Netti ei toimi oikein! Apua mahd. nopeasti

Apua kaipaava!

Minulla on Windows 8.1. Kun avaan aloitusnäytöstä netin, se ei aukea normaalisti vaan aukeaa työpöydälle netiksi. Normaalisti netin pitäisi aueta suoraan Windows 8 nettiksi eikä työpöydälle. Miten saan netin aukeamaan niin kuin sen pitäisi aueta?
Apua mahdollisimman nopeasti!
Kiitos :)

10

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näihän se pitääkin aueta pc koneissa.

      • Ei pidä Windows 8:ssa.


    • Apapapap

      Vapunen ,
      ei pidä. Ennen minulla aukesi ihan normaalisti ja niin myös toisessa koneessani aukeaa. Eli sellainen henkilö joka tietää paremmin kuin tuo pölvästi niin auttaa kiitos ! :)

    • Pc koneissa käytetään tätä työpöytä ikkunaa. Se tiilikäyttöliittymä on tarkoitettu kosketusnäytöille joten sitä ei ole järkevää käyttää pc koneissa.

      Kannattaa siis käyttää työpöydän ohjelmia ja selaimia niin saa parhaan käyttökokemuksen.

      • Aloittajaaa

        Mutta minä haluan käyttää kasin nettiä joten apuja nopeasti ! :)


    • Apu löytyy kun käyttää työpöytä näkymää.

    • Riäkkylän kunti

      "Pc koneissa käytetään tätä työpöytä ikkunaa. Se tiilikäyttöliittymä on tarkoitettu kosketusnäytöille joten sitä ei ole järkevää käyttää pc koneissa."

      Väärin. Käyttötapa muotoutuu ihan henkilökohtaisten tottumusten mukaiseksi, ei sitä voi sanella muille. Itse käytän aidossa Windows 8.1 tabletissani pääsääntöisesti aloitusnäytöstä käynnistettävää IE:tä, läppärissä ja pöytäkoneessa käytän molempia, eli olen sekakäyttäjä.

      Onko kysyjä mahdollisesti laittanut työpöydän IE-kuvakkeen aloitusnäyttöön? Mikäli näin on tapahtunut, irrota se aloitusnäytöstä ja etsi IE-kuvake aloitusnäytön alasivulta, jossa ovat kaikki asennetut sovellukset. Paina hiiren oikeaa nuolta ja valitse "Kiinnitä aloitusnäyttöön"

      • Oikein oli tuo minun. Ei kukaan käytä tableteille tehtyä käyttöliittymää PC koneissa vapaaehtoisesti. Siinä ei ole meinaan järkeä koska se toimii huonosti hiiren kanssa ja on rajoitettu.


    • Silloin kun käyttää IE:tä ilman työpöytänäkymää, sen käyttö on turvallista kun lisäosat on estetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe