Sussu on ruma akka

t. kaunis M nainen

Millonkohan se itse sen tajuaa....et sen on tufha yrittää yhtään mitään...

12

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin Väsynyt

En ole kaunis. Enkä akoittele ketään. Olen mitä olen.

• ....................

Klmen pisteen pösilö taas liikkeelleä.

Sehän on ruma, vanha mies.

• M nainen

Ei sitten multa.

• Provoihin ei

kannata edes vastata.

• Hyvin väsynyt

No minultapa oli, ja olen todellakin myös M-nainen!

• M nainen myös
        Hyvin väsynyt kirjoitti:

En minäkään ole kaunis. En silti hauku muita.

• Erittäin väsynyt
        Hyvin väsynyt kirjoitti:

Oletteko todella niin tyhmiä, että luulette etten ymmärtänyt
        toistuvia vihjailujanne
        - peikkotukasta,
        - Tuhkimosta vailla hääasua,
        -persjalkaisuudesta,
        - lyhyydestä,
        -tunnevammaisuudesta,
        -yksinäisyydestä,
        -mahdollisesta alkoholiongelmasta

Minulla on hyvä muisti, ja muistan kyllä joka sohaisunne. Miksi te nyt yhtäkkiä annatte ymmärtää, että pitäisin itseäni kauniina. Itsepäinen olen, sen myönnän.Ai eikö kosmetoloogini ja kampaajani miellytä. Arvatkaas mitä, minä en käy kosmetologilla. En ole koskaan käynyt. Minulla ei ole tekoripsiä, eikä kaikkia niveliä sormissa. Niin, aivan ne ovat epämuodostuneet, samoin kuin selkärankani.

Kaikki mitä alun perin pyysin oli, ettette kutsuisi J-miestä minun nimissäni, koska se ainoa J-mies jonka tunnen ei käy täällä, vain tekniikka aiheisilla sivuilla.

Odotan innolla myös miehiltä, vai poikiako olette? Sanokaa toki: No eikö kehtaa? Aloitan itse: Läskiperselehmä, ET, peikko, mursu, marsu, hamsteri, saatanan paska, vitun idiootti. En aio antaa anteeksi. Ei ole mitään syytä, ja ainoa mitä pyysin. älkää kutsuko J-miestä täällä minun nimissäni. Sillä hän ei ole täällä.

Niin ja tokihan minä "Kimmon" tunnen. Hän on huumeista kärähtänyt naapurimme, jota pelkään. Hannunkin tunnen, tai tunsin, mutta hän kuoli valitettavasti jo 2000 luvun alussa, ja oli verisukulaiseni.

Te ette kutsu J-miestä minun nimissäni, ja minä jätän teidät rauhaan. Minua loukkaa, että te teette maailman laskimmasta viestittelijästä, jonkun Roomeon. Ja ihan varmasti hän "katselee" muita naisia minun lisäkseni, jos pysyy sinä päivänä pystyssä.

• eräs M-nainen
        Provoihin ei kirjoitti:

kannata edes vastata.

eikä multakaan. Vaikka eräs Sussu entisestä elämästä mua vähän hiertääkin.

Kaikella Rakkaudella: muakin dominoivampi tyyppi. :D Ollut ja on varmasti edelleen, (vaikka en enää niin tunne / ole ollut tekemisissä.) Kun mua on tosta piirteestä "syytetty".

Mut ei hän ruma missään nimessä ole. Met vain vanhetaan samaan tahtiin. :) Ei tulis mieleenkään huudella mitään aapeen kaltaista.

• MM-Mies

Monesko provo palstan hullulta M-naiselta.
      Olet ilmeisen häiriintynyt palstahyeena. Itsensä nimittely kauniiksi on naivia ympäristön mielestä, siksi provoilet muuna. Ehkä olet sellainen ruma ja katkera nainen suomi24 treffi-palstalta, jossa on sinun osalta ollut kovin hiljaista.
      Onko joku kaunis M-nainen kussut siellä palstan lihamarketissa sinun kuiviin muroihin :-D
      Sinä et ole kaunis, edes harhaisilta ajatuksiltasi, etkä varmaankaan edes M, paitsi jos tuo kirjain viittaa mielenvikaiseen tai mulkkuun, löysään mulkkuun.
      Laita itsesi kuntoon, katkeruus on säälittävän rumaa.

• mitä sontaa

Huh huh

• ..ja toiset

vielä vastailee..

• tiijä sit miksei

En nyt niin rumaksi Sussua nimittelisi mut jostain syystä kuitenkaan kukaan ei pidä sen naamasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen