Vai miten nyt on?
Frankfurt School, Social Engineering... onko kelle tuttu??
* heterot ja homot toisiaan vastaan
* naiset ja miehet toisiaan vastaan
* suomalaiset ja mamut toisiaan vastaan
* enemmistö ja vähemmistö toisiaan vastaan
* rasismit ja antirasismit toisiaan vastaan
ym ym ym...
Valtaosa ihmisistä ei tiedä että tämä on tahallinen keino hallita ihmismassat kun laitetaan eri ihmsi-ryhmiä toisiaan vastaan , tämä riippuu että me ei enää oppii koulussa näitä asioita, vaan median kautta luodan nk. Kulttuuri Marxismi, elikkä toisien sanojen mukaan "poliittinen korrektius" kuinka me tulisi "suhtaudua" ja "toimia" monessa asioissa jota meidän asema ja tilanne rasittaisi ja rajoitetaisi.
Elikkä, jos me ei toimii näiden vale-ideoloogien mukaan niin leima tulee heti, me ollaan sitten "rasisteja", "homofoobeja" ym., ja tällöin tulisi "rangaistua".
Tämän luodettu pelkko pitää ihmismassaa kurissa ja estää meidän sananvapaus koska pelon että meitä rangaistetaan ja/tai pelkko että me ei olisi "yhetiskunta kelpoisia", elikkä poliittisesti korrekteja, johtaa siihen että me alaa harrastamaan itse-sensuuria mikä johtaa että kriittinen keskustelu tukahdetaan jopa meidän päässä eikä päässee enää mihinkään keskusteluun tai netti-foorumeihin jolloin seurauksena on että yhetiskuntamme rappeutuu.
Katso vaan kuinka Rockefeller asetui Feminismin takana jopa 40 vuotta sitten, eliitti hallitsee meitä Bilderberg, Trilateral Commission, CFR kautta, ja sinne käy meidän tyhmät poliittikoot ja tulee aivopestetty ja eliittien työkaluja.
"If we can't control the opposition, then we will lead it"
Vladimir Ilich Lenin
Lenin lausuma tarkoittaa, että hän luoo opposition ryhmä salassa, hän laitaa siihen joku sätkynukke opposition johtajaksi jota oppositio ei saa tiedoksi että Lenin on tämä ryhmän takana, ja tällöin voi harhaanjohta oppositiota. w,
"MEHÄN OLLAAN RASISTEJA..." tai ollaanko!??
Cultural Marxism
1
194
Vastaukset 1
- lääkkeitä kaikkeen
Sairas sielu on radikalisoitunut, ei muuta kuin SSRI lääkitys kehiin...
https://www.youtube.com/watch?v=nM4WdU8syJ8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398