ootteko tienny et mistä se g tulee?se tulee guntherista, pikkug on pikkugunther!ja tää on ihan varma tieto royalfamilylta..
pikkug:n geestä
9
876
Vastaukset
- Sanna
Joo kaikki varmaa uskoo ton..
- minä^^
sori vaan mut se g tulee pikku geen breikkinimestä genetic.
- jonitsu
pikku g on viinaa......oon joskus nähny sellaisen pullon mis luki pikku g ja se oli silloin kun pikku geetä ei ollu olemassakaan
- sdfdfsfsdfsdfsdf
Gay
- HAHAHAHA
sdfdfsfsdfsdfsdf kirjoitti:
Gay
G = gay
- Nimetön
HAHAHAHA kirjoitti:
G = gay
G=GENETIC
- PiKKu G fani
sdfdfsfsdfsdfsdf kirjoitti:
Gay
HEI SE G TULEE Pikku G:n BreakDance-nimestä Genetic...! vittu hankkikaa vähä enemmä tietoo ennen ku lähettelette paskaa tänne!
- ex gay fani
PiKKu G fani kirjoitti:
HEI SE G TULEE Pikku G:n BreakDance-nimestä Genetic...! vittu hankkikaa vähä enemmä tietoo ennen ku lähettelette paskaa tänne!
kyllä minä olen siitä
juorulehdestä nähny sen
vitun genetikin vai mikä lie..
mutta minusta pikku gay kuulostaa
hyvemmältä kuin pikku genetic.
sitä paitsi gay:llä on noussu maine päähän
esim.taksi jonossa yritti etuilla ja kun ei päässy
ohi se alko kiroilee ja odotutti sitä katsomaan tullutta yleisöä melkein tunnin!ihme hiippari sekin...
-nykyinen skandaali fani - minä
ex gay fani kirjoitti:
kyllä minä olen siitä
juorulehdestä nähny sen
vitun genetikin vai mikä lie..
mutta minusta pikku gay kuulostaa
hyvemmältä kuin pikku genetic.
sitä paitsi gay:llä on noussu maine päähän
esim.taksi jonossa yritti etuilla ja kun ei päässy
ohi se alko kiroilee ja odotutti sitä katsomaan tullutta yleisöä melkein tunnin!ihme hiippari sekin...
-nykyinen skandaali faniLainaus:
"mutta minusta pikku gay kuulostaa
hyvemmältä kuin pikku genetic"
Hyvä sana taipuu suomen kielessä näin: hyvä, parempi, paras.
Eli oikein kirjoitettuna: minusta pikku gay kuulostaa paremmalta kuin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003855538- 192349
- 1982191
- 1121554
- 871497
- 741042
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601033IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2999Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.130934Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59806