Ensivisiitti with Windows 10

Riäkkylän kunti

Tässä sitä ollaan uuden uljaan Windows 10:n siivittämänä. Asennus oli huomattavan nopea, valmis varttitunnissa. Alan nyt tutustumaan uutuuteen lähemmin, hyvää yötä!

6

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riäkkylän kunti

      "Insider ohjelmaan ei tarvitse liittyä, ainakaan itse en liittynyt enkä tehnyt live-tiliä missään vaiheessa."

      Live-tilihän on yksi parhaista Windows-palveluista. Sen lisäksi, että saat ilmaista pilvitallennustilaa, voit tallentaa asetuksesi OneDriveen, jolloin esim käyttiksen uudelleenasennuksen jälkeen työpöytäsi on samanlainen kuin aiemmin, ja voit synkronoida työtiedostosi OneDriveen jolloin ne päivittyvät kaikkiin koneisiisi, sähköpostisi voit lukea miltä laitteelta tahansa jne jne jne. Miksi jättää käyttämättä?

      Insider ohjelma on tietysti makuasia. Itse olen siihen liittynyt, saa nähdä onko hyötyä/haittaa, aika näyttää.

      Nyt kymppi on ollut vuorokauden yhdellä koneellani, Toimii kuin unelma, kasiakin nopeampi käynnistys ja sammuu silmänräpäyksessä.

    • huoh hoijakkaa

      Kokeilin minäkin ja se on niin että seepra ei pääse raidoistaan, sitä samaa "ehtaa" windowsia kuin aiemmatkin silli-salaatti-sotkuineen! Ja tätä ei voi nähdä vasta kun olet käyttänyt muita järjestelmiä, macciä ja linuxia lähes 10 vuotta ja sitten kun kokeilet Windowsia, sen näkee heti että mikään ei ole muuttunut!

      • en koske tubuttimeen

        Jos ei ymmärrä tietokoneista mitään niin silloin tosiaan voi siltä vaikuttaa.
        Onneksi jotkut ymmärtää kuten minä.


      • UbuntuBest
        en koske tubuttimeen kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä tietokoneista mitään niin silloin tosiaan voi siltä vaikuttaa.
        Onneksi jotkut ymmärtää kuten minä.

        Sitten varmaan huomaat, että tää windows on hanka, kallis ja ruma!
        Käynistä palkki on jo museokamaa, mutta kuutiiot on tuollaisina ihan hanurista.

        Ubuntu on paras jäejestelmä! Käytän sitä jopa mac raudassa ;D

        Hauska kulla että joku luulee ymärtävänsä tietokoneista jotain ja silti noin kriittinen.
        Oikea IT-osaaja hallistesee kaikki alustat!


      • Anonyymi
        UbuntuBest kirjoitti:

        Sitten varmaan huomaat, että tää windows on hanka, kallis ja ruma!
        Käynistä palkki on jo museokamaa, mutta kuutiiot on tuollaisina ihan hanurista.

        Ubuntu on paras jäejestelmä! Käytän sitä jopa mac raudassa ;D

        Hauska kulla että joku luulee ymärtävänsä tietokoneista jotain ja silti noin kriittinen.
        Oikea IT-osaaja hallistesee kaikki alustat!

        W10 on paha vakoileva haitake!


    • se pelaa

      Tässä mun läppäris ei toimi mikään Linux täydellisesti, mutta ihma ja kumma Win10 toimii, wlan ja kaikki. Kone on 5 vuotta vanha Kompakki.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe