Aina vähättelet asioitani mitä kerron, vaikkapa omasta menneisyydestäni. Kerran kerroin sulle yhdestä sairaudesta mikä mulla oli teininä, niin sitäkin vähättelit ja epäilit. Tai lenkkeilyharrastuksesta jne. Ethän sinä sitä suoraan sano, niinkuin koskaan mitään muutakaan, vaan vihjailet.
Jos kertoisin, että mulla irtosi varpaankynsi lapsena, niin sitäkään et varmaan uskoisi tai ainakin epäilisit irtosiko se ihan kokonaan....hahhaa. Saatanan loukkaavaa tuollainen.
Ei varmaan tarvi tunnisteita ja tuskin olet enää hereilläkään.
Olet törkeä vähättelijä
9
137
Vastaukset
- älä ole tekemisissä
onpa tyhmä tyyppi
- Ap.
Pakko olla. Ja tykkään hänestä muuten, mutta en tuosta alistaja-puolesta.
- THTH SÖPÖLIINIHÄN
Ap. kirjoitti:
SIELLÄ TAAS.
- kysyn vaan?
Ap. kirjoitti:
mikäs on tän henkilön alistaja puoli? ja miten voitte kuvitella että kaiken voi huiskia kartalta pois? halusin lopettaa tän vitun jeesus leikin mutta tästähän tuli tatami kaikenmaailman pommittajlle nyt o vielä nahkaa ja ruoskiakin? ei muuta kuin kenoa viis riviä ilman jokeria..........
- muulle :)
Jaa ei mulle kun ei sellasta kertonut irl ja jos palstalla kertoilee voi syyttää itteään jos vastauksia omii ja pitää tuntemattoman vastausta tietyn hlön kirjottamana.
En vähättele ketään, mut en nyt omi tätä kun oli jollekin - kaikenlaista.
jee jee. ja uskon asia tääkin?
- Minä muistan
omasta lapsuudestani yhden tytön, jolta irtosi varpaan kynsi. Olen omin silmin sen nähnyt. Oltiin noin seitsemän vuotiaita. Tyttö näytti sen roskalavan takana oli lämmin ja mukava kesäpäivä. Todella sievä tummahiuksinen naisen alku. Eli kyllä se on mahdollista varpaankynsi voi irrota litistyessään ihan keneltätahansa.
Itse olen yrittänyt löytää naisystävää täältä netistä, kun ei oikein missään tule käytyä. Olen sosiaalielämän tumpelo. En tiedä kuka olisi kiinnostunut ja kuka sattuuolemaan varattu. Olen hyvin varautunut ja tutustuminen uusiin ihmisiin lähes mahdotonta.
Alkaessani tähän netti hommaan tiesin jo etukäteen, että onnistun tämänkin jotenkin ryssimään. Siinä olen taitava.
Valmiiksi asennoiduin siten, että mitään en onnistu löytämään. Kaikenlaiset netti termit on minulle täyttä hepreaa. Siitä alankin olla vakuuttunut, että turha on yrittää enää mitään etsiä. Jos vastaan ei satu joku kiinnostunut kävelemään vietän loppuelämän munkin elämää ihan yksikseen.
Pettymys ei tosiaankaan ole kovin suuri, kun mitään suuria odotuksiakaan ei ollut.- Ihan vilpittömästi
Ilman mitään kieroja ajatuksia tai suunnitelmia.
- Ota lääkkeet
kaveri ja paina pää tyynyyn ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818