Ensivisiitti with Windows 10

Riäkkylän kunti

Tässä sitä ollaan uuden uljaan Windows 10:n siivittämänä. Asennus oli huomattavan nopea, valmis varttitunnissa. Alan nyt tutustumaan uutuuteen lähemmin, hyvää yötä!

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riäkkylän kunti

"Insider ohjelmaan ei tarvitse liittyä, ainakaan itse en liittynyt enkä tehnyt live-tiliä missään vaiheessa."

Live-tilihän on yksi parhaista Windows-palveluista. Sen lisäksi, että saat ilmaista pilvitallennustilaa, voit tallentaa asetuksesi OneDriveen, jolloin esim käyttiksen uudelleenasennuksen jälkeen työpöytäsi on samanlainen kuin aiemmin, ja voit synkronoida työtiedostosi OneDriveen jolloin ne päivittyvät kaikkiin koneisiisi, sähköpostisi voit lukea miltä laitteelta tahansa jne jne jne. Miksi jättää käyttämättä?

Insider ohjelma on tietysti makuasia. Itse olen siihen liittynyt, saa nähdä onko hyötyä/haittaa, aika näyttää.

Nyt kymppi on ollut vuorokauden yhdellä koneellani, Toimii kuin unelma, kasiakin nopeampi käynnistys ja sammuu silmänräpäyksessä.

• huoh hoijakkaa

Kokeilin minäkin ja se on niin että seepra ei pääse raidoistaan, sitä samaa "ehtaa" windowsia kuin aiemmatkin silli-salaatti-sotkuineen! Ja tätä ei voi nähdä vasta kun olet käyttänyt muita järjestelmiä, macciä ja linuxia lähes 10 vuotta ja sitten kun kokeilet Windowsia, sen näkee heti että mikään ei ole muuttunut!

• en koske tubuttimeen

Jos ei ymmärrä tietokoneista mitään niin silloin tosiaan voi siltä vaikuttaa.
        Onneksi jotkut ymmärtää kuten minä.

• UbuntuBest
        en koske tubuttimeen kirjoitti:

Jos ei ymmärrä tietokoneista mitään niin silloin tosiaan voi siltä vaikuttaa.
        Onneksi jotkut ymmärtää kuten minä.

Sitten varmaan huomaat, että tää windows on hanka, kallis ja ruma!
        Käynistä palkki on jo museokamaa, mutta kuutiiot on tuollaisina ihan hanurista.

Ubuntu on paras jäejestelmä! Käytän sitä jopa mac raudassa ;D

Hauska kulla että joku luulee ymärtävänsä tietokoneista jotain ja silti noin kriittinen.
        Oikea IT-osaaja hallistesee kaikki alustat!

• Anonyymi
        UbuntuBest kirjoitti:

Sitten varmaan huomaat, että tää windows on hanka, kallis ja ruma!
        Käynistä palkki on jo museokamaa, mutta kuutiiot on tuollaisina ihan hanurista.

Ubuntu on paras jäejestelmä! Käytän sitä jopa mac raudassa ;D

Hauska kulla että joku luulee ymärtävänsä tietokoneista jotain ja silti noin kriittinen.
        Oikea IT-osaaja hallistesee kaikki alustat!

W10 on paha vakoileva haitake!

• se pelaa

Tässä mun läppäris ei toimi mikään Linux täydellisesti, mutta ihma ja kumma Win10 toimii, wlan ja kaikki. Kone on 5 vuotta vanha Kompakki.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2083
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      693
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      661
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe