Minulla on Windows 8.1. Kun avaan aloitusnäytöstä netin, se ei aukea normaalisti vaan aukeaa työpöydälle netiksi. Normaalisti netin pitäisi aueta suoraan Windows 8 nettiksi eikä työpöydälle. Miten saan netin aukeamaan niin kuin sen pitäisi aueta?
Apua mahdollisimman nopeasti!
Kiitos :)
Netti ei toimi oikein! Apua mahd. nopeasti
10
297
Vastaukset
Näihän se pitääkin aueta pc koneissa.
- Apapapap
Vapunen ,
ei pidä. Ennen minulla aukesi ihan normaalisti ja niin myös toisessa koneessani aukeaa. Eli sellainen henkilö joka tietää paremmin kuin tuo pölvästi niin auttaa kiitos ! :) Pc koneissa käytetään tätä työpöytä ikkunaa. Se tiilikäyttöliittymä on tarkoitettu kosketusnäytöille joten sitä ei ole järkevää käyttää pc koneissa.
Kannattaa siis käyttää työpöydän ohjelmia ja selaimia niin saa parhaan käyttökokemuksen.- Aloittajaaa
Mutta minä haluan käyttää kasin nettiä joten apuja nopeasti ! :)
Apu löytyy kun käyttää työpöytä näkymää.
- Riäkkylän kunti
"Pc koneissa käytetään tätä työpöytä ikkunaa. Se tiilikäyttöliittymä on tarkoitettu kosketusnäytöille joten sitä ei ole järkevää käyttää pc koneissa."
Väärin. Käyttötapa muotoutuu ihan henkilökohtaisten tottumusten mukaiseksi, ei sitä voi sanella muille. Itse käytän aidossa Windows 8.1 tabletissani pääsääntöisesti aloitusnäytöstä käynnistettävää IE:tä, läppärissä ja pöytäkoneessa käytän molempia, eli olen sekakäyttäjä.
Onko kysyjä mahdollisesti laittanut työpöydän IE-kuvakkeen aloitusnäyttöön? Mikäli näin on tapahtunut, irrota se aloitusnäytöstä ja etsi IE-kuvake aloitusnäytön alasivulta, jossa ovat kaikki asennetut sovellukset. Paina hiiren oikeaa nuolta ja valitse "Kiinnitä aloitusnäyttöön"Oikein oli tuo minun. Ei kukaan käytä tableteille tehtyä käyttöliittymää PC koneissa vapaaehtoisesti. Siinä ei ole meinaan järkeä koska se toimii huonosti hiiren kanssa ja on rajoitettu.
Silloin kun käyttää IE:tä ilman työpöytänäkymää, sen käyttö on turvallista kun lisäosat on estetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808