Suudellessa kostuu - gallup

miehen kysymys

Joku tuossa vähän alempana oli huolestunut kun alkaa seisomaan suudellessa. No mites naisilla. Kostuuko mirri helposti pelkästä suutelemisesta ?

45

32458

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuiskussa

      tätä nykyä enempi kyllä. Kun sen osaa .. niin joha alkaa jalat nousta maan pinnasta !! Kunnon leikkimistä kielellä, näykkimistä ylä-alahuuleen, pieniä puraisuja, AH!

    • Kata80

      Pelkästä suudelmasta (varsinkin niskaan,mmm...)... jopa pelkästä seksin ajattelusta...

      • Nimetön

        olet mukavan tuntuinen...mistäpäin...haluaisin testata kostutko,jos..jone


      • seriallooser
        Nimetön kirjoitti:

        olet mukavan tuntuinen...mistäpäin...haluaisin testata kostutko,jos..jone

        helppoa olla,no natsaako?


    • n-18

      harmi vaan, että poikaystäväni ei lähes koskaan suutele minua..

    • likka20

      Kyllä mä ainanki kostun! Sais vaan olla muuutaki kun pelkkää suutelua suulle...

    • muidu

      Kunhan vaan vastasuutelija on haluamani tyyppi, niin johan kostun hetkessä! Exäni oli niin kuuma kolli, että kun hänen kotikerrostalossaan astuin aulassa hissiin niin hissin noustua perille kuudenteen kerrokseen olin jo ihan "valmista kamaa" ;)

      Kännissä jos hupimielessä pussaa jotain omaa (miespuolista) kaveria niin ei kyllä tunnu missään.

    • Rakastunut64

      Kyllä kun oma rakas suutelee. Siitä sen tietää onko rakastunut.

    • pellava

      Toisinaan kostuu toisinaan ei... Pitkien kielisuudelmien aikana, kun koko vartalo on mukana suutelemisessa, niin kyllä sitä kostuu. ;)

    • Sari,...

      Hyvät miehet kokeilkaa! no ei se aina kostu riippuu suudelmasta..

    • Hiilihydraatti

      Kyllä se vähintään tuntuu aivan uskomattomalta, kun koko vartalo on mukana suudellessa.. Kun seisoen suudellaan, tuntuu tosi ihanalta kun mies hyväilee lantiota sivulta käsillään.. :)

    • Kaimania

      Voi, kun ajattelenkin himokasta suutelua, niin alan jo kostua. Nykyinen seksikumppanini ei juuri suutele, harmi. Seksi olisi moninkerroin parempaa suudelmien kanssa.

      • ja voih

        Miten voi olla mahdollista ettei kumppanisi halua suudella ?!?! Ainakin minun mielestäni suutelu ehdottomasti KUULUU seksiin. Jos joku ei haluaisi suudella kanssani niin minua ei oikein kiinnostaisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa. en tiedä sitten olenko harvinainen mies kun noin ajattelen ;)


      • Kaimania
        ja voih kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista ettei kumppanisi halua suudella ?!?! Ainakin minun mielestäni suutelu ehdottomasti KUULUU seksiin. Jos joku ei haluaisi suudella kanssani niin minua ei oikein kiinnostaisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa. en tiedä sitten olenko harvinainen mies kun noin ajattelen ;)

        Joo, kyllähän se minustakin aika oudolta tuntuu. En ole aiemmin törmännyt moiseen, joten sinä taidat olla varsin normaali :) Muuten kyllä taitaa kuviot tuo kaveri, mutta jotenkin jää läheisyys puuttumaan suutelematta.


      • MIES40+

        MUTTA, MITEN SAA HYGIEENISEN NAISEN KIINNOSTUMAAN SUUTELUSTA ???
        KUN VOI "PÖPÖ" TARTTUA, NIIN EI VIITSI ON KAIKENLAISTA TAUTIA LIIKKEELLÄ.
        SUUTELU ON IHANAA NAUTTIKAA NAISET.


