kumia ylle ja tule koira koulutukseen.

latexukko

olet minun narttuni teet ihan kuin käsken! laitan kaulapanna ja suukapulan ja piiskaa tulee jos et tottelele. häkkiin joudut jos et ole tottelavainen ja tee mitä kasketään. olen hyvin avoin kaikille ehdotuksille. mielikuvistus on vain rajana.

8

529

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homo-Heikki

Koska tavataan... vai osaatko jo lukea?

• moikka olen nahka kumi pvc latex myös orja mut top master tarvittaesa ja kaikki pervo jutut ok juttu missä asut ja koska haluut

• tiukassapvcasussa

Tuossa luin alkuperäistä tekstiä ja voisin sanoa, että mielikuvistusta riittää ainakin täällä. Voisin olla puettuna mustaan tiukkaan pvc asuun. Huputettuna avuttomana. Laitetaan kaulapantaan ja lukitaan häkkiin kiinni. Siinä helposti tulisi pyydettyä armoa ja irti pääsyä. Pientä kiusaamista ja lopuksi vielä kahlittaisiin pvc pussiin.

• jeppis85

missä päin asut.... olen 30 mies

• tiukassapvcasussa

Hgissä. Olisiko jotain lisää ajatuksia tai herättääkö kenelläkään mielikuvitusta tuosta eteenpäin?

• swan2015

vankina oleminen on kyllä mukavaa...

• Vanhemman..komennossa
        swan2015 kirjoitti:

Olen 19v mies ja työpailla on kiva 63v nainen. TARJOS kotonaan viinaa ja sit halus katsella kun riisuin. Oli oiken domina ja piti hieroa kovaksi ennenkuin otti housut pois ja käski panee. Sen komennossa mentiin aamun asti...

• swan2015 kirjoitti:

moikka kiinnostaisko sua kiimanen meno olisko sulla paikkaa missä olla mä nahka kumi pvc latex mies uudeltamaalta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      90
      1049
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      228
      840
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      73
      816
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      52
      690
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      64
      643
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      592
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      547
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      47
      539
    9. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      37
      530
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      525
    Aihe