Tässä sitä ollaan uuden uljaan Windows 10:n siivittämänä. Asennus oli huomattavan nopea, valmis varttitunnissa. Alan nyt tutustumaan uutuuteen lähemmin, hyvää yötä!
Ensivisiitti with Windows 10
6
273
Vastaukset
- Riäkkylän kunti
"Insider ohjelmaan ei tarvitse liittyä, ainakaan itse en liittynyt enkä tehnyt live-tiliä missään vaiheessa."
Live-tilihän on yksi parhaista Windows-palveluista. Sen lisäksi, että saat ilmaista pilvitallennustilaa, voit tallentaa asetuksesi OneDriveen, jolloin esim käyttiksen uudelleenasennuksen jälkeen työpöytäsi on samanlainen kuin aiemmin, ja voit synkronoida työtiedostosi OneDriveen jolloin ne päivittyvät kaikkiin koneisiisi, sähköpostisi voit lukea miltä laitteelta tahansa jne jne jne. Miksi jättää käyttämättä?
Insider ohjelma on tietysti makuasia. Itse olen siihen liittynyt, saa nähdä onko hyötyä/haittaa, aika näyttää.
Nyt kymppi on ollut vuorokauden yhdellä koneellani, Toimii kuin unelma, kasiakin nopeampi käynnistys ja sammuu silmänräpäyksessä. - huoh hoijakkaa
Kokeilin minäkin ja se on niin että seepra ei pääse raidoistaan, sitä samaa "ehtaa" windowsia kuin aiemmatkin silli-salaatti-sotkuineen! Ja tätä ei voi nähdä vasta kun olet käyttänyt muita järjestelmiä, macciä ja linuxia lähes 10 vuotta ja sitten kun kokeilet Windowsia, sen näkee heti että mikään ei ole muuttunut!
- en koske tubuttimeen
Jos ei ymmärrä tietokoneista mitään niin silloin tosiaan voi siltä vaikuttaa.
Onneksi jotkut ymmärtää kuten minä. - UbuntuBest
en koske tubuttimeen kirjoitti:
Jos ei ymmärrä tietokoneista mitään niin silloin tosiaan voi siltä vaikuttaa.
Onneksi jotkut ymmärtää kuten minä.Sitten varmaan huomaat, että tää windows on hanka, kallis ja ruma!
Käynistä palkki on jo museokamaa, mutta kuutiiot on tuollaisina ihan hanurista.
Ubuntu on paras jäejestelmä! Käytän sitä jopa mac raudassa ;D
Hauska kulla että joku luulee ymärtävänsä tietokoneista jotain ja silti noin kriittinen.
Oikea IT-osaaja hallistesee kaikki alustat! - Anonyymi
UbuntuBest kirjoitti:
Sitten varmaan huomaat, että tää windows on hanka, kallis ja ruma!
Käynistä palkki on jo museokamaa, mutta kuutiiot on tuollaisina ihan hanurista.
Ubuntu on paras jäejestelmä! Käytän sitä jopa mac raudassa ;D
Hauska kulla että joku luulee ymärtävänsä tietokoneista jotain ja silti noin kriittinen.
Oikea IT-osaaja hallistesee kaikki alustat!W10 on paha vakoileva haitake!
- se pelaa
Tässä mun läppäris ei toimi mikään Linux täydellisesti, mutta ihma ja kumma Win10 toimii, wlan ja kaikki. Kone on 5 vuotta vanha Kompakki.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437