    • tea

      No ainakin alkuaikoina ku alettin seurustelemaan nykysen poikaystäväni kanssa, ni kostuin niin paljo, ku me suudeltiin, et välil tuntu, et ois kuset housussa... ;) Nykyään vähemmin.

    • Muisku

      Jos mies on sellainen jonka kanssa oon rakastellut aiemmin ja oon nauttinut siitä niin suudelma saa mut todella kuumaksi ja kosteaksi! Se suudelmahan on tieto siitä että lisää ihanaa rakastelua on ehkä tiedossa....

      • beibi

        Joo. Pitkä lämmin märkä eroottinen suudelma... TODELLAKIN kostun!! poikaystäväni on vielä maailman paras suutelija..:)


    • pikuinen

      kyllä todellakin kostuu kun omaa kultaa kunnolla suutelee.. pikku pusuista ei.

    • Doris44

      Hyvän suutelija kanssa pikkupöksyt ovat äkkiä märkinä! Eli suudelma on kysymys yläpäälle, onko alapäässä valmista!!

      • PrinsessaBaltic

        ainakin tätä tyttöä vähän aikaa sitten suudeltiin niin että saman tien oli paikat märkänä... Ikävä tätä kundia


    • voikauhia

      Kyllä tuon rakkaan kanssa niin käy. Kun se tyyppi tuntuu niin hyvältä joka puolella, ja nämä fiilikset on täysin kontrolloimattomissa. Keho vaan reagoi niin kuin se reagoi. Ja pelkkä ajatuskin riittää, vaikka ainahan se fyysinen läheisyys voittaa kaiken.

      Kyllä ihana mies on jumaliste ihana.

      • heini......

        Melko heti kostuu, joskus pelkästä lähelläolosta...halailusta, saatikka sitten suutelosta...ihanat pehmeät seksikkäät huulet kullallani.


    • Hymyhuuli seikuus

      Riippuu suutelutavasta. Tavallinen "pusu" huulilleni ei vielä herkistä, mutta pidempi suudelma ja kielisuudelma vievät jo siihen, että "no, onko muutakin vielä luvassa?"
      Exäni suuteli minua muutaman kerran koko suhteemme aikana, mutta nykyinen kyllä pusuttelee ja suutelee.
      Hän tyydyttää minut täydellisesti, voi minua onnekasta!

      • vain...?

        mies suutelee joskus yhtäkkiä aivan jumalaisesti ja kiihottavasti minua, esimerkiksi juuri mennessämme nukkumaan, ja sitten peittelee ja sanoo kauniita unia.... arrrgh. onko miehillä tapana kiusoitella naista noin? vai mitä se on ? kun suudelma tuntuu jo itsessään seksiltä, ja sitten hymyillen vaan unten maille ilman jatkoja...
        mitä tuo on? on niin uusi tuttavuus etten ota hänen psyykestä ja kiemuroistaan vielä selvää...


      • asdfqwerty_M85
        vain...? kirjoitti:

        mies suutelee joskus yhtäkkiä aivan jumalaisesti ja kiihottavasti minua, esimerkiksi juuri mennessämme nukkumaan, ja sitten peittelee ja sanoo kauniita unia.... arrrgh. onko miehillä tapana kiusoitella naista noin? vai mitä se on ? kun suudelma tuntuu jo itsessään seksiltä, ja sitten hymyillen vaan unten maille ilman jatkoja...
        mitä tuo on? on niin uusi tuttavuus etten ota hänen psyykestä ja kiemuroistaan vielä selvää...

        Kyllä mä ainakin tota teen! :D

        Naista pitää välillä vähän kiusata, että pysyy mielenkiinto yllä! ;p


    • gf

      jos taitava suutelija löytyy niin tottahan siinä.. ;>

    • jepejep

      Pitkistä pusutteluista ihan poikkeuksetta kostun aina. :P Yleensä ei tarvitse kuin halailua, niin alkaa jo kroppa reagoimaan oman jätkän kanssa. :D

    • kostuu

      Kyllä, kun suudellaan seisten, mies vetää ihan kiinni itseensä, tunnen kuinka toinen on ihan kovana, ja mies hyväilee samalla käsillään vartaloani. Tollasesta on vaikea olla kostumatta.

      • Kyllä kyllä!

        Kyllä kostun, mutta täytyy sanoa, ettei asialla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, kuten joku tuolla aiemmin sanoi. Olen tavannut viimeisen puolen vuoden aikana kaksi kiinnostavaa miestä joita molempia olen suudellut. Toista pienen hetken, mutta sekin riitti. Toista koko illan ja se oli ihanaa. Molempien mukaan olisin ollut valmis lähtemään (en ole tehnyt niin koskaan), mutta sain hillittyä itseni. Menin kotiin, vaihdoin alkkarit ja menin nukkumaan.


      • riina000
        Kyllä kyllä! kirjoitti:

        Kyllä kostun, mutta täytyy sanoa, ettei asialla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, kuten joku tuolla aiemmin sanoi. Olen tavannut viimeisen puolen vuoden aikana kaksi kiinnostavaa miestä joita molempia olen suudellut. Toista pienen hetken, mutta sekin riitti. Toista koko illan ja se oli ihanaa. Molempien mukaan olisin ollut valmis lähtemään (en ole tehnyt niin koskaan), mutta sain hillittyä itseni. Menin kotiin, vaihdoin alkkarit ja menin nukkumaan.

        Jos suutelee hyvin niin kyllä kostun!


      • kostuu
        riina000 kirjoitti:

        Jos suutelee hyvin niin kyllä kostun!

        kostuu kostuu ! :)


    • pohjoisen lilja

      ..kostuu lähes poikkeuksetta. Suudelmia on erilaisia ja jos on vähänkis tiivis sellainen, niin välittömästi :)..mielestäni se on hyvä asia niin miehillä kuin naisillakin. Kertoo varmaan seksuaalisuudesta ja suudelma on seksin esiaste/esileikki. En osaisi olla ilman suudelmia.

      • panettaaa4

        ... jos osaa suudella! Itse tarkoitan osaamisella sitä, että, no... EI TUNGE KIELTÄ MAHALAUKKUUN ASTI! ottakaa opiksi, ja käyttäkää kieltä varoen. Pari kertaa on tullut sitä vastaan, hyvä ettei tukehdu siihen kieleen. Tosin kännissä ollut pari kertaa, liekköhän siitä johtunut. :D

        Mut siis jos on onnistunut suudelma niin kyllähän siinä rupee haluttamaan heti. ;) Kaulasta varsinkin kun suutelee. ;) aaaaah mä haluun pussailee!


      • -Coco-
        panettaaa4 kirjoitti:

        ... jos osaa suudella! Itse tarkoitan osaamisella sitä, että, no... EI TUNGE KIELTÄ MAHALAUKKUUN ASTI! ottakaa opiksi, ja käyttäkää kieltä varoen. Pari kertaa on tullut sitä vastaan, hyvä ettei tukehdu siihen kieleen. Tosin kännissä ollut pari kertaa, liekköhän siitä johtunut. :D

        Mut siis jos on onnistunut suudelma niin kyllähän siinä rupee haluttamaan heti. ;) Kaulasta varsinkin kun suutelee. ;) aaaaah mä haluun pussailee!

