Hei! Näkisikö joku, kannattaako minun pyytää tunteideni kohdetta vaikka kahville? Onko hänelläkin tunteita minua kohtaan, vai toivonko turhaan? Onko aloitteen tekeminen minun tehtäväni vai onko hän siihen valmis itse, jos hänelläkin sattuu olemaan tunteita minua kohtaan? Kyseessä on nainen ja olen itse nainen, enkä ole varma siitä, pitääkö hänkin naisista vai ei. Näetkö siis meille tulevaisuutta ja jos, niin millaista?
t. brunetti 37 v.
Kannattaako yrittää?
stadin brunetti
1
<50
Vastaukset
- stadin kundi
Aina kannattaa pyytää kahville. Mielummin itse pyytäsin syömään ja "parille" jos kerran tarkoitus selvittää onko kohteella kiinnostusta suhteeseen.
Mistäs me tiedetään kumman tehtävä on tehdä aloite? Aloitteen tekeminen ei ole koskaan vain toisen tehtävä. Jos haluaa tehdä niin tekee. Jos ei uskalla niin jätä tekemättä. Ei sitä kannata miettiä kumman tehtävä se on.
Ei teillä ainakaan ole tulevaisuutta jos kumpikaan ei tee aloitetta.
Muut asiat kannattaa selvittää itse. Täällä palstoilla ne tuskin selviää.
Neuvo mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750