http://www.iltalehti.fi
Killerin Siiri Nordin ja Mirja saivat toisensa
"Sydämelliset häät"
Killerin vokalisti Siiri Nordin on vaihtanut siviilisäätyä. Sydämellisiä häitä juhlittiin perhe- ja ystäväpiirissä Helsingissä lauantaina. Eivätkä Siirin yllätykset siihen lopu. Hän kouluttautuu parhaillaan venesepäksi.
Tässä jutussa myös:
"Trendikäs liitto"
Siiri käy veneseppäkoulua
Sydämeni osuman sai -kappaleesta tunnettu Siiri Nordin rekisteröityi pitkäaikaisen kumppaninsa Mirjan kanssa.
- Mirja on taiteilija. Meille hän on vaan Mirja, kertoo Siirin isoäiti, suomalaisen taide-elämän väriläiskä, grafiikan professorina toiminut taiteilija Outi Heiskanen.
Siiri Nordin ei levy-yhtiönsä välittämän tiedon mukaan halua kommentoida häitä.
Isoäiti on vilpittömän iloinen suuresta perhetapahtumasta. Hääjuhlaa vietettiin lauantaina Helsingissä Corona-baarissa.
- Häät olivat sydämelliset. Tilaisuus oli juhlava ja kaunis, Outi Heiskanen luonnehtii.
Heiskanen saapui häihin suoraan suvun vanhimman jäsenen hautajaisista.
- Perheessä on nyt vilkasta, koko ajan tapahtuu. Ensimmäinen lapsenlapsikin on syntynyt, taiteilija viittaa Siirin näyttelijä-muusikkoveljen Reino Nordinin esikoiseen.
Reinolla ja hänen Sophie -vaimollaan on kahden kuukauden ikäinen Toivo-poika.
"Trendikäs liitto"
Taiteilijaperheessä ei naisparia sen kummemmin oudoksuta. On totuttu hyväksymään erilaista elämää.
- Trendikäs tyttöliitto. Se tuntuu tietenkin muodikkaalta, mutta Siirin tuntien uskon, etteivät tytöt ole menneet naimisiin muodikkuuden vuoksi, isoäiti arvelee.
- Tiedän mitä Siiri tekee, lisää isoäiti, jonka oma kapinakavio on myös monesti kopissut.
Outi Heiskasella on aina ollut erittäin lämpimät välit lapsenlapsiinsa. Hän puhuu taiteellisista lapsenlapsistaan ylpeydellä.
- Nyt tulee varmaan hirveästi lapsia, kun häitä viettää kaksi naista, Outi Heiskanen hekottaa yhden sukulaisen nauraneen.
Suojelusenkelimäiseltä näyttävä Outi Heiskanen on aina ollut monenlaisten taiteilijaryhmien keskushahmo. Record Singersien aikoihin hän oli innostunut laulamisen lisäksi kaikenlaisesta karnevaalihengestä.
Siiri käy veneseppäkoulua
Siirin äiti on lavastaja, muusikko-isän kanssa Siiri on keikkaillutkin. Vaikka vanhemmat varoittelivat taiteilijaksi ryhtymisestä, Siiristä tuli muusikko.
Matalaääninen Siiri Nordin tekee Killerin biiseihin sanat ja laulumelodiat. Hyvää, kansaan menevää musiikkia osaavasti.
Outi Heiskanen kertoo Siirin ja Mirjan rakastavan purjehtimista. Se on osasyynä siihen, että Siiri on innostunut veneen rakennuksesta.
- Hän on veneseppäkoulussa. Siiri on huomannut, että muusikkona tulee yksinäiseksi, koska ihmiset eivät suhtaudu luonnollisesti. Varmaan Siiri laittelee vielä laulujakin, mutta haluaa myös nähdä, miten joku muu homma toimii.
- Siirillä on oma tyyli, joka ei ole ihan mainstreamia, joka myy, Outi Heiskanen toteaa.
Siiri Nordin tuli ulos kaapista!
38
35465
Vastaukset
- julkimo
niin mitä sitten.... kaikkihan tiesi että Siiri on lezzy. Mikäs siinä kun on rakastunut niin antaa palaa.
- Häpihäpijoyjoy
Onnea tuoreelle avioparille!
- .......
Eivät he ole aviopari, vaan heidän suhdeensa on rekisteröity.
- Häpihäpijoyjoy
....... kirjoitti:
Eivät he ole aviopari, vaan heidän suhdeensa on rekisteröity.
Ai että ihan on suhde rekisteröity parisuhde?!? Älä ihmeessä... Moni puhuu silti naimisiinmenosta ja avioitumisesta, vaikkei kyse miehen ja naisen välisestä kirkon virallisesti siunaamasta avioliitosta olekaan. Niin no kukinhan n*ssii mieleistään, sinua taitaa kiihottaa nuo pilkut.
- Tuomas
Muuta tynnyriin asumaan jos ei muiden tekemiset miellytä.
- Niina
Adoptoimalla tietysti! miettisit vähän ennenkuin alat tyhmiä kyselemään!
- kira2
Monilla lesboilla on hyviä miespuolisia ystäviä, jotka mielellään luovuttavat lesboystävilleen spermaa ja näin jompikumpi naisista voi kantaa lasta.
Mutta eivät kaikki lesbot halua lapsia, niin kuin eivät kaikki heterotkaan. - Tuomas
Sitä aikaa ei tule
- siirille
good 4 u!!!!
- Ulpu
Pakko vaihtaa kännykän soittoääni ettei luulla L.espoksi!
- nou
Onneksi sinulle muiden mielipiteet eivät ole elämän keskipiste.
- Jaska
Onnea todella paljon!!!!
En ymmärrä miksi homoja/lesboja jotku täällä ei hyväksy??? he eivät ole mitenkään perverssejä tai kieroutuneita!!!
Heillä on oikeus myös rakastaa ja tulla rakastetuksi jokaisella on oikeus onneen!!!
Jos tuomitsee muita esim täällä jotku siirin onnea niin he ovat itse vaan kateellisia kun elämä on niin tyhjää ja onnetonta!!!
Vielä kerran todella paljon onnea!!!- JÅÅo
Raamatullinen vakaumus on takana.
- JÅÅoo
ja sulla pyörii oman sukupuolen ympärillä...
- tähtisiina
JÅÅoo kirjoitti:
ja sulla pyörii oman sukupuolen ympärillä...
Oli ainakin mulle yllätys tää Siirin suuntautuminen.. Mutta kaikilla on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi ja toivon Siirille onnea ja rakkautta parisuhteeseen :)
- Mine mine
Kauhea miten ihmiset ovat vielä nykyäänkin ahdasmielisiä. Tai sitten vain trollaavat.
Dääm kun mullakin olis noin hyväksyvä suku. Sitten kun löydän itselleni kullan ja tulen ulos kaapista, oma mummoni saattaa olla jo kuollut ja kuopattu... Mutta muuten poroporvarillinen sukuni saa kyllä kokea mukavan yllätyksen.Olen muutenkin suvun mustalammas.
Onnea Siirille.- Jaska
Ei kannata koskaan hävetä itseään vaan kannattaa olla sitä mitä on sillä silloin se onni kukoistaa.
Tottakai on vaikeaa kertoa sellainen asia, mutta varmasti he tai ainakin suurin osa hyväksyy sen.
Tiedän että on juuri näitä ahdasmielisiäkin, mutta sulla on oikeus onneen sulla on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi kukaan ei saisi sinua estää...
Kerrot vaan rohkeasti! ole oma itsesi!
Lapsuudenystäväni aikoinaan kertoi minulle että on homo no hän oli tiennyt jo omasta homoudestaan useamman vuoden, mutta tuli kaapista ulos vasta jokin aika sitten...
Olihan se yllätys minulle, muille ystäville ja perheelleen, mutta suurin osa hyväksyi hänen uuden elämän ja hänen "poikaystävän"
Olen onnellinen heidän puolestaan ovat hyvä pari.
Ovat naimisissakin jo...
Onnea sun elämääsi!!!!!!! - Bi.
Ei siihen tarvitse lääkettä kaikilla on omat halunsa minulla ne on miehiin ja naisiin liittyvät...Se ei ole sairaus. missä ihmeen pronssi-kaudella oikein elät???? lesbous ja homous on nykypäivää...tervetuloa reaalimaailmaan!
Itse naisena tiedän, että lesbous on kaunista.
Sinä olet vaan kateellinen ja katkera kun et ole koskaan päässyt kokemaan mitään kaunista. - Bi..
Jaska kirjoitti tuolla hyvin...
hmm...taitaa nämä lesbot ja homot kieltävät ihmiset olla itse niitä tyttöjä ja poikia jotka tuntevat vetoa samaan sukupuoleen...nyt se sitten tuli ilmi haukutte niitä vain siksi että yrittäisitte vakuuttaa itsellenne ettei teissä ole sitä "sairautta" no voi voi teissä selvästi on tervetuloa homojen ja lesbojen pariin!!!
Hyväksykää itsenne niin elämääkin helpottaa... - jejej
Bi. kirjoitti:
Ei siihen tarvitse lääkettä kaikilla on omat halunsa minulla ne on miehiin ja naisiin liittyvät...Se ei ole sairaus. missä ihmeen pronssi-kaudella oikein elät???? lesbous ja homous on nykypäivää...tervetuloa reaalimaailmaan!
Sinä olet vaan kateellinen ja katkera kun et ole koskaan päässyt kokemaan mitään kaunista.Liikaa venäläisiä leluja pienenä tai jotain muuta...Isähahmon puuttuminen tai jotain...
Mies on luotu naiselle ja toisinpäin...kaikki muut yhtälöt ei päde...
Odotelkaa vaan lääketieteen kehitystä...
JA turha perustella sitä millään 2000-luvulla, en ole vanhoillinen, mutta tätä en sulata, muuttakaa muualle tai pysykää kaapissanne - Hetero
Bi. kirjoitti:
Sinä olet vaan kateellinen ja katkera kun et ole koskaan päässyt kokemaan mitään kaunista.Kannattaisikohan sunkin nykyaikaisen katsoa peiliin vaikka siihen kaapin ovessa olevaan.
Mitä tapahtuisi jos tuo sun (lesbous ja homous on nykypäivää) ,olisikin vallitsevaa, kaikki klähmisi vaan kauniisti oman sukupuolensa edustajia, eipä elämä jatkuisi...
Noin kai se on sit tarkoitettu , sorry...
Toivotaan ettei nykyaikanakaan myönnetä homoille ja lesboille adoptio-oikeutta. Siinä olisi lapselle vanhempien malli. Olisi lapsella töitä ottaa selvää kumpi homo/lesbo on isä ja kumpi äiti. - niiskutin
Hetero kirjoitti:
Kannattaisikohan sunkin nykyaikaisen katsoa peiliin vaikka siihen kaapin ovessa olevaan.
Mitä tapahtuisi jos tuo sun (lesbous ja homous on nykypäivää) ,olisikin vallitsevaa, kaikki klähmisi vaan kauniisti oman sukupuolensa edustajia, eipä elämä jatkuisi...
Toivotaan ettei nykyaikanakaan myönnetä homoille ja lesboille adoptio-oikeutta. Siinä olisi lapselle vanhempien malli. Olisi lapsella töitä ottaa selvää kumpi homo/lesbo on isä ja kumpi äiti."Mitä tapahtuisi jos tuo sun (lesbous ja homous on nykypäivää) ,olisikin vallitsevaa, kaikki klähmisi vaan kauniisti oman sukupuolensa edustajia, eipä elämä jatkuisi...
Noin kai se on sit tarkoitettu , sorry... "
-Harvinaisen tyhmä kommentti, homous/lesbous/bi-seksuaalisuus/transseksuaalisuus ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan vallitsevaa. Sen sijaan homoseksuaalisuutta ynnä muita "poikkeavia" seksuaalisuuden muotoja on ollut aina ja tulee olemaan, näin myös eläinkunnassa. Ennenkuin joku kerkeää sanomaan että "No onhan pedofiilejakin aina ollut, onko sekin sitte normaaleja ja pitäs hyväksyä hähHÄH!!111" niin pedofiilialla ja homoseksuaalisuudella on se "pieni" ero, että homoseksuaalisuus ei vahingoita ketään, se ei muuta kenenkään elämää huonommaksi, siitä ei ole mitään haittaa kenenkään elämälle.
"Toivotaan ettei nykyaikanakaan myönnetä homoille ja lesboille adoptio-oikeutta. Siinä olisi lapselle vanhempien malli. Olisi lapsella töitä ottaa selvää kumpi homo/lesbo on isä ja kumpi äiti."
-Mielestäsi lapsi tarvitsee äidin ja isän, miehen ja naisen mallin. Eväätkö lastenkasvatusoikeuden siten myös yksinhuoltajilta?
Sinunkaltaisesi perspektiivittömät, yksinkeraiset lampaat ärsyttävät minua. Toivottavasti mietit ensi kerralla mitä sanot. - Liisa
jejej kirjoitti:
Liikaa venäläisiä leluja pienenä tai jotain muuta...Isähahmon puuttuminen tai jotain...
Mies on luotu naiselle ja toisinpäin...kaikki muut yhtälöt ei päde...
Odotelkaa vaan lääketieteen kehitystä...
JA turha perustella sitä millään 2000-luvulla, en ole vanhoillinen, mutta tätä en sulata, muuttakaa muualle tai pysykää kaapissanneSiellä sä hyvinkin elät vielä.
Miten muuten ne venäläiset lelut ja isän puute liittyi lesbouteen ei mitenkään perustele paremmin.
Joko sä olet pahasti vanhoillinen tai uskovainen kukaan normaali ei vastusta lesboutta tai homoutta.
Ja niin kuka muka sanoo että nainen miehelle ja toisinpäin kuka sen sanoo joku homeinen raamattu vai??? senhän on kirjoittanut skitsofreniaa sairastanut persoona.
JA miten lääketiede aikoo muuttaa asiaa ei mitenkään! Jos yrittää väkisin muuttaa ihmistä niin ei auta.
Toivottavasti joku lesbo tai homo muutttaa sun naapuriis. - Eikka
Hetero kirjoitti:
Kannattaisikohan sunkin nykyaikaisen katsoa peiliin vaikka siihen kaapin ovessa olevaan.
Toivotaan ettei nykyaikanakaan myönnetä homoille ja lesboille adoptio-oikeutta. Siinä olisi lapselle vanhempien malli. Olisi lapsella töitä ottaa selvää kumpi homo/lesbo on isä ja kumpi äiti.Kylläpä on lapsellista tekstiä.
Miten voit olla noin julma ihminen, että pitää tuomita toinen ihminen oman seksuaalisuutensa puolesta.
On homoja ja lesboja mitä sitten niin MITÄ SITTEN???
Onko sulla ollut ankea lapsuus tai mitä pahaa sulle on tapahtunut etkö ole koskaan saanut vai mikä sua vaivaa??? ku et hyväksy muiden onnea...
Ihmiset jotka vastustavat ovat joko piilo homoja/lesboja/vanhoillisia/hihhuleita tai sitten he eivät itse koskaan tule olemaan onnellisia eikä salli sitä muillekaan.
Sori vaan mutta nykyään kaapista tulee enemmän ja enemmän porukkaa ulos...Varo hei ne saattaa olla sun kaveriporukassa myös varo ettei tartu suhun myös hahhaaahahhahahahahhaha...
No kuten kaikki tietää meissä jokaisessa asuu pieni homo...MYÖS SINUSSA!
Ihmisiä tässä maapallossa riittää yllinkyllin ei homot ja lesbot meitä syrjäytä vaikka se sun märkä fantasia taitaa ollakin... - ei kai se ole...
Ei kai nyt puhuta siitä killerin siiristä? Ei se mikään lesbo ole, sehän on seurustellut Rasmuksen Laurin kanssa. mitä ne on oikein hommannut sen laurin kanssa jos siitä tuli niiden seurustelun jälkeen lesbo? En kyllä usko että se on, ei kai se tekisi niin hyvää musiikkia jos se olisi lesbo? vai voiko lesbot muka tehdä jotain musiikkia? ei kai ne voi?
- JÅÅ
ei kai se ole... kirjoitti:
Ei kai nyt puhuta siitä killerin siiristä? Ei se mikään lesbo ole, sehän on seurustellut Rasmuksen Laurin kanssa. mitä ne on oikein hommannut sen laurin kanssa jos siitä tuli niiden seurustelun jälkeen lesbo? En kyllä usko että se on, ei kai se tekisi niin hyvää musiikkia jos se olisi lesbo? vai voiko lesbot muka tehdä jotain musiikkia? ei kai ne voi?
pitäkää tunkkinne...
- Tiinu
Kerro ihmeessä oletko tuleva homo vai lesbo???
Merkit on selvät et vaan uskalla tulla ulos kaapista... - Mine mine
Liisa kirjoitti:
Siellä sä hyvinkin elät vielä.
Miten muuten ne venäläiset lelut ja isän puute liittyi lesbouteen ei mitenkään perustele paremmin.
Joko sä olet pahasti vanhoillinen tai uskovainen kukaan normaali ei vastusta lesboutta tai homoutta.
Ja niin kuka muka sanoo että nainen miehelle ja toisinpäin kuka sen sanoo joku homeinen raamattu vai??? senhän on kirjoittanut skitsofreniaa sairastanut persoona.
JA miten lääketiede aikoo muuttaa asiaa ei mitenkään! Jos yrittää väkisin muuttaa ihmistä niin ei auta.
Toivottavasti joku lesbo tai homo muutttaa sun naapuriis."Toivottavasti joku lesbo tai homo muutttaa sun naapuriis."
Sori nyt ei pitäny pokka! Ehkä tästä pitäisi loukkaantua, mutta mua vaan naurattaa. Aivan HIRRRVEÄ kohtalo, pahin mahdollinen rangaistus; homo tai lesbo naapuriksi. xD Kiitos että piristit päivääni. :) - Mine mine
niiskutin kirjoitti:
"Mitä tapahtuisi jos tuo sun (lesbous ja homous on nykypäivää) ,olisikin vallitsevaa, kaikki klähmisi vaan kauniisti oman sukupuolensa edustajia, eipä elämä jatkuisi...
Noin kai se on sit tarkoitettu , sorry... "
-Harvinaisen tyhmä kommentti, homous/lesbous/bi-seksuaalisuus/transseksuaalisuus ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan vallitsevaa. Sen sijaan homoseksuaalisuutta ynnä muita "poikkeavia" seksuaalisuuden muotoja on ollut aina ja tulee olemaan, näin myös eläinkunnassa. Ennenkuin joku kerkeää sanomaan että "No onhan pedofiilejakin aina ollut, onko sekin sitte normaaleja ja pitäs hyväksyä hähHÄH!!111" niin pedofiilialla ja homoseksuaalisuudella on se "pieni" ero, että homoseksuaalisuus ei vahingoita ketään, se ei muuta kenenkään elämää huonommaksi, siitä ei ole mitään haittaa kenenkään elämälle.
"Toivotaan ettei nykyaikanakaan myönnetä homoille ja lesboille adoptio-oikeutta. Siinä olisi lapselle vanhempien malli. Olisi lapsella töitä ottaa selvää kumpi homo/lesbo on isä ja kumpi äiti."
-Mielestäsi lapsi tarvitsee äidin ja isän, miehen ja naisen mallin. Eväätkö lastenkasvatusoikeuden siten myös yksinhuoltajilta?
Sinunkaltaisesi perspektiivittömät, yksinkeraiset lampaat ärsyttävät minua. Toivottavasti mietit ensi kerralla mitä sanot.Ihanaa että jollakulla vielä järki juoksee ja osaa puolustautua ja puolustaa faktoja käyttämällä.
Voisi luulla, että henkilö, jolle niiskutin "antaisi raippaa" on varastanut kaikki mielipiteensä Nina Mikkoselta, tuolta suvaitsemattomuuden perikuvalta, jonka mukaan niin yksinhuoltaja, urnainen, kuin homo tai lesbokaan ei ole missään nimessä hyväksyttävä huoltaja lapselle. Voi sitä ahdasmielisyyden määrää!
- James
Kyllä siellä vaan moni homo ja lesbo pyörii kaapissaan. Voi siellä olla pääkopassa painetta kun ei uskalla tunnustaa...
- kade
Ei se mikään sairaus ole vaan täysin luonnollista. Kukahan lienee se Siirin lucky one? Voih. Ihania tyttöjä.
- öljki9900
Luonnollista? Kyllä sellainen vaan on ihan LUONNOTONTA! Ihmiskunta kuolis sukupuuttoon jos kaikki olis lesboja ja homoja. Sukupuoliyhteyden ainoa LUONNOLLINEN tarkoitus on jälkeläisten alullepano. Niin se vaan on.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348