        Kyllä kostuu. Jos lataus on oikea niin pelkästä käden pitelystä kostuin eilen. Erään poikakaverin kanssa, kostuin jo tiedosta, että hän tulee puolen tunnin päästä käymään. Eli se lataus... Pikku suukkonen jonkuin ei kiinnostavan kanssa ei kyllä avaa hanoja


      • moiseoonminä!
        -Coco- kirjoitti:

        Kyllä kostuu. Jos lataus on oikea niin pelkästä käden pitelystä kostuin eilen. Erään poikakaverin kanssa, kostuin jo tiedosta, että hän tulee puolen tunnin päästä käymään. Eli se lataus... Pikku suukkonen jonkuin ei kiinnostavan kanssa ei kyllä avaa hanoja

        Ehdottomasti riippuu tunnelmasta! : ) Mulla saa pelkkä ihanan miehen läheisyys pikkarit märiksi, mutta suutelussa on vielä se pehmeys, märkyys, lämpö.. ja se, että ollaan niin lähekkäin ja siinä tavallaan tuntee sen toisen hengityksen ja kaiken. Iiih, kostuu jo pelkästä ajattelustakin.. Pelkästään kun poikakaveri laittaa kädet mun farkkujen takataskuihin ja supattaa korvaan, saa mut ihan innokkaaks. : D Sen vartalo vaan tuntuu niin hyvältä - ja näyttää kans. Ja oon myös ihan heikkona sen käsiin tai ylipäätään miesten miehisiin käsiin. Daamn, että tykkään, kun joku koskee isoilla miehisillä käsillä. Esim. eilen sain nauttia hiukan niskahieronnasta. Eipä tarvittu muuta kun miehiset kädet laskemaan mun rintsikoiden olkaimet alas, niin jo värisytti. Ja sitten kun huomaa, että joku muukin kiihottunu.. uulalaa! ;P


    • irtjerg

      Kostuu kostuu. Etenkin jos se on semmonen hidas, pikkusen herkkä suukko, joka pysäyttää ja sumentaa kaiken muun ympärillä tapahtuvan... Oii.

    • grrrrr

      no KYLLÄ! jos vaikka istun poikaystäväni kanssa kiinni toisissamme niin kostun jo silloin vähän. Sitten kun siihen lisää vielä suutelemisen (jonka hän osaa niin taitavasti) niin oon ihan märkä... ja suutelemisen aikana kädet tietty vaeltelevat eri paikkoihin joka myös kiihottaa ihanasti ;)

    • tyttönen__

      kiihkeistä suudelmista ainakin mulla, enkä näe siinä mitään vikaa.

    • Taitolaji <3

      Kyllä, siitä ei pelkästään kostu vaan alkaa sellainen pakotus ja kuumotus mutta homma täytyy kyllä hallita, ei kaikki ole hyviä suutelemaan ja uskallan väittää, että hyvin suuri painoarvo on myös tunteilla mitä tuntee toista kohtaan. Itselläni se on nykyään se rakkaus mutta takavuosilta muistan kyllä erään ihan pelkkään eläimmelliseen kiimaankin syttytäneen suutelijan:d

    • Tytto92

      Kyllä todellakin kostuu! Heti ensi suudelmasta lähtien.. Kiihotun valtavasti..

    • tytteli ;D

      minä ainakin kostun ja kiihotun paljon (; ainakin kun suudellaan niskaa ja annataan kunnon kielisuudelmia :>

    • jos sen osaa

      Se on luksusta, jos mies osaa hellästi suudella kaulaa.

    • mmmmmmmmmmmmmmnmmmm

      Kiva kuulla etten ole ainoa!

      Minä kiihotun suudelmista. En siis mistäänpikkupusuista. Tunnetta ja taitoa pitää olla tietty, parhaimmillaan tuntikausia vain pussailla.

    • jhgfdsdfghj

      Ensisuudelmat... mmmmmm.....

      Ensimmäisellä kerralla tanssilattialla, teki mieli tehdä siinä vaikka mitä, mutta ei viittiny ihmisten ilmoilla... ja toisella kerralla oli vielä parempi suutelija, osas käyttää kieltä, puheli ihan kivoja aina välillä, kädet liikku pitkin kroppaa ja suuteli korvia ja kaulaa... nam. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe