En ole varmaan ainoa ihminen jolla kädet hikoilee aivan kauheesti, ilman että olisin jännittynyt. Kädet vaan yksinkertaisesti hikoaa tosi paljon!
Olen kuullut että yksi hoitokeino olisi ioni-hoito jossa annetaan ilmeisesti sähköimpulssihoitoa käsiin (myös kaiketi jalkoihin). Onko kenelläkään kokemuksia toimiiko kyseinen hoitomuoto? Tai olisiko jotain muuta hoitoa mitä joku voisi suositella?
KÄSIEN HIKOILU
3
626
Vastaukset
- jjj
Koita absolut torr -liuosta. alumiinikloridiliuos, saat apteekista ilman reseptiä. maksaa 10€
autaa ainakin kainaloiden hikoiluun ihan kympillä.
käsiä hoidettaessa älä luovuta heti, toista hoita joka ilta vaikaa 3 viikon ajan. paksumman ihon takia kestää pitempään, että alkaa toimia, verrattuna kainaloihn. - Nimetön
Iontoforeesi hoito toimii ainakin itselläni etenkin käsiin, mutta myös jalkoihin. Suosittelen siis ! Hommasin jopa laitteen itselleni korkeasta hinnasta huolimatta.
- saka
Olen harkinnut iontoforeesi-hoitoa, mutta se tuntuu hintavalta, jos ei vaikka toimisikaan - tuloksethan ovat yksilöllisiä.
Millanen se laite on? Onko se yksinkertaisesti allas, johon kädet/jalat upotetaan, ja joka sisältää vettä, johon johtimilla johdetaan sähköä? Osaako kukaan kertoa, minkä suuruisista sähkövirroista ja jännitteistä on kyse? Jos saisi varmistuksen em. asioista, ei tarvitsisi olla kummoinenkaan sähköinsinööri rakentaakseen itse ko. laitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132