hävinnyt arvostus mukaan lukien. Näin sisimpääsi, pidin näkemästäni. Et vain itse luota itseesi ja sitä häivyttääksesi käyttäydyt kuin luuseri. Ikävä joutua näkemään tämä kaikki.
Kaipaan vain sydänyhteyttä
6
180
Vastaukset
- miehen miete..
Kuka on käyttäytynyt luuserimaisesti toista kohtaan? Yksi kahdesta vain? Tarkoitatko ettei hän tee aloitetta? Mites itse olet toiminut, oletko itse tehnyt aloitteita vai kenties jopa torjunut?
Luuseri on se, joka vaatii toiselta sitä mitä ei vaadi itseltään..- ap.
Oikeasti kaikkeni tein irl, että olisi asiat selvitetty. Hän pakeni roolinsa taakse.
- Vai oliko vain
ap. kirjoitti:
Oikeasti kaikkeni tein irl, että olisi asiat selvitetty. Hän pakeni roolinsa taakse.
masentunut tai vielä pahempaa; jotenkin lukossa? Mikä tarkoittaa ettei vaan pysty tai kykene.
Muttei tämä kaiketi mulle. - rikkoutunutko
Vai oliko vain kirjoitti:
masentunut tai vielä pahempaa; jotenkin lukossa? Mikä tarkoittaa ettei vaan pysty tai kykene.
Muttei tämä kaiketi mulle.Jos onkin masentunut sitä minäkin mietin. Pitäisikö panna piste kaikelle tälle mitä on tapahtunut. Ehkä tätä ei olisi koskaan pitänyt aloittaa. En enää ole varma mitä kaikkea ymmärrän tai mitä vain kuvittelen, koska niin moni ei voi käyttää samoja sanoja. Ei siinä ole mitään järkeä.
- Sinä sen kerroit
Olet prikulleen oikeassa. Nuo sanat taltioin omaan sydämeeni.
- jhvgcfbvgxdhf d
Vai niin, kiitti arvostuksesta ja sulla lienee tsykiatrinkin paprut? :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708