Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmnaan en juonunyt illan mittaan vettä juurin ollenkaan. Aaamulla on kaaamea päänsärky. Jouhtuikohan elimistön kuivumisesta, koska join illalla vani Leijonaa? Yleensä minulle ei tule päänsärkyä, huono olo tietty. N yt olen kitannut vettä reilusti ja tuntuu olo paranevan.
Paha krapula
2
105
Vastaukset
- ProAlkkis
Elimistön nestetasapaino on tarkka voisit välttyä monelta päänsäryltä kunhan muistat juoda vettä.
Alkoholi kuivattaa elimistöä. - Hörhör..
Alkoholi on myös diureetti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Diureetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886