mutta niin kauan kun asia on "tavallaan avoinna" en saa mielenrauhaa! Mikään ei ole varsinaisesti kesken, mutta mitään ei ole suljettu poiskaan kunnes toisin "ilmoitetaan". Jäin vain miettimään olisiko meillä ollut mahdollisuus ja olisitko voinut pitää minusta. Mutta se on varmasti sellainen kysymys johon en tule vastausta koskaan saamaan. Kiva oli kuitenkin huomata, että jotain tunnetta minussakin voisi herätä kun vain kohtaa oikeanlaisen ihmisen. Olin jo unohtanut, että sellaistakin voi olla. En siis missään nimessä tarkoita, että siinä ajassa mitään tunteita olisi tullut mutta ainakin tiedän, että sellainen olisi voinut olla mahdollista sillä sen verran hyvä tunne siitä jäi. Ehkä tämä on vain minun omassa pässäni luomaa illuusiota, mutta nyt ainakin tiedän mitä voin tavoitella. Se ei välttämättä tarkoita juuri sinua, mutta haluan uskoa että kaikki on mahdollista
Onhan tämä hullua
45
1287
Vastaukset
- Yhteyttä rohkeasti
häneen :)
- ap.
No sehän tässä on ongelma kun ei rohkeus riitä ja myös epävarmuus siitä mitä hän tunsi silloin
- Niin no joo
ap. kirjoitti:
No sehän tässä on ongelma kun ei rohkeus riitä ja myös epävarmuus siitä mitä hän tunsi silloin
Tuskinpa tuo epäselväksi jäi vaikka sanomatta kylläkin.
- ap.
Niin no joo kirjoitti:
Tuskinpa tuo epäselväksi jäi vaikka sanomatta kylläkin.
Jotain saattoi olla ilmassa, mutta sitä kun on taipuvainen jossitteluun ;)
Niin tai näin sanomatta se ainakin jäi, olisit vähän vihjannut jos sinuakin kiinnosti ;)
- Enköhän
"olisitko voinut pitää minusta."
Olisin. Melko varmasti. Miksi minä en olisi voinut pitää sinusta?- ap.
Se epävarmuus, aina pitäisi saada joku "varma merkki" kiinnostuksesta ennen kun uskallan toimia. Jotain pientä oli ilmassa, mutta se kysymys jäi lopulta mieltäni vaivaamaan. Olemme hieman erilaisia, siksi ehkä tämä ajatus...
- Trölli Pheikko
No mitäs jos sinä kertoisit kohteellesi?Ei auta paljoa täällä palstalla avautumiset!
- ap.
Oikeessa olet, eipä nämä täällä avautumiset auta, mutta se rohkeus puuttuu
- yritäedes
ap. kirjoitti:
Oikeessa olet, eipä nämä täällä avautumiset auta, mutta se rohkeus puuttuu
Asia on mielestäni niin tärkeä, että vaikka olisit absolutisti, niin ottaisit kerrankin pari siideriä ja niiden rohkaisemana lähestyisit häntä.
Kysehän on vain siitä, että kysyt hänen kuulumisiaan ihan perusneutraalilla viestillä: "Hei, mitäs sulle kuuluu? Vaikka tässä on jo aikaa kulunut, olisi kiva vaihtaa kuulumisia..."
Sitten pallo on miehellä ja hän vastaa varmasti jotakin, MUTTA todennäköisesti sellaista, mikä heti antaa sinulle selvyyden, oletko sinäkin jäänyt hänen mieleensä.
Itselle ainakin on elämässä jäänyt muutamat harvat naiset mieleen pyörimään ja kiinnostaisi kuulla heidän kuulumisiaan. On se kuitenkin hyvin harvinaista, että vielä vuosien jälkeen miettii jotakin, että jos ja jos... - ap.
yritäedes kirjoitti:
Asia on mielestäni niin tärkeä, että vaikka olisit absolutisti, niin ottaisit kerrankin pari siideriä ja niiden rohkaisemana lähestyisit häntä.
Kysehän on vain siitä, että kysyt hänen kuulumisiaan ihan perusneutraalilla viestillä: "Hei, mitäs sulle kuuluu? Vaikka tässä on jo aikaa kulunut, olisi kiva vaihtaa kuulumisia..."
Sitten pallo on miehellä ja hän vastaa varmasti jotakin, MUTTA todennäköisesti sellaista, mikä heti antaa sinulle selvyyden, oletko sinäkin jäänyt hänen mieleensä.
Itselle ainakin on elämässä jäänyt muutamat harvat naiset mieleen pyörimään ja kiinnostaisi kuulla heidän kuulumisiaan. On se kuitenkin hyvin harvinaista, että vielä vuosien jälkeen miettii jotakin, että jos ja jos...Ajatuksena helppo, mutta ei ollenkaan niin helppo toteuttaa! Suurin ongelma minun kohdalla on varmaankin se, että entäpä jos hän ei vastaa mitään tai torjuu minut tylysti. Kohdattiin aivan sattumalta enkä tiedä hänestä mitään, tuntematonta on hyvin vaikea lähestyä...
- yritäedes
ap. kirjoitti:
Ajatuksena helppo, mutta ei ollenkaan niin helppo toteuttaa! Suurin ongelma minun kohdalla on varmaankin se, että entäpä jos hän ei vastaa mitään tai torjuu minut tylysti. Kohdattiin aivan sattumalta enkä tiedä hänestä mitään, tuntematonta on hyvin vaikea lähestyä...
Vaikkakin tuntematon, niin kai tiedät, että mies kiinnostuu naisesta jopa parissa sekunnissa, joten ei se tapaamisen pituus välttämättä korreloi ollenkaan kiinnostuksen syvyyteen.
Taas jos "sitä jotakin" ei ole, niin sitä ei tule, vaikka 15 vuotta olisi töissä päivittäin naama lähellä. Nimim. kokemusta löytyy... - ap.
yritäedes kirjoitti:
Vaikkakin tuntematon, niin kai tiedät, että mies kiinnostuu naisesta jopa parissa sekunnissa, joten ei se tapaamisen pituus välttämättä korreloi ollenkaan kiinnostuksen syvyyteen.
Taas jos "sitä jotakin" ei ole, niin sitä ei tule, vaikka 15 vuotta olisi töissä päivittäin naama lähellä. Nimim. kokemusta löytyy...Voi olla niin, mutta hän oli tavallaan kokoajan hyvin neutraali eikä hänen mietteistään saanut oikein selvää! Kun se eron hetki koitti odotin, että hän pyytäisi esim. numeroni tai jotain ja koska ei pyytänyt niin tulkitsin sen merkiksi siitä ettei hän ollut kiinnostunut, vaikka toisaalta minäkin olin hänestä kiinnostunut enkä sitä pyytänyt mutta sehän johtui vain siitä etten "osannut lukea" häntä haluamallani tavalla :) On tää vaikeeta ;)
- yritäedes
ap. kirjoitti:
Voi olla niin, mutta hän oli tavallaan kokoajan hyvin neutraali eikä hänen mietteistään saanut oikein selvää! Kun se eron hetki koitti odotin, että hän pyytäisi esim. numeroni tai jotain ja koska ei pyytänyt niin tulkitsin sen merkiksi siitä ettei hän ollut kiinnostunut, vaikka toisaalta minäkin olin hänestä kiinnostunut enkä sitä pyytänyt mutta sehän johtui vain siitä etten "osannut lukea" häntä haluamallani tavalla :) On tää vaikeeta ;)
Missä tutustuitte? Olitteko samalla kurssilla?
- ap.
yritäedes kirjoitti:
Missä tutustuitte? Olitteko samalla kurssilla?
Ei ollut kurssi, sattumalta vain kohdattiin yhdessä paikassa mutta sen tarkemmin en taida uskaltaa sitä täällä kertoa :)
- ...................
yritäedes kirjoitti:
Itselle ainakin on elämässä jäänyt muutamat harvat naiset mieleen pyörimään ja kiinnostaisi kuulla heidän kuulumisiaan. On se kuitenkin hyvin harvinaista, että vielä vuosien jälkeen miettii jotakin, että jos ja jos...Mielenkiinnosta kysyn, että oletko itse ottanut näihin naisiin yhteyttä?
- nainen hämeestä
Juuri noinhan se on, eli kun asia jää roikkumaan, niin se vaivaa ja pitkään. Omalla kohdallani on vaivannut jo yli vuoden. Onneksi hiipumaan päin jo, kun itselläni ei muuta ratkaisua ollut kun odottelu.
Helppoa sinänsä, kun en edes hänen nimeään tiedä, en vaan voinut tehdä paljon mitään asialle. Toki käytin kaikki etsintäkeinot, mutta tuloksetta.
Kyllä aika parantaa, jos ei muuta mahdollisuutta ole. Elämään tulee aikanaan muita ihmisiä ja ehkä hän unohtuu kokonaan sitten joskus. Harmillista sinänsä, kun olisin halunnut selvittää, mitä siinä oli.- ap.
Kyllä, aikanaan se unohtuu jos ei "kohtalo korjaa tilannetta" :) mutta sama mullakin, olisin halunnut tietää olisko meillä voinut olla mahdollisuus
- älä ole urpo
Olisko mahdollisesti..Olisitko kenties ihminen joka selvittäisi asian?
Helppo kysymys toiselle jonka jälkeen ei tarvitse koskaan enää sen
asian suhteen arpoa ja harppoa täällä aikuisena ihmisenä vaan siirtyy eteepäin joko sitä ikäväänsä kohti tai siitä pois.- aika helppo ratkaisu
Asiat on hyvä aina selvittää. Ole ap sinä se aloitteellinen, jos et vielä ole sitä ollut. Pystyt kyllä, jos kiinnostusta on riittävästi.
- ap.
aika helppo ratkaisu kirjoitti:
Asiat on hyvä aina selvittää. Ole ap sinä se aloitteellinen, jos et vielä ole sitä ollut. Pystyt kyllä, jos kiinnostusta on riittävästi.
Ujosta ei oikein ole aloitteelliseksi...ei ainakaan ilman selvää signaalia kiinnostuksesta :(
- Yks mies vaan
Olen joku nuori ujo mies joka tapasi jonkun nuoren naisen jossain tapahtumassa ehkä ja nyt mietit mitä tehdä?
Tunnet häntä kuitenkin jotenkin tai ainakin nimen koska mietit otatko yhteyttä?
Miehenä voisin sanoa tuohon että se sama tunne on joskus vaivannut ja jos ei ole mikään luontevin naisten iskijä niin tavallaan tilanne voi jäädä toisaalta päälle sen tapahtuman jälkeen jos jostain syystä numero on jäänyt kysymättä esimerkiksi ja toisaalta nainen ei ole antanut selvää signaalia.
Sitten sitä arvailee että oliko se totta vai ei.
Ja miehenä sanon että sitä on hyvin vaikea päätellä naisten kohdalla mistään. Joskus tilanne minulla on kestänyt pitkäänkin kun nainen on vaikuttanut olevan kiinnostunut mutta silti ei ole antanut selvää signaalia. Joskus on selvinnyt että on ollut kiinnostunut, mutta varattu jne.
Eniten noissa tilanteissa on harmittanut toimimattomuus, mutta olen antanut itselleni anteeksi silloin kun olosuhteet ovat olleet hankalat.
Tuntematonta on tosiaan hankala lähestyä ellei pyydä facebookissa vaikka kaveriksi tai laita viestiä.
Vielä vaikeampaa voi olla joskus lähestyä ihmistä jonka tuntee koska silloin asia jää elämään.
"Suurin ongelma minun kohdalla on varmaankin se, että entäpä jos hän ei vastaa mitään tai torjuu minut tylysti. "
Mitä tämä oikeastaan haittaa?
Jos hän ei vastaa mitään, hän on idiootti ja jos torjuu sinut tylysti on myös idiootti.
Voi tietysti torjua sinut myös kohteliaasti ja voit sitten rauhassa jatkaa elämääsi. - ap.
Tiedän hänen nimen kyllä ja voisin ottaa yhteyttä halutessani, mutta en sitä tee, koska hän voisi kokea sen ahdistavana enkä todellakaan halua häiritä ketään. Ehkä minun pitäisi ymmärtää, että kun hän ei pyytänyt numeroani niin se oli siinä mutta en voi mitään sille, että asia jäi vaivaamaan. Ehkä juuri siksi, ettei kukaan ole jäänyt samalla tavalla mieleeni ensitapaamisella! Mutta koska minulla ei ole rohkeutta viedä tätä eteenpäin niin tähän se valitettavasti jää
No eihän se torjuminen periaateessa mitään haittaisi, mutta kun suht pieni paikkakunta kuitenkin kyseessä niin se saattaisi jäädä "kummittelemaan" :)
Valitettavasti mulla on todella kova kynnys "häiritä" toista jos en ole saanut selvää signaalia, että jonkunlaista kiinnostusta on- StraightForward
Suomi on täynnä aivan käsittämättömiä empijöitä ja jappastelijoita. Elämä on vaikeaa, kun siitä tekee vaikeaa.
Yleensä ihmiset ilahtuvat positiivisesta tai neutraalista "mitä kuuluu" -tyylin viestistä - olipa viestin lähettäjä tuttu tai tuntematon. Itse selvitän asiat ja mulle käy molemmat vastaukset. Mulle pääasia on selvyys, kun en jaksa arpoa.
Onnea kuitenkin valitsemillenne teille! - hjfghd
"Tiedän hänen nimen kyllä ja voisin ottaa yhteyttä halutessani, mutta en sitä tee, koska hän voisi kokea sen ahdistavana enkä todellakaan halua häiritä ketään."
Ensimmäinen yhteydenotto ei ole koskaan häiritsemistä.
Sen sijaan, jos tulee selvät pakit ja yhteydenotot silti jatkuu, voidaan alkaa jo puhumaan aihdistavuudesta ja häirinnästä. - ap.
hjfghd kirjoitti:
"Tiedän hänen nimen kyllä ja voisin ottaa yhteyttä halutessani, mutta en sitä tee, koska hän voisi kokea sen ahdistavana enkä todellakaan halua häiritä ketään."
Ensimmäinen yhteydenotto ei ole koskaan häiritsemistä.
Sen sijaan, jos tulee selvät pakit ja yhteydenotot silti jatkuu, voidaan alkaa jo puhumaan aihdistavuudesta ja häirinnästä.Meitä on niin moneen junaan, joku voi siitäkin ahdistua!
- tumma nainen
Jos mieheltä niin vastaus on että olen varattu ja onnellinen suhteessani .Kiitos vaan ja hyvää jatkoa. En anna pakkeja tylysti mutta kuiteskin selvästi. Omaa suhdettani aion vaalia elämäni loppuun asti
nimim. rakkaus on hellyyttä - On mahdollista
Siinä voi olla tarkoitus että heräät näkemään omat kadotetut tunteesi. Hän avasi oven sun omiin tunteisiisi ja sait sinne hetken katsella.
- kun on tunteet
Just noin, niin voi käydä kelle vain.
- Niinpä onkin
Hulluus goes on!
- ap.
Mitä hullua siinä on jos toisesta pitää?
- Vesielementti
Kukaan ei pysty teeskentelemäään tunteita jos ne ovat aitoja. Vierekkäin istuminen jo voi teettää minulle- naiselle voimakkaita tunteita... Olenhan niin herkkä...
- En purematta niele
Entäpä jos toinen henkilö on käsittänyt väärin. Luullut keskustelevansa jonkun toisen kanssa. Kannattaisiko kuitenkin ottaa yhteyttä, jos siihen on mahdollisuus? Aika vaikeaa tuntuu olevan puhelimen käyttö. Kun sanoja ei saa suustansa ulos voisi aluksi laittaa vaikkapa tekstiviestin.
- Ja loppuu
En purematta niele kirjoitti:
Entäpä jos toinen henkilö on käsittänyt väärin. Luullut keskustelevansa jonkun toisen kanssa. Kannattaisiko kuitenkin ottaa yhteyttä, jos siihen on mahdollisuus? Aika vaikeaa tuntuu olevan puhelimen käyttö. Kun sanoja ei saa suustansa ulos voisi aluksi laittaa vaikkapa tekstiviestin.
tämä suomi24 pelleily.
- ap.
Ja loppuu kirjoitti:
tämä suomi24 pelleily.
Sitä vartenhan tämä palsta on olemassa, että täällä saa kaipailla vai eikö?
- Tämä palsta on
Mennyt todella järkyttävälle tasolle.
Turhaa täällä huudella, jos ei saa itsestään mitään irti, ja on mitätön valittaja.
Tukahdu omaan saamattomuuteesi.
Jos et yritä, et mitään saakaan.
Vain tiedoksi, kattaa luuserin kriteerit toimintasi.- ap.
Jos olisit kaipaamani henkilö niin en kai minä tuollaiselle uskaltaisi edes viestiä laittaa! Ties minkälaista tekstiä sieltä tulisi paluuviestinä!
- Tumma nainen
Tapasitteko työn merkeissä? -tavallaan..
Jotenkin niin kuulostaa tutulta tuo kokemus ja tunteet,
mutta tuskin niin hyvin kohtalo johdattelisi..
Aina on kuitenkin ihana toivoa ja haaveilla :)- Tumma nainen **
Täällä kirjoittelee joku toinenkin "tumma nainen"
joten tuo nim. rakkaus on hellyyttä -kirjoittaja on siis eri :) - sivusta...
Tumma nainen ** kirjoitti:
Täällä kirjoittelee joku toinenkin "tumma nainen"
joten tuo nim. rakkaus on hellyyttä -kirjoittaja on siis eri :)Herätys, täällä on varmaan aika monta "Tummaa naista" ;D
- ;) ;)
sivusta... kirjoitti:
Herätys, täällä on varmaan aika monta "Tummaa naista" ;D
Niin on, mutta nyt tarkoitettiin varmaan tuolla samalla nimimerkillä kirjoittavia ;)
- ap.
Ei tavattu työn merkeissäkään ja tämä aloitusviesti menee miehelle
- ...
;) ;) kirjoitti:
Niin on, mutta nyt tarkoitettiin varmaan tuolla samalla nimimerkillä kirjoittavia ;)
Niitäkin voi olla monta ;)
- usko vaan
Takinkääntäjä.
- Taasko sinä souitat
Hi!
Se on juurikin näin, ett' jos ei mitään tunteita minulla olisi niin en olisi ottanut yhteyttäkään.
Mutta....mutta....tuolla ulkomaailmassa....en ole ollut varma, tunnetko yhteydenottajan olevan juurikin minun.
Vinkki: Sinulla useampi "nikki" sähköposti viestittelyissämme kauan sitten..
Rakastat rakennuttamista....- ap.
Ei ollut sinulle tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740