millon tuun hakee...

        Joku pelleilee ja käyttää mun nimimerkkiä. Ei välitetä siitä! Mut nyt kun mä tiedän, mitä luonnossa maksaminen tarkottaa niin tosi mielelläni kyllä maksan luonnossa kaikki kivat ostokset kun jätkät ostaa mulle.


      • vittuuntunu
        pusipusihalihali kirjoitti:

        Joku pelleilee ja käyttää mun nimimerkkiä. Ei välitetä siitä! Mut nyt kun mä tiedän, mitä luonnossa maksaminen tarkottaa niin tosi mielelläni kyllä maksan luonnossa kaikki kivat ostokset kun jätkät ostaa mulle.

        Vitun pano horo lopeta ton kakaran nimimerkin käyttämine vittu jätä se rauhaa saatana..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe