ettei olisi olemassa kasapäin söpöjä ja helppoja miehiä. Valehteisin jos väittäisin, ettet menisi niide kaikkien ohi heittämällä. Mutta sinä et toden totta ole helppo. Ehei... Olet niin helvetin vaikea!!! Hyvin valitsin, mutta minkäs teet...? Ei sua voi näemmä poiskaan vaihtaa. Senkin ipana! Oon ihan kyllästynyt tähän palstaan ja näihin yöhöpinöihin - tiedä se!
Valehtelisin jos väittäisin,
...
8
208
Vastaukset
- Täytyy
varmaan kohta soittaa sinulle, ettei mene liian vaikeaksi.
- diipadaapadiipadaapa
......
- tidudiitidudii
No nyt sanoit totuuden. Mielenvikainen niin kuin Maradona.
- Morjens vaan
Nyt nukuis onnesti ohi. Tämä mies jatkaa matkaa.
- 4+3
Hah miksei voi vaihtaa eikö se sanontakin että vaihtamalla paranee uppoa sinuun?
- Eikö vaan?
Jos aloittajalla on sen miehen yhteystiedot niin ota yhteyttä.
Pääset pois palstalta. - ei helppo
Mikset sitten höpise kanssani päivemmällä ja ihan livenä?
- juu no mä
en oo mikään kotihiiri eikä musta sellaista tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057