Miksi se peppupano on miehille niin tärkeä?

PervoNainen

Annan sitä jos mies haluaa, mutta haluaisin kuulla mikä se on se juttu? Välillä itselläkin tekee mieli molempiin reikiin, mutta haluaisin kuulla miesten mielipiteitä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä? Kuvailua.

19

2247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zax

      Kiihoittavaa vaihtelua normiseksiin, ja onhan se toinenkin aukko erogeenista aluetta. Kas kun ns. heteromieskin saattaa haluta kalua pyllyynsä :)

      • ei saata oot vitun homo


    • smies77

      Ei siinä sen kummempaa. Vaihtelua välillä ehkä. Ja tiedän että se tuntuu hyvältä. Vaimo välillä panee minua peppuun.

    • PervoNainen

      Niin siis tarkoitin, että miksi mies haluaa naisen peppua vaikka se pildekin on siinä tarjolla? :)
      Mutta tosiaan, voihan sitä noinkin päin :)

      • smies77

        Tarkoitin että tiedän miltä tuntuu eli hyvältä. Kyllähän useimmiten kyse on varmaan siitä että se tiukempi reikä sekä se että mielletään tuhmaksi


    • en ole kokeillut

      mulla alkoi keulimaan jo tätä ketjua lukiessa, että on se peppuseksi jotenkin aika kiihottavaa

    • Se on vaihtelua seksiin. Oma osa on siinä että sillä saa leikkiä, venyttää ja rentouttaa.. Paljon liukkaria, sormi sitten kaksi ja kolme, ehkäpä joku dildo jne. Ja omakohtaisesta kokemuksesta että on tiukempi kuin A-rappu. Ja tasapuolisuuden nimissä on mahtavaa saada naiselta kumikyrpää.. :o)

      • zax

        Vaimo ei innostu dildottamaan, mutta ei pane pahakseen omatoimisuutta ;)


    • analli leikit on vaan itsellä jonkin sortin fetissi jopa. en tarkemmin osaa sanoa että mikä naisen persereiässä ja pakaroissa vetää puoleensa. niin kauan kuin muistan niin olen ollut kiinnostunut naisten pepuista.

    • Valta ja kontrolli

      Naisen täydellinen alistuminen, joko valtaleikkinä tai silkasta miellyttämisen halusta. On se kiihottava ajatus, mutta jäi yhteen kokeiluun, koska loppupeleissä minulle on tärkeintä antaa naiselle nautintoa. Tiedän muutenkin, kun nainen on täysin minun käsissä.

      • Rrane

        Kokeilin kerran anaalia noin 16 vuotiaana. Tytöllä oli vatsa kuralla ja joka paikka ihan paskassa hetken päästä. Sen jälkeen en ole halunnut enkä myöskään suostunut peppuun panemaan ketään. Yllättävän moni nainen sitä haluasi ja lupaa vielä imeä puhtaaksi sen jälkeen, yöks.


    • hidas nautiskelija

      Minulle ainakin se hidas sisääntyöntyminen pitkän kalun päällä tehdyn availun kanssa on se juttu, hiukan kun ensin leikittelee ja tajuaa naisen antavan se tehdä. Ihan hirveet kiksit tulee ja touhutippaa niin paljon että sisääntyöntyminen ilman kipua sujuu. Ne ekat perille asti työntymiset, tuntea miten nainen rentoutuu, pari työntöä lisää ja kohta tyhjenenkiin syvälle peppuun. Aah.. ei meinaa kestää kunnes meisseli on uponnut edes juurta myöten, äärimmäisen kiihottavaa. Jos taas nainen liian nopeasti antautuu, nautinto pienenee, eli pitää olla pitkä kiusailu ja houkuttelu jotta olen jo räjähdyspisteessä sisään työntyessä. Tuhmuus, kielletty juttu, tuntuma, erilaisuus, nainen joka antaa anaalia, tuntuu kiimaisemmalta, joka vielä nauttii siitä, huh!

    • pahapatukka

      Moni nainen ei sitä tiedä, eilä moni mies sitä tunnusta.

      Siksi, koska on helpompi samaistua naisen nautintoon. Mies tietää tai ainakin kuvittelee tietävänsä miltä peppuun koskeminen tuntuu. Ja juuri siitä samasta syystä itse mieluiten sormetan tai nuolen naisen peppua. Penetrointi isommalla vehkeellä, kun voi sattua.

    • Naisena voin sanoa, että silloin tällöin peppupano tuplana on parasta, mitä voin
      saada mieheltä.

    • fakkensson

      No kyllähän se oli nainen joka sitä yllättäen ensin ehdotti.
      Mutta upea yhteinen kokemus oli ja suosittelen.

    • 8+10

      Itse sitä kanssa olen ihmetellyt. Vaimo sanoo että välillä haluaa peppuun, itse en niin suurta halua tunne anaalin suhteen. mutta tehdään kun pyydetään. Tosin kumin kanssa aina. Se toimii perus liukasteena ja tuoksukin on parempi kuin paljaalla.

      Vaimo sanoo että se vain tuntuu niin hyvältä kun on "täynnä". Ja poikkeuksetta hän työntääkin myös dildon ykköseen. Toisinaan dildo on pepussa ja penis pimpassa. Vaihtelu kuulemma virkistää.

      On meillä kokeiltu myös molempia yhtäaikaa pimpassa. Täysyy sanoa että se teki tiukkaa. Ei meinannus millään mahtua eikä tainnut olla ihan sitä mitä mielikuva oli. Mutta muutamia kertoja tuli sitäkin kokeiltua.

    • todellisuus

      On ihanaa tuntea toisen miehen läheisyys. Aina sitä ei saa, niin voi aina kuvitella naisen kanssa.

    • kivvoo on

      minä painaisin mieluiten pelkästään peppuun. paljon napakampi ja se tunne kun työntää sisään alussa. meillä ei vieläpä tarvita/käytetä mitään liukuvoiteita niin litimärkään etupuoleen verrattuna todella paljon mukavempi paikka.

      • jdjdjdj

        Riippuu naisesta. Jonku kanssa se oli tiukempi ku pillu. Mut nykyisen eukon kans tulee erektio häiriöö ku perse on liian tiukka. Ei varmaan veri kierrä. Parhaalta tuntuu jos laittaa sauvan perseesee ni se hieroo kullia samalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2799
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1626
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe