Alkaa tokmannin toiminta menee aika alaarvoiseksi.
Asiakkaita vähätellään kun menet mainitsemaan väärin otetutsta tuotteesta että saisit rahat takaisin yms.
Tarjokset eivät pidä paikkaansa. (laput esim paikallaan ja tarjous mennyt jo vanhaksi vaikkei missään sitä ilmoteta, sitten velotetaan täysihinta ja saa tapella rahansa takasin)
Enpä ole muualla saanut näin huonoa palvelua!
Tokmanni
28
2694
Vastaukset
- halavalla
Sarankulman tokmanni on hyvä kauppa, poikkeen kun siellä liikun.
- No Tyrvis
Tyrväällä on tyrvääläisiä töissä,ei koske muita Tokmanneja??
- molemminpuolin.
ON TÄYSIN ITSESTÄ KIINNI MITEN ASIANSA ESITTÄÄ. JOS HETI VITTUILEE NIIN VARMASTI TULEE TAKAISIN.
molemminpuolin. kirjoitti:
ON TÄYSIN ITSESTÄ KIINNI MITEN ASIANSA ESITTÄÄ. JOS HETI VITTUILEE NIIN VARMASTI TULEE TAKAISIN.
Palveluammatti on siitä vittumainen, että asiakkaita on kohdeltava samalla tavalla, riippumaatta siitä kuinka kusipäisiä ne on. Joten ota vatkain kauniiseen käteen ja asiakkaan palaute asiallisesti. Voit tietenkin hakeutua vaikka muihin töihin, jos ei maistu!
- Kiikkalainen
Tarjous tuotteita ei monesti ole ja kun kysyy kukaan ei tiedä mitään.
Huittisista olen aina saanut mitä mainostavatkin.
Vammalan Tokmannin myynti on silti suurta ja aukioloajat muutettiin sen takia kun tyrvääläinen käyttää Tokmannin kun se luulee, että se on Stockmanni. - järki hoi
Ei luule koska ei suomessa ole Stockmanni nimistä liikettä mutta Stockmann kyllä löytyy.
- Veli Heikkonen
Kyllä on ihmisellä huonosti asiat jos tarvii Tokmannin tapaisesta halpakaupasta hakea tarjoustuotteita. Eivät paljoa maksa ennen tarjoustakaan. Järki hoi!
- äläsny
Veli Heikkonen tappelee itse muoviämpäreistä jatkuvasti alennusmyynti ja avais jonoissa, häppee.
- ni, ni
Närästynyt? Onko pahakin närästys. Se on hei NÄRKÄSTYNYT! Voi, voi.
- Veli Heikkonen
Älä unta nää!
- 19+9
Minä ole lopettanut toistaiseksi Tokmannilla käynnin päivätarjousten takia. Asiakas saa valita itse kauppansa ja kauppa ´kohderyhmänsä.
- ei asiallista
Tokmanni on huonon tavaran kauppa, ei mitään asiallista.
- Heh heh
Paikkakuntalainen ostaa kaiken tokmannista, ainakin autoja pihassa on aina paljon. Taitaa vaan olla niin, että se laatu riittää tai sitten vammalalainen ei tiedä muusta laadusta ja tietenkin Lidl on myös järkikauppa.
- Anonyymi
Itse sain tänään todella huonoa palvelua myyjältä kun kysyin missä yksi tuote on...sanoi että on loppu mutta kun sanoin että sivujen mukaan teillä niitä on niin hyvin vittuuntuneena meni väliin x ja tyrkkäsi tuotteen kouraan...ja kun kiitin ei vastannut vaan lähti pois mitään sanomatta...kassalla taas sain hyvää palvelua tuli moikkaus ja kiitos kuten palvelun kuvaan kuuluu 😅 jos voisin niin kävisin aivan muussa Tokmannissa koska esim. Hämeenkyrön ja Huittisten myymälät ovat aina olleet hyviä...on tavaraa laalemmin ja henkilökunta on kohteliasta...toisin kuin täällä vammalassa...🙄
- Anonyymi
Kannattaa ottaa niiden tyrkkivien ja ynseilevien myyjien nimilapusta nimi muistiin. Jos ei nimeä näy, niin kysyy myyjältä hänen nimeänsä, sanot että asiakkaana voit sitten paremmin laittaa palautetta kaupan toiminnasta.
