Moi kaikille! :)
Mulla on pieni ongelma...liityin SDP:hen tänä keväänä ja olen ollut jonkin verran puolueen toiminnassa mukana. Mutta olen pettynyt pahasti. Kannatus jatkaa laskuaan ja puolueessa ei älytä yhtään, että jotain tarvisi tehdä. SDP:ssä ei myöskään panosteta nuoriin. Lisäksi en voi oikein ymmärtää demareiden talouspolitiikkaa...siksi päätin pitkän karhunpainin tuloksena liittyä Vihreisiin! Tänään ryhdyin jäseneksi, tästä se lähtee ja hyvältä tuntuu.
Mutta siis itse asiaan...
Miten voin kohteliaasti ja tyylillä erota vanhasta puolueestani, kaksoisjäsenyydessä ei ole järkeä, etenkään kun en enää halua olla sosiaalidemokraattien toiminnassa mukana. Netistä koitin katsoa jotain osiota, mutteihän puolue tietenkään mainosta tätä ratkaisua vaan kannustaa porukkaa liittymään. Pitääkö mun todellakin marssia tuohon muutaman sadan metrin päähän työväentalolle, kertoa ratkaisustani ja sanoa kiitos ja näkemiin? Vaikealta ja kiusalliselta tuntuu.
Vinkkejä, anyone? Toivon asiallista ja henkevää keskustelua.
Kiitos etukäteen! :)
Puolueesta eroaminen
20
4656
Vastaukset
- Homot on vihreissä
Lech Walesa: ”Homot istukoot seinän takana”
Walesa sanoi TVN-kanavan haastattelussa, ettei homoseksuaaleilla ole oikeutta vaatia merkittäviä tehtäviä politiikassa. ”Heidän pitäisi tietää olevansa vähemmistö ja sopeutua pienempiin asioihin”, sanoi Nobelin rauhanpalkinnon vuonna 1983 saanut Walesa.
>>”Vähemmistön ei pidä väkisin tunkeutua enemmistön joukkoon”, sanoi Walesa.
Walesan mukaan homoilla ei pitäisi olla oikeutta istua parlamentin etummaisilla riveillä. Jos heidän ylipäätään pitää olla parlamentissa, he voivat istua takarivissä ”tai jopa seinän takana”, totesi ex-presidentti.
”Vähemmistön ei pidä väkisin tunkeutua enemmistön joukkoon”, sanoi Walesa. Homoseksuaalien ”ei pidä pilata asioita muilta ja viedä enemmistöltä, mitä haluavat”, hän jatkoi.
http://www.kansanuutiset.fi/tulosta/artikkeli/2962210
Miten vihreisiin? Homoilla pääosin se.
Liike olisi ajamassa ydinvoiman ja vesivoiman alas.
Miten sitten kun puolet sähköntuotannosta menisi pois.
Hölmöjä. Uusiutuvalla energialla saamme huomattavasti enemmän työllisyyttä ja taloutta nousuun kuin ydinvoimalla koskaan! Lisäksi tuo Rosatom-pelleily on Venäjän perseennuolemista. Vihreiden energia- ja talouspolitiikka oli merkittävin syy puolueen vaihtoon.
Mitä sä oikein sekoilet...? :D
Ai niin, ja olen muuten ihkaoikea homoseksuaali. Ja helvetin ylpeä siitä!- Se kasvaa vaan
Turve on uusiutuvaa.
Vasta otetaan puolet kasvusta vuosittain.
Vihreät ei saa poliittisesti sitä kasvamattomaksi.
Tuskin edes tiedät mitä uusiutuva on.
Kunhan nassutat muitten tasoisten mukana.
Hiiltä pannuun se vihreitten uusiutuvaa, - Virheet on idioottei
Odotan vielä sitä päivää, kun Vihreät "windbagit" ryhtyvät kauppaamaan reiki-hoitoja vastauksena Suomen energiapulaan. :DDD
- plääh
Vihreiden poltiikka ajaan kivihiilen käyttämiseen ja se vasta saastuttaakin luontoa. Tosi tyhmää ja ajattelematonta.
Maksa vaan ihan rauhassa jäsenmaksuja sekä punikeille että viherpelleille. Voisit liittyä myös kristillisiin, kepuun, persuihin, RKP:hen, kommareihin ja lahjoittaa loput rahat Romanian kerjäläisille.
- Sähkötön pervo
Hyi !
- Bemarin takaluukust
"Mulla on pieni ongelma...liityin SDP:hen tänä keväänä ja olen ollut jonkin verran puolueen toiminnassa mukana."
Sanoisin itse, että sinulla on SUURI ongelma. Tosin ensimmäinen askel alkoholistillakin paranemiseen on että tämä myöntää ongelman. Siten on hyvin lupaavaa että itse olet huomannut epäkohdat ja pyrit ratkaisuun.
"Kannatus jatkaa laskuaan ja puolueessa ei älytä yhtään, että jotain tarvisi tehdä. "
Yllätys yllätys...
"SDP:ssä ei myöskään panosteta nuoriin."
Mitä voi olettaa puolueessa, jossa jäsenistön keski-ikä menee lähempänä seitsemääkymppiä.
"Lisäksi en voi oikein ymmärtää demareiden talouspolitiikkaa..."
Siis demareiden ns "talouspolitiikkaa". Demareiden talouspoliittiset "gurut" viime vuosina ovat olleet luokanopettaja, kreikkapankkiirien ylin ystävä Jutta Urpilainen, joka sumeilematta otti "yksityiset" Bilderberg-salaseuramatkakulut valtion kassasta sekä ay-rabulisti Antti Rinne, joka kirjoitti entiselle työnantajalleen kahteen kertaan samat matkakulut maksettavaksi ja jätti VUODELTA antamatta KAIKKI tositteen isännöimälleen taloyhtiölle.
Keskimääräinen demari saa Josef Stalinin ja Mao Tse Tungin (Kaksi 1900-luvun tunnettua taloustumpeloa) näyttämään talousneroilta.
"Miten voin kohteliaasti ja tyylillä erota"
Miksi joku haluaisi erota tuollaisista rabulisteista kohteliaasti ja tyylillä...? No pelkkä kirje piiritoimistoosi varmaan riittäisi. Pidä sävy neutraalina ja sano haluavasti erota jäsenyydestä. Ei se tuon vaikeampaa ole.
"Netistä koitin katsoa jotain osiota, mutteihän puolue tietenkään mainosta tätä ratkaisua vaan kannustaa porukkaa liittymään."
Demukat tajuavat, että houkutus olisi liian suuri. - ek-vaalit alle 10%
Kaikkein helpoimmin ja nopeimmin pääset demareista eroon, kun menet lähimpään työväentaloon ja odotat hetken, kun ikkunoista ja ovista toverit kaikkoavat sankoin joukoin "vihollisten laareihin". Veto em. työväentaloissa on niin hirmuinen, että raavaalla pottunokka duunarilla on tukka putkella.
http://www.bigpeat.co.uk/
Ylläoleva "viimeinen sammuttaa valot" näyttäisi olevan ahmattiyhdistysjyrä A Rinne. - Lähetä kirje
Lähetä sinne kirjallinen ero, siis postikirje, ettei kukaan väitä sähköpostin kadonneen.
Laitat vaan yksinkertaisen viestin.
Yhteystietosi, päiväys
Aihe
Ja pyydä, ettei ensi vuonna lähetetä enää jäsenmaksulaskua. Pyydä poistamaan nimesi postistuslistalta, lopeta lehti samalla ja mitä siellä on. Kiitä ja allekirjoita. Laita tieto, esim. email-osoite, siltä varalta, että niille jäi jotain epäselvää ja voivat kysyä.
Olen sävyltäsi ystävällinen, kiitos ja näkemiin. Ei laskua ensi vuonna eikä nimiä listoilla, jos se on kokousasia, pyydä ilmoittamaan. Onko niillä säännöt, pyydä nekin?- Niin .mougted
Aihe ja sen jälkeen itse asia. Allekirjoitukset ja terkut.
- Pois, pois vaan !
Kyllähän se oli tietysti nuorelta ihmiseltä aika tyhmä teko liittyä demareiden jäseneksi, mutta onneksi tyhmiä tekojaan voi parannella uusilla vähän fiksummilla tekosilla. Eli ota ja eroa puolueesta.
Eroaminen lienee aivan ilmoitusasia - ja sillä siisti. Kerrot, ettei homma oikein nappaa, jos jotain kysyvät. Ja viimeistään jättämällä jäsenmaksusi maksamatta uskoisin Sinun vapautuvan demari-ikeestä kertakaikkiaan. - Vahvistus tärkee
Kannattaisi varmaan pyytää vahvistus kirjallisena erosta, jos eivät muuten lähetä. Jäsenmaksu ei ole suurehko mutta ei kannata ottaa riskiä että demarit tapansa mukaan huijaisivat..
Jos ovat rehellisiä (siinä määrin kuin demaria voi sanoa rehelliseksi) he varmaan lähettävätkin postia eron hyväksymisestä pyytämättä.
- perhearvot kunniaan
miten joku voi olla "ylpeä" homoudestaan?????????
- kusti polkee, posti
Jätä maksamatta jäsenmaksu ja pistä tavallinen sähköposti tuntemallesi jäsenkirjurille.
- siirto
pyydät puolueeltasi siirtoa toiseen puolueeseen ne tekee paperityöt puolestasi se on pikku juttu on nea uuteen puolueeseen.
- Täydennys
Siis johkin muuhun kuin Virheisiin.
- irti demuista
kyllä uusi puolue noitelee paperihommat kun annat valtakirjan se on helppoa kun heinänteko mutta vältä VIHREITÄ.
- Anonyymi
Nyt sä henzqh oot vasta mennyt ojasta allikkoon, eli vasta virheen tehnyt kun vihreisiin liityt, ne on tuhoamassa ja myymässä Suomea kovaa kyytiä. Eroa heti!
- Anonyymi
Sanna on SDP:n edustaja. Pääministeri jolta ei onnistu mikään. En yhtään ihmettele, jos joku haluaa eroon siitä paska puolueesta.
- Anonyymi
Haluan erota perussuomalaisesta puolueesta.se ei enää omiani tai yrittäjä kavereistani tukeva puolue.ja liikaa pelle porukkaa.kiitos.kari kaukomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153