Sweetille
Kauniita unia
22
85
Vastaukset
- *sweetti*
Kauniita unia *nallelle*
- *nalle*
(: nii
Olen vähän uupunut tähän palstaan.- *sweetti*
(: nii
Olen vähän uupunut tähän palstaan.
- *nalle*
Taas joitain pelleilijöitä liikkeellä.
- *nalle*
???
Kaikki asiattomat kommentit poistetaan tästä(kin) ketjusta. Asialliset kommentit ovat palstalle tervetulleita.
- sweet dreams
Hei nalle. :)
Vasta saavuin tänne ja kuinka suloista löytää sinun (toivottavasti) aloittamasi kirjoitus täältä.
Harmi vain kun jotkut näkevät etuoikeudekseen pilailla, se kyllä harmittaa.
Ihanaa yötä kun menet *nalle* nukkumaan.
Pääsen varmaan taas ensi yöksi kainaloosi. - sweet dreams
Nalle...nyt lepäämään. ;)
Kunhan jälleen.- *nalle*
Lepäämään ;) mene vaan.
- *nalle*
Ihana nähdä sinuakin sweetti :)
Tietenkin pääset kainaloon, mutta voit mennä rullalle kun kieriskelen :D
Huoh. Koska kutsut minut rehveille ?
Olisi enemmän kuin ihanaa..ja jännää! Menisinköhän mykäksi.
Olisko se sinusta kivaa..
Jos nähtäis
Varmaan menen kohta sänkyyn pohtimaan juttuja.- nounou sweet dreams
Huoh, miksi juuri toisen pitäisi kutsua? Kai se mykkyys sitten vihdoin loppuisi... ;D
- sweet dreams
Olisi kivaa juu mutta jos sinne tapaamiseemme saapuu myös palstan luotsi arianna ?
Pelkän häntä hiukan.
Sinua en pelkää. :)Minä vain valvon täällä, että tekin saatte kirjoittaa edes suhteellisen rauhassa. Rekisteröikää nimenne, niin ei ole matkijoista pelkoa. Ja lähetelkää siellä yksityisviestejä profiilienne kesken.
- *nalle*
Miksi sitä pelkäät ? Onkohan se joku tuttu ... Pelkään tuota sen kuvaa, ambulanssia. Hyh, jouduin kesällä sellaiseen. Sokkotreffit.. Ei ole kyllä minun juttu ollenkaan. Irl ne tapahtuu jos on tapahtuakseen.
- sweet dreams
Mennään nyt *nalle-kulta* jo nukkumaan. :)
- *nalle*
No pöh mennään sitten (:
Ei kyllä väsytä. Ehkä kattelen jotain kuvia taas (: hyvää yötä leidille.
- *nalle*
Böö böö :D ei sweetti suostu rekisteröimään. Vaih ?
- sweet dreams
- *nalle*
D)
- sweet dreams
B ))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756