Moi!
Oma laskettuaikani on helmikuun 13..... onko meitä helmikuussa synnyttäviä paljonkin? =)
Laskettuaika helmikuussa 2005
10
717
Vastaukset
- yksi
Laskettu aika 6 helmikuuta :)
Jotenkin tuntuu että "kaikki" on raskaana, saa marraskuun ja huhtikuun välillä.
Onko teillä raskaus sujunut hyvin?
Minulla on ainakin toistaiseksi arvot olleet kunnossa ja pahoinvointi loppunut. Vauva liikkuu kovasti ja joskus taas on tosi rauhallinen, mutta herää kun puhelin soi tai imurin laittaa päälle :)
Harjoitussuppareita on paljon joka on välillä raskasta.
Keho alkaa sanomaan itsensä irti kaikista askareista. Ei muka millään jaksaisi :( Mutta pakko!- mellix79
Moi!
Hauskaa että meitä löytyy... =)
Mulla vielä pahoinvointia n.2 kertaa viikossa, mut kyl sen jaksaa alku raskautta muistellessa. Se oli tosi vaikea... huh, onneksi siitä selvittiin! Vauva potkii ja on tosi eloisa....
Rautaa ja kalkki d:tä ne neuvolassa käski syödä...
mä vielä olen A neg veriryhmältäni niin seuraavalla kerralla otetaan taas verikokeita! Mä muuten jaksanut todella hyvin, jäin tosin töistä pois... hoidin huonokuntoisia vanhuksia,ei niin raskasta työtä enää!!!!! oli sitä nostamista jne.. se ei tuntunut enää hyvältä! =)
- Annie
..on laskettu aika helmikuun 27. päivä. Mites massut muilla? Mulla vauveli potkii jo ihan topakasti, välillä pitää huilipäiviä, ei tunnu paljoakaan. Ja sitten taas pari päivää on ihan kamalan aktiivinen :) Ja masu kasvaa par aikaa ihan huimaa vauhtia! Onneksi ei ainakaan vielä raskausarpia!
- pömpeli
Vatsa on kasvanut viikossa huimasti! Pitänee hankkia jostain tilavammat pyjaman housut.
Pikkuinen tuntuu olevan vilkkaimmillaan aamupäivät ja illalla myöhään. Jos juon kahvia, niin meininkiä riittää koko päiväksi. Niinpä olen antanut sen mieluummin nukkua, ja jättänyt kahvin pois.
Vatsan kasvuspurtin aikaan on aika tukala olo, nahkaa kiristää. Ja vatsa tuntuu ikäänkuin puutuneelta: vauvan ympäriltä vähän nipistelee, ja koska siinä missä vauva on, ei tietenkään mulla ole tuntoa, niin puutumukseksihan sen helposti tulkitsee...
Muuten on elämä toistaiseksi hyvin vaivatonta, enkä varmaankaan vielä edes tiedä miltä supistukset tuntuu. Bussiin juokseminen tosin saa aikaiseksi jotain kuukautiskivun tapaisia tuntemuksia. - Milla.M
Laskettu aika 14.2.2005 :)
- käpälä
Täällä on la 7.2.2005 ja hyvin menee... paitsi jotenkin tuntuu, että voimat alkaa hiipua lähinnä kävellessä - ei jaksa samallalailla kuin ennen, mutta rennostihan kannattaakin ottaa ;)
Vauva sanoo potkimalla mulle aina hyvät huomenet ja hyvät yöt, myös seurustelee päivälläkin ahkerasti. Ikiliikkuja :) - helmikuun 13
Moi, onnea sulle! Mulla on sama laskettu aika, kun sullakin, viikko sitten sain tarkennuksen ultrassa, aiempi laskettu aika oli hieman aikaisemmin.
- mama
Laskettu aika 3.2.
Harjoitussupistuksia vähän väliä ja tämä viikko lepolomaa. Vauva potkii ahkerasti. - vesimies
laskettu aika 5.2...
Laskettuaika on 06.02.2005 ja masu on jo aika iso!!!Pikkanen on kova liikkumaan ja harjoitussupisteluja on välillä tullut!Pitkään istuminen on työlästä ja liitoskivut on kivuliaita!Eilen oli ultra ja kaikki oli kunnossa..painoa oli tullut pikkaselle 960g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193637
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232781En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322205- 882015
- 191956
- 261612
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361487- 321482
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111374