Lähinnä kiinnostaisi, että kannattaako sille lafkalle maksaa firman näkyvyydestä vai onko hukkaan heitettyä rahaa.
Vai onko se samaa tasoa kuin Suomen Yritysrekisteri?
Tietääks joku Numeronetistä?
6
1525
Vastaukset
- jdjjjdjjdjjdj
teeppä testi ja kirjoita guugeliin naapurifirman nimi.. jos ei näy numeronettiä ensimmäisellä sivulla niin---->>> roskiin..
(eipä kannata henkeä pidätellä tuon selviämiseksi..) - se nyt on vaan tyhmä
Samanlaisia rahastajia kaikki. Itse en ole millekään luettelofirmalle maksanut senttiäkään ja kaikista tiedot löytyy.
- optima3
NumeroNetti internet -numeropalvelu tarjoaa Suomen kattavimmat yritysten ja yksityishenkilöiden lankanumerotiedot, osoitetiedot sekä julkiset suomalaiset matkapuhelinnumerot. NumeroNetistä voit lähettää suoraan tekstiviestit sekä hyödyntää kartat ja reitti-oppaat. Tiedot perustuvat matkapuhelinoperaattoreiden, puhelinyhtiöiden sekä Suomen Numeropalvelun virallisiin tietoihin.
NumeroNetti –palvelun tuottaa Kontaktia Oy. Kontaktia on suomalaisten puhelinyhtiöiden omistama digitaalisen verkkomainonnan ja verkossa tarjottavien ajantasaisten numeropalveluiden asiantuntijayritys.
Tällainen tieto löytyy netistä. On siis puhelinyhtiöiden palvelu eikä mitään tekemistä Suomen yritysrekisterin tai muitten hakemistojen kanssa.- Unohtakaa
Huhaata, puutaheinää ja pettuleipää.
- lkjlkjlkj
Samanlaisia huijareita kaikki numeropalvelut
- Ei kannata
Hukkaan heitettyä rahaa se on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809