2 viimeistä jaksoa on toteutukseltaan ollut tyystin toista luokkaa kuin aikaisemmat. Ohjaus tai leikkaus vai missä on vika? Omituisia, pitkiä hidasjaksoja tulee väliin kuin KauriXmäen spektaakkelissa.
Vai kuvittelenko vain?
Wallander
10
865
Vastaukset
- därföratt
Ei ole mistään kotoisin tämä Henriksson Wallanderina muutenkaan, liian falski ja tyylikäs verrattuna Lassgårdin maalaamaan ylipainoiseen, alkoholisoituneeseen, ainoaan oikeaan, Wallander-hahmoon! Tökkii niin pahasti, että en ole viitsinyt edes katsoa näitä uusimpia :(
- Metso taulussa
Henrikssonista tulee mieleen lähinnä heikkolahjainen kansakoulunopettaja tai esimiesnöyrä merkonomi. Wallanderiksi kyseinen olmi ei sovi lainkaan. Ehdottomasti Lassgärd, tosin myös Branagh on yllättävän hyvä roolissa
- jännää
Wallanderit on uusittu jo sata kertaa, eikö välillä voisi jo uusia näyttää...!!
mm. Syrjäinen maa jännä.... - martin Beckk
Wallander tv sarjan eka tuotantokausi jossa oli Ola Rapace, sekä johanna Sallström mukana, oli meno paljon menevämpää. Salströmin kuoleman jälkeen tehty toinen tuotantokausi on mielestäni ensimmäistä kautta heikompi.
Lassgärd Oli mukana ensimmäisissä elokuvissa, joista on uudeelleen filmatisoitu Kenneth Branagin esittämä englanninkielinen versio.Elokuvat perustuivat Malkelin kirjoihin.
TV sarjasta ei ollut yhtään kirjaa, ainoastaan Manlekin hyväksymä käsikirjoitus, ehkä taso siksi on alkuperäisiä elokuvia heikompi. - Anonyymi
Onkohan kellään tietoa jakson Pilvilinna (Luftslottet) jakson musiikista ? Siinä soi viimeksi viime lauantaina upea mieleen jäänut pianokappale jota ei ole kai mainittu lopputeksteissä tai ei ainakaan tuntunut näkyvän missään. Jos joku tietää niin ...
Jakson alkuminuuteilla kerrotaan nimiä: Kompositör Adam Nordén, joka on tehnyt musiikkia moneen Wallanderiin, mm tunnusmusiikin. Muista Pilvilinnaan liittyvistä kappaleista en tiedä niiden nimeä.
Walladerit on jo uusittu monta kertaa en katso enään,Beck on ok,olen lukenut ne kaikki ,mahtavia,ruotsalaiset osaa kirjoittaa loistavavia dekkareita.
- Anonyymi
Beck oli hyvä kun Gunvald oli siinä. Steinar on norjalainen jörö.
tänään alkaa bäckström voi olla huomattavasti toista maata
wallanderit laahas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654