Mä oon aikoinaan käyttäny ja sain avun en ollu niin 2kotiin sulkeutunut".....ainut oli paino ongelma:( joten en tiedä
Nostaako muilla painoo jos käytätte ja onko totta että velotab nostaisi vähemmän?
Zype vaikutti minulla myös positiivisesti mielialaan käytin 5mg.....
mut mietityttää vaa kodinvankiko vai läski!!!!!!!!!!!!!!!!!1
syökö kukaan paniikkihäiriöinen zyprexaa?
zype
2
89
Vastaukset
- Eipä ei
Ei käytä kukaan fiksu.
- zype
Minä olen nyt aloittanut zyprexat, en jaksanut enää tuijotella seinii kotona kun en ulkona uskaltanu liikkuu. nyt viikko käytetty paniikit ja sosiaalinen jännitys poissa:) ystävät kiinnostaa ja liikunta ja terveelinen ruoka ym on auttanu myös mielialaan.nukun makoisasti minun annos on vain 5mg.
suosittelen testaamaan jos muut lääkkeet ei sovi tai tomi, siis minä jopa kapassa puhun ihmisille, kilojakin lähtee kun pääsin pois kotonta..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388