Mistä sinun homoseksuaalisuutesi johtuu? Unohda poliittiset painostusryhmät ja trendit. Vastaa täysin anonyymisti, jos et halua käyttää vakkarinimimerkkiäsi.
Miksi ja minkä ikäisenä aloit kokea olevasi homoseksuaali? Haluatko mieluummin löytää samaa sukupuolta olevan puolison, ja elää uskollisesti hänen kanssaan, vaikket jossain vaiheessa enää saisikaan hänestä seksuaalista tyydytystä, kuin elää toteuttaen itseäsi seksuaalisesti useamman kuin yhden kumppanin kanssa, joilta saat seksuaalisen tyydytyksen?
Jos saisit valita nyt heti, olisitko mieluummin heteroseksuaali? Oletko onnellisesti homoseksuaali?
Homoseksuaalisuus
5
159
Vastaukset
No vastataan sitten.
6-vuotiaana huomasin, että miespuoliset kiinnostivat, jotenkin ihmeellisesti kihelmöiden. En tiedä mistä se johtui.
Olen jo löytänyt puolison, jonka kanssa menee mukavasti. Ja vaikka joskus kävisi niin, ettei saisi seksuaalista tyydytystä, niin minkä sille sitten voi.
Jos saisi valita, niin olisin silti homoseksuaali. Olen onnellinen näin. Kaksi miestä ymmärtää toisiaan paremmin kuin mies ja nainen.- rietastelematon
"...kuin elää toteuttaen itseäsi seksuaalisesti useamman kuin yhden kumppanin kanssa, joilta saat seksuaalisen tyydytyksen?"
Miksi oletat näin? Heterot ovat aika rietasta porukkaa myöskin, miksi et heitä leimaa?- eneh
En oleta mitään, kunhan kysyin. Vaihtoehto, jonka annoin kysymyksessäni, koski uskollista ja kestävää rakkaussuhdetta. Miksi et puuttunut siihen?
- rietastelematon
eneh kirjoitti:
En oleta mitään, kunhan kysyin. Vaihtoehto, jonka annoin kysymyksessäni, koski uskollista ja kestävää rakkaussuhdetta. Miksi et puuttunut siihen?
Pahoittelen, luin tuon ensin näin; "uskollisesti vastakkaisen sukupuolen kanssa vs useamman saman sukupuolen kumppanin kanssa"
Aloin kokea olevani miehiin enimmäkseen suuntautunut jo aika nuoresta, ala-asteikäisestä. Oli pari ihastumista, myöhemmin oli myös pari naispuolista ihastumistakin, mutta eipä sen jälkeen enää.
Puoliso olisi mukava asia, mutta erittäin vaikea löytää - kiinnostukseni ja olemukseni poikkeavat tarjonnan omista kiinnostuksista ja olemuksesta suuresti, joten hakemani kaltaista henkilöä on erittäin vaikea löytää. Haen henkilöä kuka on kanssani samankaltainen ja kiinnostunut samoista asioista, ja omaa samankaltaisen elämäntyylin. Huomaa että samankaltainen ei tarkoita, että saman.
Mutta en myöskään selibaatissa suostu olemaan, vaikka laadukkaan ja luontevan parisuhteen löytäminen on huomattavasti vaikeampaa kuin heteroilla.
Helppoahan se heterona oleminen olisi, mutta tuo on vähän kuin kysyisi, vaihtaisitko mieltymyksesi jostain urheilulajista toiseen. Ei, en vaihtaisi, olen aina pitänyt ja koen oman lajini itselleni luontevaksi.
- Rolf
Mitä tekemistä sukupuolella on kestävän ja uskollisen rakkaussuhteen kanssa?
Ei se ole sen ihmeempää, oli kyseessä hetero- tai homosuhde...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776