- Anonyymi
Huittisten Tokmanni on jotenkin selkeämpi ja tavarat hyvin esillä, järjestyksessä.
Myyjissä en ole huomannut eroja. Ei ole helppo homma sekään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa niiden tyrkkivien ja ynseilevien myyjien nimilapusta nimi muistiin. Jos ei nimeä näy, niin kysyy myyjältä hänen nimeänsä, sanot että asiakkaana voit sitten paremmin laittaa palautetta kaupan toiminnasta.
Missä olet itse töissä? Löytyykö sitä palvelualttiutta? Voin tulla testaamaan? Etkö uskalla kertoa? Taidat olla työtön!
- Anonyymi
Hämeenkyrön Tokmannnilla on yksi myyjä joka ei ole millään tavalla asiakaspalvelija. Ei ensinnäkään tervehdi asiakkaita ja muutenkin on asiaton.
- Anonyymi
Hämeenkyrössä on ainakin yksi joka ei sovi asiakaspalvelualalle millään lailla. Ei tervehdi asiakkaita eikä vastaa asiakkaan kysymyksiin. Jos vastaa niin juuri sen mitä on pakko.
- Anonyymi
Jotenkin tämä kirjoitus haisee "askalta. Joku valopää yrittää elvyttää vanhoja kirjoituksia jostakin Huittisten Tokmannin hyvästä palvelusta, ja mollaa Kuhmon Tokmannin työntekijöitä. . Haloo hei.
- Anonyymi
Tokmannit ovat kokemukseni mukaan kaikissa kaupungeissa varsin samanlaisia. Myyjien hyvyyttä tai huonoutta enemmän minua kiinnostaa valikoimat. Verrattuna 10 vuotta sitten vallinneeseen tilanteeseen, aikuisikäinen miesasiakas ei enää löydä Tokmannilta oikein mitään päälle pantavaa. Enkä nyt tarkoita viimeisintä muotia, vaan tavallisia arkivaatteita.
- Anonyymi
Vammalan Tokmanni avautui 2012 vuoden marraskuussa. En löytänyt silloin sieltä miesten vaatteita, enkä löydä tälläkään hetkellä.
- Anonyymi
"Hämeenkyrön Tokmannnilla on yksi myyjä joka ei
ole millään tavalla asiakaspalvelija. "
Hämeenkyrö on kyllä Sastamalan rajanaapuri, entisen Mouhijärven kunnan kohdalta. Mutta Hämeenkyröä ei ainakaan toistaiseksi ole liitetty Sastamalan kuntaan mukaan.
Siksi Hämeenkyrön Tokmannia koskevat valitukset pitäisi ohjata jonnekin toisaalle, vaikka Hämeenkyron omaan syhmään. - Anonyymi
Tokmannin mainokset tulevat tuplana saman päivän postissa. On muutakin viemistä roskiin, joten ei enää lisää mainoksia, kiitos.
- Anonyymi
Tokmannin asiakaspalvelu taitaa olla koko Suomessa vähän sellaista ja tälläistä...Kävin Espoon eräässä liikkeessä..Sanoin myyjälle Hei ja myyjä ei kuullut nii se rupesi toistamaan hei hei sanaa ja ilmeet oli mitä oli..Ei kysynyt haluanko kuittia ,oletko kanta-asiakas lähinnä ilmeili naamallaan..Nimi oli että myyjä jostain itänaapurista joutunut tänne asti tulee töihin.
- Anonyymi
Klaukkalan Tokmannilla hintalaput vähän epäselviä ja sekaisin mutta henkilökunta todella miellyttävää ja palautukset/vaihdot sujuu ongelmitta.
- Anonyymi
Tokmannin myymät takan tai grillin sytytyspussit ovat aivan järjettömän hyviä ja tehokkaita.
https://www.tokmanni.fi/sytytyspussit-100-kpl-6438114726341
Normaali kuiva puu syttyy laakista yhdellä sytytyspussilla. Jos puu on hiukan kosteaa, parilla tai viimeistään kolmella pussilla senkin saa syttymään vaivatta. - Anonyymi
"Hämeenkyrössä on ainakin yksi joka ei sovi asiakaspalvelualalle millään lailla."
Ja siinä menikin suorat terveiset Tokmannin johdolle Hämeenkyröön. Tokmannin johto lukee säännöllisesti tätä Sastamalan palstaa.
Siihen töykeään Hämiksen henkilöstöön tulee takuulla pikaisia muutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269