Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kroppako vaan sekoilee?

Mymmeli111

Osaisikohan joku auttaa hieman...? Rintojani särkee silloin tällöin, alavatsaani nipistelee ja välillä sattuu ihan kunnolla, enimmäkseen vasemmalta puolelta. Valkovuoto on todella paksua, eikä siis harvemmin edes mitenkään limaista eikä mitään klönttejä. Ihan vaan paksua. Ja laimean hajuista. Olen tehnyt raskaustestin heti edellisten menkkojen jälkeen ja tulihan sieltä plussa, mutta sen jälkeen kolme negaa, joten päätin unohtaa asian. Menkkani ovat epäsäännölliset. N.32-37 päivää. Ihmettelen vain, koska en mielestäni ajattele raskautta hirveästi, vaikka lapsen tahdonkin, mutta meillä ei ole vielä kiire. Viimeksi olin yhdynnässä perjantaina 3.10. Ihmetelty on myöskin poikaystäväni kanssa että miten tässä näin parissa kuukaudessa on minun rintanikin kasvaneet kaksi kokoa ( 70a-70c). Jos kokemuksia tai muuten apua tai hyöydyllistä sanottavaa löytisi keltään, niin kiitos! Otan avun ilomielin vastaan:) ainiin! Ja varmaan hyödyllistä kuitenkin viellä mainita että en ole koskaan syönyt minkäänlaisia ehkäisypillereitä, kondomi useimmiten käytössä, myös keskeytetty yhdyntä (vaikka se nyt ei mikään ehkäisy olekkaan..) kiitos!:)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,jgjy5sr

      No eiköhän aportti olis oikea ratkaisu?

      • Mymmeli111

        Mä tiedän etten pystyisi aborttiin ikinä. Mutta sun vastaus ei kyllä vastannut mun kysymyksiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe