Mikä miestä kiihottaa

NeitsytNpari

Joskus tuntuu että miksi mies on niin kovana ja kiihottunut kun saa vielä panna omaa kun se on jo saanut orgasmin ja tosi jälki liukas ?
Itse kun on saanut orgasmin ja nauttinut muista miehistä niin ei ainakaan itsestä tunnu että olen haluttava, mutta silti oma mies on innolla kimpussani ja saa alta aika yksikön ja kertoo vielä että olen haluttava :)

4

605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjotapa tuon nimimerkin kautta, niin kerron sitten tarkemmin. Neitsyt merkkinen ehkä ymmärtää paremin samanmerkkistä. Senverran kuitenkin, että ulkonäkö ei vaikuta siinä vaiheessa vaan se korvienvälissä oleva. Voin tehdä sinulle paljastuksia :) .

    • Parisp(M)

      En tiedä mitään niin kiihottavaa kun saa katsoa miten oma vaimo saa vierasta. Kiihottavinta on kun näkee hänen saavan orgasmin ja miten se saa hänet kiemurtelemaan ja pyytää lisää. Myös se kun vieras mies upottaa aina vain syvemmälle ja laukee sisään.
      Omasta mielestäni on kiihottavaa ja rietasta kun saa työntää oman jäykän kalun valuvaan pimppaan jossa on toisen spermat. Ei voi sanoa kun voi sitä liukkautta.

    • "salaaa"

      Olen 18v ja mieheni ei tiedä mun hallustani. Minua kiihottaa kun vieraat miehet katsovat kun mua naidään. Siillä lailla saan niin hyvät orkut että käyn useimminkin vaikka vanhempia miehiä on 6.10. Haluttaa.

    • 15+7

      Kyllähän se on kiihoittavaa katsella kun naiselta lähtee kaikki estot ja hän keskittyy vain yhteen asiaan: omaan nautintoonsa.

      Jos nainen on saanut jo orgasmin tai pari ja itse pystyy tarjoamaan kolmannen ja/tai neljännen niin miksi ei. Se osoittaa sitä että nainen on alistunut täysin tunteidensa vietäväksi ja antautuu kaikille uroksille. Ehkä kiihoittavuus piilee viettien alkukantaisuudessa.

      Joka tapauksessa, erittäin kiihoittavaa katsoa kun oma nainen saa toista. Ja vaikka kahtakin vierasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe