Tekeekö miehet aina näin?

tyttö vain

Tilanne on se, ettei me olla oltu vielä sängyssä yhdynnässä, paitsi et kerran meinattiin olla, mut jätkällä ei sit kuitenkaan kortsujen kanssa toiminu joten.. se jäi. Siitä on jotain parisen viikkoo aikaa..

Niin, onko normaalia et kun ollaan ihan normaalisti vaatteet päällä suutelemassa sängyssä, minä alla mies päällä, niin kun ollaan joku muutaman minuutti suudeltu, huomaan et sil seisoo (normaalia), mutta se ensinäkin asettelee jalkansa niin et mulla on jalat ihan haara-asennossa ja se ikään kun alkaa "pökkimään" mun haaroväliä eli siis ihan tunnen kun sen tökkii sillä jäykistyneellä kalullaan... Tästä eteenpäin ei olla menty, vielä, vaan kun sen yhden kerran.. Eli What a ...?? Onko luonnollista?

En ole kokenut näis asiossa eli mitä tuo meinaa, toteuttaako mies jotain juttuansa tossa vai mitä, en tiiä onks se nyt niin kiusallista.. Tuli vaan mieleen.

28

33951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi mies

      Se, että rupeaa seisomaan suudellessa on normaalia mikäli suudelmat ovat himokkaita. Sekin on normaalia ,että mies haluaa hänen kaluunsa koskettavan kun hänellä seisoo. Sen vuoksi hän hankaa sitä sinua vasten. Mikäli et pidä siittä, sano se suoraan hänelle. Asennon vaihtaminenkin voi tuoda helpotusta tilanteeseen esim. hän ei makaakkaan enään sinnu päälläsi vaan vierelläsi. Kyljellään voi samalla hyväillä käsin kokovartaloa niskasta reisiin, joka varmasti voisi tuntua sinustakin hyvältä.

      • slam80

        Päällä oleminen on hankalaa pidemmän päälle eil asentoa on hyvä vaihtaa. Topikin ollessa kuitenkin näin vanha jo. Eli arvelen teidän olevan jo kovassa vauhdissa, jos pelit ja vehkeet ovat muuten pelanneet


    • minulla

      Kyllä se minulla ainakin on ikäänkuin "refleksi". Sillon kun kalu alkaa jöpöttämään niin kyllä siihen on ihan pakko jollakin koskea. Itsekin painaudun aina silloin tyttöä vasten. Ja esimerkiksi aamu stondistenkin aikana on ihan pakko koskea siihen ja runkata sitä hetken aikaa, ihan vaikka vaan pari vetoa. En pysty antaa sen vaan seistä rauhassa. Eikös tytöilläkin pimpin kastuessa tunnu siltä että pitäisi pikkasen hieraista ;)

    • n23

      Exäni teki täsmälleen samoin kuin sinun poikaystäväsi. Erona vaan oli ehkä se, että myös itse nautin tuosta "pökkimisestä" tai hankaamisesta ja jos ei jätkä siihen tehnyt aloitetta niin minä tein sen. Kokeileppas samaa vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita! Siinä pääsette kunnon fiiliksiin! Aijai, ihan tässä kiihottuu kun muistelee miltä tuntuu kun kivikova, kuuma vehje kuin varkain solahtaa sisään pikkuhousun lahkeesta ja hieroo sopivasta kohdasta...mmm...

      • Juppe

        ...juputtaahan koiratkin tyynyjä, lampunjalkoja, ihmisenjalkoja yms. vasten.
        Kai siihen sitten miehelläkin kelpaa ihan oikea tyttöystäväkin pökittäväksi, kun hormonit kohdalleen napsahtaa.

        Aika hassulta vain tuntuisi, että moinen käytös pääsee kummastuttamaan jos tuollekin asteelle on jo edetty.
        Tai sitten koko juttu on feikkiä.


    • pellava

      Miesystäväni kanssa suudellessa sängyssä on erittäin kiihottavaa, kun huomaan, että hänellä seisoo. Ollessani itse päällä liikutan lantiotani miestä vasten, jotta tuntisin sen paremmin... Eihän tämä tälläinen aina johda mihinkään sen kummempaan, mutta toisinaan sitä mennään tämä leiki aloitteena loppuun asti.
      En ymmärrä, onko siinä jotain epämiellyttävää tai kummaksuttavaa. Ei minusta...

    • hähtähmitä

      Ihan on normaalia. Hän haluaisi nussia ja tekee sen minkä uskaltaa eli pökkii vaatteet päällä. Toisaalta on varmaan ajatuksena myös, ettei ainakaan ole vaaraa tulla raskaaksi, saada pöpöjä tai tapahdu muuta ikävää. Hän uskoo tällä tavalla myös kiihottavansa sinua ja on ainakin itse varmasti. Järki vähän sumentuu miehillä samalla kun veri virtaa paisuvaiskudokseen. Tutustukaa vain rauhassa kuukauden tai muutaman kuluessa, niin että näet haluaako hän todella olla usein ja pitkään kanssasi eri riennoissa, vai onko kysymyksessä vain "paremman" korvike. Keskustellakin saa ja istua sylikkäin suukotellen.

      • Girl

        Ei kannata huolestua, koska se tuntuu olevan ihan normaalia. Itse olen kokenut ihan saman tässä jokin aika sitten. Kun suudellaan ja makoillaan sängyllä, poikakamu yleensä kääntyy päälleni ja asettuu kohdalleni niin, että tunnen hänen seisokin. Ei siinä ole mitään pahaa. Hän vain osoittaa, että käy kuumana.. Siitä sitten jatkatte jos haluatte mennä pidemmälle..


      • pikuinen
        Girl kirjoitti:

        Ei kannata huolestua, koska se tuntuu olevan ihan normaalia. Itse olen kokenut ihan saman tässä jokin aika sitten. Kun suudellaan ja makoillaan sängyllä, poikakamu yleensä kääntyy päälleni ja asettuu kohdalleni niin, että tunnen hänen seisokin. Ei siinä ole mitään pahaa. Hän vain osoittaa, että käy kuumana.. Siitä sitten jatkatte jos haluatte mennä pidemmälle..

        meillä täysin samoin. ja yleensä hän liikuttelee lantiotaan ihanasti minua vasten. nam.


    • meiksi

      Tuohan nyt on ihan täysin normaalii niinku on kaikki todennu, tietääpähän ainaki saavansa miehen kuumaks ja samalla itekki kiihottuu. Sit voi tehä vaik mitä. Minkähän ikänen oot ku se kummastuttaa?

    • diida

      Kyllä, minä syyllistyn tuohon ajoittain, ja minusta se on täysin normaalia.

      Miksei muka olisi?

      • hsehe

        Olen nainen, ja pitäisin siitä jos minulla olisi mies joka suutelisi minua ja vieläpä kiihottuisi siitä.


    • kuivaharjoitus

      Kyllä tuo on ihan normaalia. Mies tuntee kalunsa jäykistyvän ja haluaa ikäänkuin "kuivaharjoitella" yhdyntää. Siitä voitte sitten edetä omaa tahtianne varsinaiseen yhdyntään, joko sillä kerralla tai joskus myöhemmin.

      • dk

        Onko kaikki läheisyys miehelle vain yritys päästä yhdyntään? Minusta ei ole kovin mieltä ylentävää jos toinen nylkyttää reittä vasten kiimoissaan läähättäen kuin joku onneton rakkikoira.


    • sffdgrtgrt

      kun mies hieroo silleen itseensä muhun. oikeestaan esileikissä on mulle tosi tärkeetä että ensin hierotaan vaatteiden päältä ja tunnetaan kuinka toinen on kiihottunut.

      en näe mitän syytä miksi tuo ei olisi luonnollista? mutta aika kiusaa teet kun maatutat sängyllä hyväilemässä mutta et anna miehelle ; D

      • Oksa - 77

        Ei ole pakko tehdä mitään, mitä et halua ja, jos ketjun aloittajaa häiritsee tuo miehensä "pökkiminen", niin sanois suoraan siitä hänelle. Ehkä teidän kannattaisikin vielä pysytellä suutelulinjalla ja tutustua toiveisiinne ja odotuksiinne, ennen kuin siirrytte tosi hommiin. :)


    • hmmmmm....

      "Tilanne on se, ettei me olla oltu vielä sängyssä yhdynnässä, paitsi et kerran meinattiin olla, mut jätkällä ei sit kuitenkaan kortsujen kanssa toiminu joten.. se jäi."

      Kävikö lerpahdus kortsun kanssa?

    • ...........

      Kyllä minusta on vaan ihanaa kun miesystäväni hieroo kaluansa haaroihini, vaikka vaatteet olisikin päällä. Varsinkin kun mies halaa takaapäin ja tarttuu rinnoista kiinni, niin kyllä siinä tulee aina mieli hieroa omaa persettänsä miehen etumukseen :) Eli kaikki tommoinen hierominen ja pökkiminen on ihan normaalia :)

      • vaistojen varassa

        Luulenpa, että se on miehille ihan normaalia ja vaistonvaraista toimintaa. Itsekin huomaan (naisena), että esimerkiksi suudellessa kiihkeämmin, alkaa oma lantio tehdä liikettä automaattisesti. Vartalo kaiketi valmistelee itseään aktiin.


    • normaalia

      että mies painautuu vasten. Itse ainakin syyllistyn siihen ollessani päällä että liikutan lantiotani miestä vasten. Jos se häiritsee sinua sano se hänelle.

    • normaalia touhua on

      etkö itse kiihotu tuosta touhusta? jos mietit kesken kaiken tuollaista minulle tulee vaikutelma ettet ole sydämelläsi mukana rakastelussa.

    • opeta hellimään

      Mies ei käyttäydy kovin huomaavaisesti jos pökkii naisen jalkoväliä miten vaan. Silloinhan mien käyttää sua vaan omaan nautintoonsa. Taitava mies joko hillitsee nylkytyksensä tai tekee sen siten, että kalu hieroo naisen klitorista hitaasti edestakas tai pyöritellen tai alavatsaa vasten painautuu. Ei kannata mennä miehen kanssa loppuun asti, jos hän ei osaa vielä tuottaa sulle nautintoa ja orgasmia.

    • Tietoa täältä

      Höpön pöpön pöppöö. Mies vaan muna pystyssä hinkkaa aikansa ja laukee niinkuin koira,ei tuohon kannata kiinnittä mitään huomiota.Tää on miesten tapa saada tyydytys.Onkos joku sulle kertonut jotain muuta???Naiselta ei siihen tarvita tosiaan muuta kuin läsnäolo ja pari suudelmaa. Varot vaan ettei ne miehen siemenet tule sun pöksyjen läpi ettet tul
      e raskaaksi..

    • plop875

      Mulla on vähän sama ongelma. Olen itse uskovainen ja odotan avioliittoon saakka. Poikaystäväni tietää tämän, mutta silti tekee samaa. Minusta tämä tuntuu yliseksuaaliselta käytökseltä. Tunnen oloni kiusalliseksi edes suudella, kun tuntuu että sillä jöpöttää niin pienestä...

    • mrooo

      Eräs mies kerran alkoi pökkiä pienen suutelun jälkeen, vaatteet päällä siis, muttei halunnut mennä sen pidemmälle. Kerroin hänelle, etten pitänyt siitä, ja hän lopetti, pian kuitenkin yritti uudelleen. Mutta siis pointtina tässä oli se, että tällaisiä miehiä kai löytyy aika harvoin? Vaatteet päällä voi hinkata, muttei halua itse actionia.

    • -----

      Juu, normaalia on. Minuakin pökitty sekä vaatteet päällä että ilman vaatteita ;)

    • XL molo

      Kyllä jos kalu on niin pökkää lähimpään reikään mihin osuu kunhan ei oo mies. Eläimetkin on hyväksyttäväää jos kukaan ei näe. Ja kyllä se varmaan naisia kiihottaa kun niin tekee mutta jos ei tunnu oikeelta niin housut kinttuun ja hommiin. Ja ei osta niin isoa kondomia että tippuu seksin aikana.

    • Tapposormitus

      Jaa suutelun jälkeen? Kyllähän miehet alkaa pökkimään vaikka kättelyn jälkeen jos mahdollisuss on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe