Yleistä liikenteestä

The Rat

Penis.

T: Siiv Ari

26

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvatuppelo

      Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity liikenteeseen millään tavalla.

    • Turvakoppelo

      Miksiköhän tämä ketju on auki, vaikka 1/2 vuotta on jo mennyt?

      • smee-the-man

        Esinahka...?


      • Hankiaivot

        Vittuako se sulle kuuluu vitun pelle:D


    • Pen_is

      Pen is for writing.

      Brain is for understanding.

    • pompsishei

      Valolamppuna luokses pompin taas, pomp pomp pomp pom.

    • klonkku-kreetta

      Ota hukkaa! Vähäpojan autoilukossupottu pitää olla aina mukana, muuten menee vätykseltä katu-uskottavuus.

    • osaan_ajaa_pyorallä

      Autoilija väistää pyöräilijää aina kun pyöräiliä tullee vasemmalta oikealta ilman kyrpärää
      että sitten osaatte muuten lähtee AJOKORTTI

    • Jömpppe
    • Urweld-Knääpiö
    • viinavievittuun

      Mulla on penis Jeeee mitä mä voitin

    • lololölölol

      Yksinäisyys ajaa minut trollailemaan. Nimimerkkejäni LapinSOMALI, hannuristojiimies ja päähinttihomo.

      On muitakin. Yritän päästä tästä tavasta eroon, vinkkejä?

      • Tunkkapussi__

        Trollaa enemmän.


      • KaljaHaiseeKuselle

        Vitun suvakit saatana perkele. minä olen suvaitsevainen saatana


    • LutkutanMunaa

      Kyrpä perseeseen on oikea paikka.

    • TänäänNaidaan

      Is muna suussa

    • aappuva

      Hui, kikkuli

      • FackYuu

        Isäs oli kikkuli kun sua teki.


    • Älynväläys7

      Nyt mä tiedän mitä mä teen.

    • Autoteknikko

      Ns perseenheilahdus on yleisin syy ojaanajoon liikenteessä.

      Kyseisen vahingon vaaraa pienentää nykyautoissa yleinen takalistonvaimennin.

    • TähtikylvönAika

      Yleisesti liikenteessä ollaan liikkeellä yleisellä liikenteellä yleisimmin liikkumistarpeen liikuttamana.

    • NauraaKuollakseen

      Painu vittuun luuseri tää on mun palsta.

    • Juhakanervaonpaskaa

      Haista vittu ja kuole pois olet ihan vitun turha mätä paska Mä voin trollaa koko viikon joten vittuun vaan noi teidän vitun kuvat:D

    • Anonyymi

      Ei ole tuokaan palsta enää kuin ennen, kun trollien trolli ja trollauksen suvereeni ykkönen, The Rat, ei enää kykene kirjoittamaan.

      Nyt voi trollata missä vaan, kun ylläpitoa ei enää ole.

    • El clasico

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe