Parhaat lounaspaikat/lounasbuffetit Turun keskustassa ?

turkuuntulossa

Olisin tulossa käymään Turussa parin viikon päästä ja minun täytyisi löytää joku hyvä lounaspaikka keskustan alueelta, joka oliis hinnaltaan alle 10 euroa. Olkaa ystävällisiä turkulaiset ja kertokaa näitä lounaspaikkoja, kun tiedätte. :)

Ainoat kriteerit ruoalle olisi, että se olisi noutopöydästä/buffetista, ruoka olisi erittäin hyvää ja alle 10 €.

Kiitos.

11

2366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkuuntulossa

Arvostan mielipidettäsi, mutta olisiko täällä jotain hieman asiapitoisempia ehdotuksia lounaspaikaksi ?

• Syöjä

Verkahovi ja Lounasparkki Parkin kentän luota

• Hyvä safka

Svarte Rudolf, laiva Aurajoessa.

• Severi85

Tykkäätkö intialaisesta sapuskasta? Delhi Darbarissa on parasta mitä olen Suomen puolella saanut, tosin siellä ei muistaakseni ole noutopöytää vaan lounaslista (hinnat 8-10 euroa/annos).

Jos on pakko olla buffet-tyylinen, kokeile vaikka China & Thai Palacea kaupunginkirjastoa vastapäätä. Erittäin hyvää ruokaa, tosin lounasbuffa taisi olla hieman yli kympin.

• Makoisaa ruokaa

Pizzeria Denniksen päivän lounaslista linnankadulla, maanantain turkkarin etusivulla näet viikon lounaslistan. Hyvää ruokaa todella. Ja pysyt budjetissasi!

• turkuuntulossa

Hei kiitos erittäin paljon kaikille neuvojulle! Arvostan neuvojanne!

• näinolentodennut

Eliksiiri ihan torin yläpuolella on paras lounaspaikka! Taatusti tuoretta ja taatusti terveellistä ruokaa.

• bon appetit.

Keskustasta voi suositella mm. paikkoja Julinia, Fontana, Koulu, Tårget ja Bistro Julienne. Hyviä kinkki-buffeita mm. Tsing-Tao ja China-Thai, jälkimmäisessä myös sushi buffa. Hiukan ydinkeskustan ulkopuolelle jää Sloppy Joen mexikolaisbuffa.

Lounaslistat näille ja muulle tarjonnalle tästä:
      http://www.turkulaiset.fi/lounas/

• JOKU VAAN...........

RAX

• turkuntulossa

Miten voin osoittaa kiitollisuutta anonyyminä netissä, kun tuntemattomat ihmiset antavat näin hyviä neuvoja ihan tuosta vaan.... En kai muuten kuin vain sanomalla kiitos ja todella tarkoittamalla sitä.. Ette hyödy mitään, kun kulutatte aikaanne antamalla neuvoja, mutta sen sijaan minä, tyttöystäväni ja kaverini hyödymme. Siispä kiitoksia vielä teille aidosti ystävällisile ihmisille, jotka vaivauduitte auttamaan ! Te olette oikeasti hyviä ihmisiä, kun noin auliisti autatte. Tack vielä ruotsiksi jos on suomenruotsalaisia joukossa :D

• Turusta ruokaa NAMM

Aurakadun Blanco, Linnankadun Mami, Panini, Hämeenkadulla useita, Puutarhakadun Thaipaikka, Krisiinankadun Nepalilainen. Hyvää kasvisruokaa Adventtikirkon tiloissa, raput ylös kävelykadulta. Älä unohda myöskään Kauppahallin Linnankadun päässä lounaspaikkoja.

Onhan noita, koita myös linkkiä:http://www.turkulaiset.fi/lounas/

Paha neuvo tarkemmin, kun ei tiedä mistä ruokalajista tykkäät, tai et tykkää. Makuja kun on monia ja mielipiteitä.
      Eli kierrä ja maistele ja sitten löydät sen oman suosikkisi (voi olla mun inhokki).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe