Ja kerro jotain ittestäs en mä tiedä susta mitään
olis kiva tietää muutakin kuin ne pitkät katseet ja yms...
Hei nainen pistäpäs vaiks nimetön viesti:)
19
249
Vastaukset
- hfdfhjhgf
Miten voi laittaa nimettömän viestin kun numero tulee kumminkin näkyviin. Sen kautta voit kumminkin saada lähettäjän tiedot jos ei oo sit esim: salainen numero.
- AP.
mhhhh ootkos kuulu ikinä semmoisista nettipalveluista ??
voit lähettää nimettömiä s-posteja tai sms viestejä??- siinä se ny o
nimetön viesti
- buahahahahahah
taidat olla varattu mies!!!!!!
- Tallukkas
miten se toimii. Onkohan eksä käyttänyt tuota kanavaa, ja on ties missä koko häiskä. Nyt pisti vihaksi.
- nimellä tulee
Keltä sää sen haluat? Vai ihanko kaikki naiset käy? Heti laitan, kun kerrot oikeen tunnussanan.
- AP.
Sorry yheltä naiselta vaa:)
tossa on aikas monta vihjettä:D
mhhh nyt sä nainen sait jonku puhevimman mul aikaseks koitas ny rauhottua:D
ihan käsittämätöntä:D- nimellä tulee
Mää oon ihan rauhallinen, ainakin päälle päin silloinkin kuin katellaan pitkään toisiimme päin, mut vähän ohi, kun ei ihan suoraan uskalla tuijottaa. Mikset sää laita mulle? Jos sää oot se, niin on meillä pari yhteistä kaveriakin.
- viestiä
miksi et kysy suoraan häneltä mitä haluat tietäää??laita vaikka puhelimeen
- Mua_
loukkaa nimettömät ja numerottomat viestit. Miks ihmiset ei voi esitellä itseään kohteliaasti?
- AP.
Kyyl voi pistää myös nimellä, mut ajattelin jos ei muuten uskalla ni voi sit kyl noinkin pistää:)
- naanen
AP. kirjoitti:
Kyyl voi pistää myös nimellä, mut ajattelin jos ei muuten uskalla ni voi sit kyl noinkin pistää:)
Onko tossa yhdessä kohdassa vihje voitko kertoo kummankin alkukirjaimen.
- Takstarissahan
näkyy aina numero, olipa salainen tai julkinen numero.
Ei sen numeron perusteella kuitenkaan saa henkilöstä mitään tietoja mikäli numero on salainen. - älä usko sitä
naanen kirjoitti:
Onko tossa yhdessä kohdassa vihje voitko kertoo kummankin alkukirjaimen.
siinä on sellanen viesti sulle et toi äijä on varattu, älä tartu koukkuun!
- Miettijä
Takstarissahan kirjoitti:
näkyy aina numero, olipa salainen tai julkinen numero.
Ei sen numeron perusteella kuitenkaan saa henkilöstä mitään tietoja mikäli numero on salainen.niinkö tulee välillä viestejä tuntemattomista numeroista. Miksi ihminen haluaa salata numeronsa?
- jaaahaas
Noh täs jotain... tumma, hiljainen vain asian toimitan ei niin tuttujen kans... hupasan huumorin omaavan. Tykkään urheilla, viihdyn kotosalla ja mökillä.Kelpaako
- tavoittsmattomissa
Arvoisa asiakas whats appinne on juuri poistettu käytöstä yrittäkää ensi vuonna uudelleen.
- vaaniva kissa
Minua kiinnostaisi tietää esim, minkä väristä takkia käytät?
- nimettömänä???
ei sun asiat oo sekasisn ku sä oot sekasin! (ja varattu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865