Olen harkinnut penisplugin hankkimista, mutta voisiko joku neuvoa mistä saisi sopivan kokoisen? Ovat näet aika ohuita, kun omaani pitäisi olla (vaikka en mitään mahtimelaa omistakaan) halkaisijaltaan n. 17 tai 18 mm. Senhän pitäisi olla niin paksu ja tiukka, että se pysyisi sisällä ilman terskarengastakin.
penisplugi
exjuumassi
3
709
Vastaukset
- plugifoobikko
Kertokaapa miltä nuo plugit tuntuu ?
Itselleni jotenkin aiheutaa fobioita että tunkisin virtsaputkeen mitään, voiko nuo aiheuttaa tulehduksia tai vaurioittaa virtsaputkea tjtn ? - heppifakiiri
Osta rautakaupasta M16 RST kierretankoa ja kierrä se virtsaputkeen. Kierten harjanteet varmaan auttaa paikallaan pysymisessä.
- happifekiiri
Mulla on tällainen: http://www.meo.de/catalog/product_info.php?cPath=180&products_id=8413 ja se on ihan kiva lelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345