Gatwickin lähellä yöpyminen

Jatkolento

Onko kenelläkään vinkkiä mistä edullisimmin saisi yöpymispaikan Gatwickin lähistöllä jatkolentoja odotellen?

5

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twenty pounds
    • FFC

Ei halvin mutta suosittelen:Gumberland Hause Gatwick B&B.(Lue arvioinnit ,ilmainen kenttäkuljetus toimii ,ym ).

• Jatkolento

Kiitos molemmille, apua oli!

• Uudelleen Lontooseen

Me yövyttiin Ibis Gatwickissa. Tosi hyvä hotelli! Supersiisti ja riittävän suuri huone, jossa tv, vedenkeitin ja kahvia teetä. Loistava palvelu, hyvät sängyt, kaikki perusjutut mitä kahden tähden hotelli voi tarjota. Hotellille ja takaisin kentälle pääsee 3 puntaa maksavalla pikkubussilla, 10 min eteläterminaaliin. Sähköpostia hotelliin, niin saat tietää pikkubussin kulkemisesta ja mahd taksimaksusta.

Varasin hotellin muutama päivä sit hintaan 51 euroa, yksi yö 18.6.2015. Nyt näytti jo hinta nousseen 65 euroon... Nopeet syö hitaat! Toki hinta voi tulla taas alaskin. Perussäännöt matkojen hakemisessa vaikuttavat tässäkin, eli esim google käyttää evästeitä "vakoillakseen", millä sivustoilla käyt ja mitä haet (näin kansankielisesti sanottuna). Matkojen hinnat oikeasti muuttuvat sitä mukaa, mitä enemmän niitä haetaan vaikka varauksia ei olisikaan vielä tehty. Kannattaa "putsata" evästeet tai käyttää incognito-ikkunaa, kun haet matkaasi uudelleen. Joku nörtti osaa selittää tän paremmin myt näin tää menee :)

Hyvää matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe