Onko kokemuksia naisten takamusten koskettelusta ruuhkissa, bussissa, junassa jne. Entä oletko painanut kovaa etumusta naista vasten? Miten naiset ovat reagoineet?
Mitä naisena olet kokenut ja miltä on tuntunut?
Koskettelu
67
4398
Vastaukset
- Puristuksessa
Minulla on kokemus kaukaa. Se oli aikaa, jolloin naiset käyttivät liivejä ja sukkia. Itse olin tuolloin murrosikäinen teinipoika.
Paikallinen osuskauppa tarjosi ilmaisen ohjelmallisen illan seurantalolla. Talo oli pieni, ja porukkaa oli ihan seisomaan asti. Jouduin tungosessa erään naisen taakse ihan tiukkaan häntä vasten.
En muista miten käteni meni alavatsani ja hänen takamuksensa väliin. Sen muistan, miltä liivin kova reuna tuntui pakaroiden puolivälissä, sen alta alkoivat pehmeät pakarat. Tunnustelin varovaisin sormin.
Nainen tunsi käteni, ja päätään kääntämättä työnsi käteni pois. En enää uskaltanut tunnustella kädelläni, mutta sen sijaan minulla seisoi ja lujaa.
Painoin seisovaa kaluani hänen pakaoitaan vasten. Hän mahtoi tuntea sen, mutta kun ei päässyt liikkumaan muualle sain nauttia pitkään siitä suunnattomasta hyvän olon tunteesta, jonka hänen pakaransa aiheuttivat minulle.
Ilta loppui aikanaan, livahdin sivuun. En nähnyt naisen kasvoja, eikä hän minun, joten säilyimme tuntemattomina. - naisen osa
Naisena sanon, että minua ällöttää bussissa persuksiini kiinni tunkevat miehet, jotka selvästi hierovat kulliaan takamuksini
- Ihanaa!!!
Aivan mahtavaa!
- Anonyymi
Ihanaa!!! kirjoitti:
Aivan mahtavaa!
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- jaskasi
minulla on kokemus busissa,joka oli täysi.Hieroin edessä olevan rouvan peffaa ja se ensin jäykistyi ja liikahti etenpäin mutta jatkoin sitä ja rouva työnsi lopulta itseään minua vasten.Harmitta etten kysynyt nimeä.
- Junassa
Paikallisjunassa on hyvä "torkkua" ja ojentaa jalat toisella penkkirivillä istuvien jalkojen väliin Junan heiluessa sääret muka vahingossa koskettavat tosiaan. Jotkut naiset antavat sen jatkua. Toiset vetävät jalkanda pois kiireesti.
- Inttipoika junassa
Itse tein paljon armeija aikaan junalla matkustaessa sitä että kävelin edes takasin junaa aina asema kohdilla ruuhkan seassa. Siellä oli aina hyviä naisten pyllyjä tarjolla niitä joskus käsillä kokeilin mutta joskus tein nii että oli vetskarin välistä kyrpä ulkona ja takin alla suojassa ja "vahingossa" kyrvällä sitte takapuolia koskettelin tai vilautin joillekkin naisille... Että tuli hyvät kiksit ;) pari kertaa sain naista junassa (kai se armeijapuku kiehtoo joitain naisia ;))
- Bussissa
Inttipoika junassa kirjoitti:
Itse tein paljon armeija aikaan junalla matkustaessa sitä että kävelin edes takasin junaa aina asema kohdilla ruuhkan seassa. Siellä oli aina hyviä naisten pyllyjä tarjolla niitä joskus käsillä kokeilin mutta joskus tein nii että oli vetskarin välistä kyrpä ulkona ja takin alla suojassa ja "vahingossa" kyrvällä sitte takapuolia koskettelin tai vilautin joillekkin naisille... Että tuli hyvät kiksit ;) pari kertaa sain naista junassa (kai se armeijapuku kiehtoo joitain naisia ;))
Mulla on samantyyppinen kokemus. Asuin kaverin kämpässä yhden kesän ja kuljin ruuhkabussissa keskustaan. Seisoin aina keskisillalla. Eräänä aamuna ihan vahingossa käsi kävi edessäni seisovan naisen takamuksessa. Miten se säväytti, kun käsi tunsi ohuen kesämekon läpi naisen pehmeän pakaralihan. Asetin kämmeneni varovasti väliimme ja annoin käteni tuntea pakaroiden liikkeen, kun bussi heilahteli.
Seuraavana ja seuraavina aamuina nainen oli aina ennen minua keskisillalla. Menin eteenpäin asiassa. Annoin seisovan kullini painautua naista vasten. Ei elettäkään kauemmas menosta, ei katsettakaan kun hän jäi pois aiemmalla pysäkillä.
Sitten erään kerran jätin kokonaan alushousut pois, jotta kullini pääsisi paremmin seisomaan. Nyt hän varmasti tunsi ja kunnolla. Muutaman samanlaisen aamun jälkeen hän yhtäkkiä laittoi kätensä kullini ja pakaroittensa väliin. Pelästyin, että käry kävi. Mutta ei, hän ryhtyi hitaasti sivelemään kulliani housujeni päältä. Taaskaan ei katsetta, kun hän poistui. Tätä jatkui jonkin aikaa.
Sunnittelin jo sitä, että avaan vetskarin, että hän saa koskettaa paljaasta kulliani.
Mutta eräänä maanatai aamuna hän oli pois, ilmeisesti loma alkoi, ja minäkin palasin omalle paikkakunnalle jonkun ajan päästä. Se katkesi siihen. Harmi. - Anonyymi
Bussissa kirjoitti:
Mulla on samantyyppinen kokemus. Asuin kaverin kämpässä yhden kesän ja kuljin ruuhkabussissa keskustaan. Seisoin aina keskisillalla. Eräänä aamuna ihan vahingossa käsi kävi edessäni seisovan naisen takamuksessa. Miten se säväytti, kun käsi tunsi ohuen kesämekon läpi naisen pehmeän pakaralihan. Asetin kämmeneni varovasti väliimme ja annoin käteni tuntea pakaroiden liikkeen, kun bussi heilahteli.
Seuraavana ja seuraavina aamuina nainen oli aina ennen minua keskisillalla. Menin eteenpäin asiassa. Annoin seisovan kullini painautua naista vasten. Ei elettäkään kauemmas menosta, ei katsettakaan kun hän jäi pois aiemmalla pysäkillä.
Sitten erään kerran jätin kokonaan alushousut pois, jotta kullini pääsisi paremmin seisomaan. Nyt hän varmasti tunsi ja kunnolla. Muutaman samanlaisen aamun jälkeen hän yhtäkkiä laittoi kätensä kullini ja pakaroittensa väliin. Pelästyin, että käry kävi. Mutta ei, hän ryhtyi hitaasti sivelemään kulliani housujeni päältä. Taaskaan ei katsetta, kun hän poistui. Tätä jatkui jonkin aikaa.
Sunnittelin jo sitä, että avaan vetskarin, että hän saa koskettaa paljaasta kulliani.
Mutta eräänä maanatai aamuna hän oli pois, ilmeisesti loma alkoi, ja minäkin palasin omalle paikkakunnalle jonkun ajan päästä. Se katkesi siihen. Harmi.Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Joku filmi
Oli joku elokuva, missä nainen kyllästyi tuollaiseen kopelointiin ja päätti tehdä jotain. Seuraava koskettelija saikin veitsellä vatsaansa. Nainen alkoi matkustella ympäri kaupunkia ja iski aina samalla tavalla eli veitsi heilahti taakse juuri bussin ovien auetessa ja nainen luikki pakoon.
- nainen 48
Minä naisena, 48 v, en panisi hanttiin, jos joku painelisi ruuhkassa pakaroitani etumuksellaan. Tuntuisi kiihottavalta, jos se olisi nuori mies. Saisi kuitenkin jäädä tuntemattomaksi.
- Anonyymi
nainen 48 kirjoitti:
Minä naisena, 48 v, en panisi hanttiin, jos joku painelisi ruuhkassa pakaroitani etumuksellaan. Tuntuisi kiihottavalta, jos se olisi nuori mies. Saisi kuitenkin jäädä tuntemattomaksi.
Mätisäkki riehaantui ööökk
- Nainen 29
Nyt on pakko sanoa, että älkää! Stadissa ratikassa n. 10 vuotta sitten näitä koskettelijoita ainakin oli. Jopa ihan puristivat pepusta. Olin nuori ja erittäin herkkä, en kehdannut sanoa mitään, vaan aina hivuttauduin kauemmas ja mies hivuttautui perässä. Kyllä jollekin voi jäädä jopa trauma tuollaisesta, ja tunne että kaikki miehet on sikoja.
Nykyään tuo voisi olla ihan kiihottavaa, ehkä, mutta älkää tehkö, etenkään jos kohde liikkuu poispäin. Ette voi tietää tytön ikää ja ahdistuksen tasoa. Kiitos! - Anonyymi
Minulla on kokemusta ala-asteelta parikymmentä vuotta sitten kun kaksi tyttöä jotka olivat ihastuneet minuun tulivat jonossa minun taakseni ja toinen minun etenni. Siinä sitten alkoi takana oleva töniä pillullaan perseeseen niin että tönäisin seisovalla kullillani toista oikein syvälle perseeseen🤤
Olimme yläasteen lopulla yhdessä edessä olevan kanssa
( Ai että tuntu hyvältä )- Anonyymi
Ai että spedellä sekottaa jälleen buaahaa
- Anonyymi
Tuhonkaan ei ole mitään lisättävää. Kerroit taas kaiken mahdollisen itsestäsi. Sinähän se parhaiten ittes tiedät.
- Anonyymi
Niin ihan ittestäs tuon sit kerroit.
- Anonyymi
No voi hyvänen aika ja oletko avohoidossa. Toivottavasti et, kuulostat kyllä tosi surkeelta tapaukselta. Voiko tuo olla edes mahdollista hyvinvointi Suomessa sut on jätetty hoidotta.
- Anonyymi
No niinpä näytät taas sanoneen. Tuohan ei ole mitään uutta.
- Anonyymi
Älä enempää avaudu täällä ittestäs. Löytyy sulle parempikin paikka jossa joku kuuntelee sua ja osaa ohjata sut oikeeseen paikkaan. Kohta tulee itku kun lukee sun elämäs kurjuudesta.
- Anonyymi
Juu huomaa sekasit oot. Kun tuut tänne kertoilee omista sekoilustasi. On sulla nautinto aineet.
- Anonyymi
Älä enää avaudu ittestäsi sääliksi käyt jo nyt. Pitäiskö sulle hommata jostain pehmoleluja jos helpottais sun oloa..
- Anonyymi
Suurissa yökerhomestoissa suurissa tungoksissa olen salamannopeasti saanut usein sujautettua käteni random naisen persevakoon, niin että sormi ehti käydä reijällä ja nopeasti käsi pois. Oli pakko mennä heti vessaan ja haistaa huumaavaa perseentuoksua sormista ja samalal vetää käteen. Lentää nopeasti.
- Anonyymi
Intiassa tuo on normitouhua, siellä miehet kourivat persettä ja rintoja. Ja kovempia otteita harrastavat käyvät monen ukon voimin gang bang raiskaukseen.
Vähä-älyisiä kun ovat.- Anonyymi
Eipä kyllä tuommoseen kannata lähteä saa nopeasti raiskaus syytteen,on senverran lait muuttunu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyllä tuommoseen kannata lähteä saa nopeasti raiskaus syytteen,on senverran lait muuttunu!
Intiassa ei lait muutu.
- Anonyymi
eikös siellä oo niitä pyhiä lehmiä ei poika miehillä muuta keinoo enää uskon takia käyty sotiakin
- Anonyymi
Tanssiessa yleensä aina työnnän kovettuneen kullin naisen lantiota vasten..
Joskus on lähdetty siitä paikasta nussimaan. joskus oon jäänyt lattialle yksin seisottamaan..
Ragnar66- Anonyymi
tätini aikoinaan opetti että tangossa pitää laittaa jalka naisen reisien väliin niin nainen tuntee mitä saatavissa
- Anonyymi
Erehdyppä Intiassa täpötäysiin busseihin, metroihin tai juniin niin saat kokea kopelointia ja lähentelyä kerrakseen. Siellä miehet ja pojat valitsevat uhrinsa jo ennen kulkuneuvoon astumista ja hivuttautuvat viereesi kiinni sinuun toteuttamaan pervoja mielihalujaan, etkä voi kuin seistä siinä tiiviissä väkijoukossa jonkun tuntemattoman kopeloitavana uhrina.
N.40- Anonyymi
Kyrpä kovana, myöhemmin raiskaavat joukolla. Tuo se kertoo kaiken mitä vähä-älyistä porukkaa tuolla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyrpä kovana, myöhemmin raiskaavat joukolla. Tuo se kertoo kaiken mitä vähä-älyistä porukkaa tuolla on.
Kyllä siellä paljon näitä joilla ei normaali moraalikäsitys ole lähelläkään kuin meillä. Vaalena naisena tulee siellä nopeasti miesten ja poikien huomion kohteeksi. Eipä siellä naista kunnioiteta juurikaan seksi himoissaan mutta eiväthän he kaikki kuitenkaan tällaisia ole, silti uskomattoman useasti näiden kohteeksi olen joutunut.
N.40 - Anonyymi
Kokemusta on bussimatkasta Delhin keskustasta Alwariin. Alunperin piti olla ilmastoitu tilausbussi omine istumapaikkoineen, vaan Intiassa saa tosiaan varautua näihin muuttujiin. Kun asia ei pelannut ja halu oli päästä edes saman päivän aikana perille oli edessä paikallisbussi, joka löytyi monien vaiheiden jälkeeen. Matkan syytä nyt en välitä selvittää.
Opastajia oli jo useita ennen bussin tuloa. Olo alkoi olla jo vaivautunut siinä kihisevän ja kuhisevan miesjoukon keskellä. Vaatteitanikin hypisteltiin ja jonkun käsi hiveli jo takamusta.
Bussin tulo oli jo helpotus. Tietysti täpötäysi ja lopulta seisoin bussin takaosassa hillittömässä ruuhkassa ja oli kuuma. Matka eteni hitaasti ja kesti loppupelissä useamman tunnin, paljon kauemmin kuin minulle oli kerrottu.
Sillä matkalla jouduin totaalisesti irstaiden Intialaisten kopeloinnin kohteeksi. Varsin pian huomasin, että bussipysäkille opastaneista useampi tulikin mukaan bussiin ja todella tiiviisti vierelleni. Seisoin pidellen kaksin käsin kiinni lähellä kattoa kulkevasta kaiteesta pysyäkseni pystyssä bussin rämistellessä huonoja teitä, vaikka niin tiiviisti olimme, ettei kaatumaankaan olisi mahtunut.
Minuun törmättiin huolettomasti eri suunnilta. Auton heilahdellessa joku piti kiinni ensin vyötäröltäni, takamustani vasten painauduttiin kunnolla, jonkun pää painui tiiviisti rintojani vasten ja melko pian tunsin kuinka vartaloani alettiin tunnustella väisyely-yrityksistäni huolimatta. Käsiä hiipi vyötärölleni, vähitellen rintojani tunnustelemaan ja takamusta hipelöimään. Yritin kielellä, kiemurrella ja torjua hipelöintejä toisella kädellä, mutta bussi huojui ja heilui ja jouduin pitelemään kiinni kaksin käsin.
Vartaloni tutkiskelu muuttui nopeasti julkeammaksi. Mekkoni nappeja näprättiin nopeasti auki ja käsi työntyi kaula-aukosta tutkimaan rintojani. Pienet rintaliivini painettiin alas ja sormet puristelivat nännejäni saaden ne törröttämään. Joku kihnutti etumuksellaan vasten takamustani ja käsiä liikkui reisilläni ja yksi käsi työntyi jo pöksyihini ja tunsin kuinka ne vetäistiin alemmas. Minua tunnusteltiin jalkovälistä edestä ja takaa.
Aloin jo pelätä tulevani raiskatuksi, mutta onneksi tulimme jollekin isommalle pysäkille, jossa näytti myös olevan useampi aseistettu sotilas, vai poliisi.
Auton pysähtyessä tuli bussiin liikettä kahden sotilaan siirtyessä aseineen bussin etuosaan. Takaovesta purkautui iso lauma miehiä ulos ja minä pääsin jopa istumaan loppumatkaksi ikkunan viereen. Vierelleni tuli tyylikkääseen asuun pukeutunut vanhempi herra, joka antoi minun olla rauhassa.
Vasta perillä bussista noustessani huomasin, että olin menettänyt pöksyni kokonaan ja rintaliivini oli katkaistu ilmeisesti jollain teräaseella tai saksilla kuppien välistä.
Jäi inhottava maku. Vieläkin puistattaa ajatellessani vieraiden likaisten käsien tunnustelevan julkeasti paikkojani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusta on bussimatkasta Delhin keskustasta Alwariin. Alunperin piti olla ilmastoitu tilausbussi omine istumapaikkoineen, vaan Intiassa saa tosiaan varautua näihin muuttujiin. Kun asia ei pelannut ja halu oli päästä edes saman päivän aikana perille oli edessä paikallisbussi, joka löytyi monien vaiheiden jälkeeen. Matkan syytä nyt en välitä selvittää.
Opastajia oli jo useita ennen bussin tuloa. Olo alkoi olla jo vaivautunut siinä kihisevän ja kuhisevan miesjoukon keskellä. Vaatteitanikin hypisteltiin ja jonkun käsi hiveli jo takamusta.
Bussin tulo oli jo helpotus. Tietysti täpötäysi ja lopulta seisoin bussin takaosassa hillittömässä ruuhkassa ja oli kuuma. Matka eteni hitaasti ja kesti loppupelissä useamman tunnin, paljon kauemmin kuin minulle oli kerrottu.
Sillä matkalla jouduin totaalisesti irstaiden Intialaisten kopeloinnin kohteeksi. Varsin pian huomasin, että bussipysäkille opastaneista useampi tulikin mukaan bussiin ja todella tiiviisti vierelleni. Seisoin pidellen kaksin käsin kiinni lähellä kattoa kulkevasta kaiteesta pysyäkseni pystyssä bussin rämistellessä huonoja teitä, vaikka niin tiiviisti olimme, ettei kaatumaankaan olisi mahtunut.
Minuun törmättiin huolettomasti eri suunnilta. Auton heilahdellessa joku piti kiinni ensin vyötäröltäni, takamustani vasten painauduttiin kunnolla, jonkun pää painui tiiviisti rintojani vasten ja melko pian tunsin kuinka vartaloani alettiin tunnustella väisyely-yrityksistäni huolimatta. Käsiä hiipi vyötärölleni, vähitellen rintojani tunnustelemaan ja takamusta hipelöimään. Yritin kielellä, kiemurrella ja torjua hipelöintejä toisella kädellä, mutta bussi huojui ja heilui ja jouduin pitelemään kiinni kaksin käsin.
Vartaloni tutkiskelu muuttui nopeasti julkeammaksi. Mekkoni nappeja näprättiin nopeasti auki ja käsi työntyi kaula-aukosta tutkimaan rintojani. Pienet rintaliivini painettiin alas ja sormet puristelivat nännejäni saaden ne törröttämään. Joku kihnutti etumuksellaan vasten takamustani ja käsiä liikkui reisilläni ja yksi käsi työntyi jo pöksyihini ja tunsin kuinka ne vetäistiin alemmas. Minua tunnusteltiin jalkovälistä edestä ja takaa.
Aloin jo pelätä tulevani raiskatuksi, mutta onneksi tulimme jollekin isommalle pysäkille, jossa näytti myös olevan useampi aseistettu sotilas, vai poliisi.
Auton pysähtyessä tuli bussiin liikettä kahden sotilaan siirtyessä aseineen bussin etuosaan. Takaovesta purkautui iso lauma miehiä ulos ja minä pääsin jopa istumaan loppumatkaksi ikkunan viereen. Vierelleni tuli tyylikkääseen asuun pukeutunut vanhempi herra, joka antoi minun olla rauhassa.
Vasta perillä bussista noustessani huomasin, että olin menettänyt pöksyni kokonaan ja rintaliivini oli katkaistu ilmeisesti jollain teräaseella tai saksilla kuppien välistä.
Jäi inhottava maku. Vieläkin puistattaa ajatellessani vieraiden likaisten käsien tunnustelevan julkeasti paikkojani.Tiedän kokemuksesta miltä sinusta tuossa pelottavassa ja avuttomassa tilanteessa ja sen jälkeen on tuntunut. Näillä miehillä ei ole mitään moraalia naisten kohtelussa!!
Muistan ensimmäisen kähmintä kokemukseni vieläkin niin elävästi vaikka tästä on jo reilut 2 vuotta.
Minulla oli 8kk työkomennus Delhiin ja ensimmäisen hotelli asumis viikon jälkeen tuntui hyvältä saada oma vuokra-asunto Delhin laitamilta. Se tiesi kylläkin metrossa matkustamista mennen tullen sekä linja-autolla asemalta työpaikalleni Delhin keskustaan. En voinut aavistaa millainen kokemus naisena nämö matkat tulevat olemaan.
Naisille oli metroon oma vaununsa mutta ei ollut toivoakaan mahtua tähän kyytiin sen suosion takia tähän jos halusi päästä ajoissa töihin.
Muihin vaunuihinkin metron tullessa joutui väen ahtauttamaksi mutta ei niin pahoin kuin tuohon naisten vaunuun pyrkiessä.
Myöhemmin sain tietää, että usealla miehellä siellä on käsitys naisista jotka matkustavat miesten kanssa, haluavatkin tulla kopeloiduiksi enkä näistä saalistajista, joiksi siellä näitä naisten kopeloijia kutsuttiin.
Tätä tietoa ei minulla ollut silloinkaan vielä kun 1.kerran jouduin uhriksi, sillä kertaa teini-ikäisen pojan kopeloitavaksi, tuntemaan jäykän peniksen vasten takapuoltani hankaamassa ja vanhan huono hampaisen vaarin edessä seisoessani hänen istuessa virnistellen edessäni todistaen tuota nöyryyttävää tapahtumaa.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi inhottava maku. Vieläkin puistattaa ajatellessani vieraiden likaisten käsien tunnustelevan julkeasti paikkojani.Koska noin avoimesti kerroit kokemuksestasi Delhistä, kerron myös omasta siellä ensimmäisestä pervoilun uhriksi joutumisestani.
Metroasemalla metroa odotellessani huomasin tumman pojan valkoisissa paidassa ja puuvilla housuissaan hymyillen tuijottelevan minua. En voinut olla kiinnittämättä huomiota pojan haarojen näkyyn jossa kookas penis näytti osittain jäykältä ja elimen piirteet terkoineen erottuivat tarkasti ohuen kankaan läpi. Poika hymyili yhä leveämmin huomatessaan katseeni tahattomasti viipyvän hetken hänen kookkaalta vaikuttavassa peniksessään. Punastuin korviani myöten katuen katsettani, antaen pojalle aihetta kiinnittämään yhä enemmän itseeni.
Väki alkoi pakkaantumaan sitä tiiviimmin mitä metron saapumisen aika läheni ja tuo poika asettui aina vain lähemmäksi minua kunnes hän oli pian jo täysin vartalokontaktissa minuun.
Metron valuessa asemalaiturille poika suorastaan liimaantui minun selkäpuolelle ja siinä tunsin pojan kuuman peniksen ensimmäisen kosketuksen ja kuinka se paisui nopeasti kivikovan jäykäksi ja kookkaaksi pyllyposkieni väliin. Yritin olla, etten välittäisi pojan irstailusta hitaasti nyt jo pysähtyneen metron ovea lähestyessämme.
Kuumuus oli pakahduttava ja vaikka olin kevyesti mekkoon vaatettunut valui hiki pitkin otsaani joutuessani litistyksiin mies joukon keskelle. Vaunuun päästyämme, ihmisten hien haju siellä oli huumaava pojan pidellessä tiukasti lanteistani kiinni ettei olisi erkaantunut minusta.
Lopulta asetuin seisomaan katosta roikkuvasta remmistä kiinni pitäen edessäni istuvan mies vanhuksen eteen joka saman tien alkoi tuijottamaan irstas ilme kasvoillaan kookkaita rintojani joista huomasin nännini paisuneen herättäen ukossa selkeästi seksuaalista kiinnostusta.
Poika takanani asettui niin, että sai kovan kalunsa asetettua taas pakaroitteni väliin ja ohuiden kankaiden verhoiluista huolimatta, tuntui kuin mitään ei ihojemme välissä olisi ollutkaan.
Poika huohotti suu korvaani vasten ja hänen kätensä siirtyi kainaloni alta rinnalleni jota hän kourallaan puristi häpeämättömästi, ikään kuin siinä ei olisi mitään pahaa.
Lamaannuin täysin hämilläni tällaisesta minulle ennen kokemattomasta yllättävästä tilanteesta, alistuen tietämättä mitä tulisi tehdä. Metro lähti liikkeelle.
Vanha ryppyinen kalpea ukko edessäni istuen hymyili muutamalla olemassa olevilla hampaillaan kun poika alkoi nipistelemään nänniäni. Toisella kädelläni tartuin pojan ranteesta ottaakseni pojan kouran pois rinnastani johon poika vastasi tarraten rintaani koko kourallaan lujasti sitä puristellen ja kourien, kuin osoittaen että vastusteluni olisi turhaa.
Poika vatkasi lannettaan penis pyllyposkieni välissä yhä kiihtyvään tahtiin.
Toinen käsi pojalta, hakeutui reidelleni mekkoni helmaa nostaen ja salaman nopeasti käsi oli jo haaroissani. Poika voimalla työnsi sormiaan vakooni pikkuhousujeni päältä ukon katsellessa.
Pojan pano liikkeet kiivastui ja tunsin pojan märän kielen tunkeutuvan korvaani samalla kun tunsin kalun kouristelut peppuvaossani. Poika painui tiukemmin minuun hänen peniksensä nytkyttäessä spermaansa pyllyvakooni jota mekkoni kangaskaan ei pidätellyt tunkeutumasta peppuni iholle saakka.
Poika huohotti hetken liikkumatta kunnes siinä vasta kun tajusin, että hänen penis oli ollut pois housuistaan.
Kun metro hiljensi vauhtia, tunsin pojan puristavan pyllyäni kuin kiitoksena ja metron pysähtyessä poika pujahti vaunusta nopeasti ulos varmasti katumatta tekosiaan.
Ehkä kymmenessä minuutissa, minä aikana tämä kaikki tapahtui, muuttui mielikuvani poikieni ikäisistä teinipojista ja Intialaisista miehistä täysin, eikä kokemus näistä pervoilijoista jäänytkään sitten lopulta viimeiseksi kuten tulin myöhemmin huomaamaan.
Pakaroitteni välistä tuntuvassa limaisessa kosteudessa, pääsin lopulta työpaikkani vessaan jossa paperilla sain pahimmat häpeä tahrat pois iholtani ja mekkoni takamuksesta.
Tässä vasta tajusin mitä minulle oli tehty käteni ja jalkani vapistessa hillittömästi.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska noin avoimesti kerroit kokemuksestasi Delhistä, kerron myös omasta siellä ensimmäisestä pervoilun uhriksi joutumisestani.
Metroasemalla metroa odotellessani huomasin tumman pojan valkoisissa paidassa ja puuvilla housuissaan hymyillen tuijottelevan minua. En voinut olla kiinnittämättä huomiota pojan haarojen näkyyn jossa kookas penis näytti osittain jäykältä ja elimen piirteet terkoineen erottuivat tarkasti ohuen kankaan läpi. Poika hymyili yhä leveämmin huomatessaan katseeni tahattomasti viipyvän hetken hänen kookkaalta vaikuttavassa peniksessään. Punastuin korviani myöten katuen katsettani, antaen pojalle aihetta kiinnittämään yhä enemmän itseeni.
Väki alkoi pakkaantumaan sitä tiiviimmin mitä metron saapumisen aika läheni ja tuo poika asettui aina vain lähemmäksi minua kunnes hän oli pian jo täysin vartalokontaktissa minuun.
Metron valuessa asemalaiturille poika suorastaan liimaantui minun selkäpuolelle ja siinä tunsin pojan kuuman peniksen ensimmäisen kosketuksen ja kuinka se paisui nopeasti kivikovan jäykäksi ja kookkaaksi pyllyposkieni väliin. Yritin olla, etten välittäisi pojan irstailusta hitaasti nyt jo pysähtyneen metron ovea lähestyessämme.
Kuumuus oli pakahduttava ja vaikka olin kevyesti mekkoon vaatettunut valui hiki pitkin otsaani joutuessani litistyksiin mies joukon keskelle. Vaunuun päästyämme, ihmisten hien haju siellä oli huumaava pojan pidellessä tiukasti lanteistani kiinni ettei olisi erkaantunut minusta.
Lopulta asetuin seisomaan katosta roikkuvasta remmistä kiinni pitäen edessäni istuvan mies vanhuksen eteen joka saman tien alkoi tuijottamaan irstas ilme kasvoillaan kookkaita rintojani joista huomasin nännini paisuneen herättäen ukossa selkeästi seksuaalista kiinnostusta.
Poika takanani asettui niin, että sai kovan kalunsa asetettua taas pakaroitteni väliin ja ohuiden kankaiden verhoiluista huolimatta, tuntui kuin mitään ei ihojemme välissä olisi ollutkaan.
Poika huohotti suu korvaani vasten ja hänen kätensä siirtyi kainaloni alta rinnalleni jota hän kourallaan puristi häpeämättömästi, ikään kuin siinä ei olisi mitään pahaa.
Lamaannuin täysin hämilläni tällaisesta minulle ennen kokemattomasta yllättävästä tilanteesta, alistuen tietämättä mitä tulisi tehdä. Metro lähti liikkeelle.
Vanha ryppyinen kalpea ukko edessäni istuen hymyili muutamalla olemassa olevilla hampaillaan kun poika alkoi nipistelemään nänniäni. Toisella kädelläni tartuin pojan ranteesta ottaakseni pojan kouran pois rinnastani johon poika vastasi tarraten rintaani koko kourallaan lujasti sitä puristellen ja kourien, kuin osoittaen että vastusteluni olisi turhaa.
Toinen käsi pojalta, hakeutui reidelleni mekkoni helmaa nostaen ja salaman nopeasti käsi oli jo haaroissani. Poika voimalla työnsi sormiaan vakooni pikkuhousujeni päältä ukon katsellessa.
Pojan pano liikkeet kiivastui ja tunsin pojan märän kielen tunkeutuvan korvaani samalla kun tunsin kalun kouristelut peppuvaossani. Poika painui tiukemmin minuun hänen peniksensä nytkyttäessä spermaansa pyllyvakooni jota mekkoni kangaskaan ei pidätellyt tunkeutumasta peppuni iholle saakka.
Poika huohotti hetken liikkumatta kunnes siinä vasta kun tajusin, että hänen penis oli ollut pois housuistaan.
Kun metro hiljensi vauhtia, tunsin pojan puristavan pyllyäni kuin kiitoksena ja metron pysähtyessä poika pujahti vaunusta nopeasti ulos varmasti katumatta tekosiaan.
Ehkä kymmenessä minuutissa, minä aikana tämä kaikki tapahtui, muuttui mielikuvani poikieni ikäisistä teinipojista ja Intialaisista miehistä täysin, eikä kokemus näistä pervoilijoista jäänytkään sitten lopulta viimeiseksi kuten tulin myöhemmin huomaamaan.
Pakaroitteni välistä tuntuvassa limaisessa kosteudessa, pääsin lopulta työpaikkani vessaan jossa paperilla sain pahimmat häpeä tahrat pois iholtani ja mekkoni takamuksesta.
Tässä vasta tajusin mitä minulle oli tehty käteni ja jalkani vapistessa hillittömästi.
N.40Ethän aidsia saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska noin avoimesti kerroit kokemuksestasi Delhistä, kerron myös omasta siellä ensimmäisestä pervoilun uhriksi joutumisestani.
N.40Hughandan lomalta Egyptistä samanlaisia kokemuksia. Matka tuttavapariskunnan kanssa ja miehet rupesivat heti lotraamaan viinan kanssa. Päätimme rouvat lähteä tutustumaan nähtävyyksiin tylsältä hotellialueelta paikallisbussilla ja se oli virhe. Jouduimme molemmat paikallisten kopeloimiksi, menetimme pöksymme, rintsikkamme rikottiin ja miesten käytös oli todella julkeaa täpötäydessä bussissa.
Meitä puristeltiin, tutkittiin, kaiveltiin, katseltiin ja kuvattiin, eikä voitu yhtään mitään.
Kirjoituksestasi päätellen sinulla on Intiasta sama suuntaisia kokemuksia enemmänkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hughandan lomalta Egyptistä samanlaisia kokemuksia. Matka tuttavapariskunnan kanssa ja miehet rupesivat heti lotraamaan viinan kanssa. Päätimme rouvat lähteä tutustumaan nähtävyyksiin tylsältä hotellialueelta paikallisbussilla ja se oli virhe. Jouduimme molemmat paikallisten kopeloimiksi, menetimme pöksymme, rintsikkamme rikottiin ja miesten käytös oli todella julkeaa täpötäydessä bussissa.
Meitä puristeltiin, tutkittiin, kaiveltiin, katseltiin ja kuvattiin, eikä voitu yhtään mitään.
Kirjoituksestasi päätellen sinulla on Intiasta sama suuntaisia kokemuksia enemmänkin.Kyllä näitä tapauksia sattui enemmänkin. Tuo sama poika mm. oli kolmen päivän päästä taas samalla asemalla ja toisti temppunsa uudelleen vielä törkeämmin. Kaikkiaan 6 kertaa jouduin pelkästään saman pojan tekemisiin. Ilta- ja yö metroissa tapahtui kaikenlaista, kerran bussissa ja junassakin.
Vaaleana naisena olin ilmeisesti näille saalistajille houkutteleva uhri tai sitten tällainen on vain tosi yleistä Delhissä jossa raiskattiin viime vuonna 1500 naista 6.5kk aikana mutta tässä vain ilmoitetut tapaukset. Oikea luku moninkertainen sillä kuten minä, ei moni muukaan halua siitä ilmoittaa poliisien ikävän suhtautumisen takia.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä tapauksia sattui enemmänkin. Tuo sama poika mm. oli kolmen päivän päästä taas samalla asemalla ja toisti temppunsa uudelleen vielä törkeämmin. Kaikkiaan 6 kertaa jouduin pelkästään saman pojan tekemisiin. Ilta- ja yö metroissa tapahtui kaikenlaista, kerran bussissa ja junassakin.
Vaaleana naisena olin ilmeisesti näille saalistajille houkutteleva uhri tai sitten tällainen on vain tosi yleistä Delhissä jossa raiskattiin viime vuonna 1500 naista 6.5kk aikana mutta tässä vain ilmoitetut tapaukset. Oikea luku moninkertainen sillä kuten minä, ei moni muukaan halua siitä ilmoittaa poliisien ikävän suhtautumisen takia.
N.40Kerro tarkemmin ja lisää mitä koit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näitä tapauksia sattui enemmänkin. Tuo sama poika mm. oli kolmen päivän päästä taas samalla asemalla ja toisti temppunsa uudelleen vielä törkeämmin. Kaikkiaan 6 kertaa jouduin pelkästään saman pojan tekemisiin. Ilta- ja yö metroissa tapahtui kaikenlaista, kerran bussissa ja junassakin.
N.40Kerropa nyt kaikki kokemasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin ja lisää mitä koit.
Voin lyhyesti tiivistettynä kertoa mitä tapahtui kun toisen kerran pojan kanssa päädyin taas samaan metroon.
Näin jälleen pojan metroasemalla hymyilevänä tulevan lähelleni. Tiesin nyt tällä kertaa mitä hän aikoo. Ajattelin että jättäydyn seuraavaan metroon vaikka myöhästyisin töistäni mutta siirtyessäni syrjemmälle ennen kuin ihmiset alkavat ryntäilemään metroon, tulikin poika perässäni.
Sanoin pojalle Englanniksi että jättäisi minut rauhaan mutta poika vain hymyili eikä tuntunut ymmärtävän yhtään mitä sanoin.
Metro tuli asemalle ja päätin nopeasti livahtaa eroon pojasta mutta pakomatkani hyytyi törmätessäni väkijoukkoon joka tiivistyi ympärilleni poika selässäni painautuneena. Epätoivoissani yritin päästä ihmispaineesta pois ja pojasta eroon mutta poika kietoi kätensä vatsani ympäri painaen minua itseään vasten ja ihmismassa työnsi meidät kuin itsestään metrovaunuun joka oli jo valmiiksi lähes täyteen pakattu.
Poika piti minua takaa lujassa otteessaan käsi kiedottuna vyötärölläni ja tunsin kuinka toinen käsi hakeutui heti ennen metron lähtöä lyhyehkön mekkoni alta haaroihini. Yritin käsin pistää vastasn mutta voimani eivät riittäneet estää poikaa kourimasta vakoani ja pian tunkeutumasta sormineen pikkuhousujen lahkeesta paljaaseen pimsaani. Poika huohotti korvaani työntäessään sormeaan häpyhuulteni väliin koko ajan vain syvemmälle metron lähtiessä liikkeelle.
Valuin kuumassa vaunussa hikeä ja voimani uupuivat vastustella poikaa joka sai nyt toisenkin sormensa minuun, aloittaen naimaan niillä minua nopealla rytmillä.
Tunsin pojan jäykän peniksen pyllyvakoni välissä hankaamassa samaan rytmiin kuin sormensa kun näin parrakkaan miehen virnistellen katselevan apua tarjoamatta hätääntyneitä kasvojani.
Poika huohotti lujempaa kunnes poika huokasi syvään painaen sormensa syvälle vakooni ja hänen penis sykki syösten nyt jo toiseen kertaan lämmintä spermaansa pyllyposkieni väliin.
Poika piti yhä lujaa minusta kiinni, sormi nyt pyörittelemässä klitoristani. Jalkani vapisivat heikkoina kun tunsin metron pysähtyvän asemalle, pojan päästävän minut otteestaan ja hänen poistuvan vikkelästi samalla asemalla kuten viimeksikin.
Olin epätodellisuuden vallassa kun parrakas mies siirtyi eteeni kasvot lähes kiinni kasvoissani. Hymyillen hän sanoi jotain ja varoittamatta suuteli huulilleni puristaen takapuoltani. Nopeasti hän kuitenkin siirsi kätensä sitä katsoakseen joka oli kastunut pojan spermoihin. Ikäänkuin se olisi ollut minun vikani, mies pyyhkäisi kätensä puhtaaksi mekkoni rintamukseen josta mies samalla kiihkeästi puristeli.
Jostain sain kiukkua ja sisua sen verran kerätyksi, että sain työnnettyä miehen kauemmaksi minusta ja pääsin siirtymään siten, että väliimme jäi toinen mies. Partamies jätti minut rauhaan.
Työpäiväni kului ajatusteni sekamelskassa tahritussa mekossani kunnes kotimatkalla metroasemalla jännitin pääsenkö kunnialla asuinpaikkaani. Näin tätä jännitin tämän jälkeen joka kerta metroasemalla kun tarkkailin näkyykö poikaa tai muita epäilyttäviä pervoilijoita tarkkailevan minua.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lyhyesti tiivistettynä kertoa mitä tapahtui kun toisen kerran pojan kanssa päädyin taas samaan metroon.
Näin jälleen pojan metroasemalla hymyilevänä tulevan lähelleni. Tiesin nyt tällä kertaa mitä hän aikoo. Ajattelin että jättäydyn seuraavaan metroon vaikka myöhästyisin töistäni mutta siirtyessäni syrjemmälle ennen kuin ihmiset alkavat ryntäilemään metroon, tulikin poika perässäni.
Sanoin pojalle Englanniksi että jättäisi minut rauhaan mutta poika vain hymyili eikä tuntunut ymmärtävän yhtään mitä sanoin.
Metro tuli asemalle ja päätin nopeasti livahtaa eroon pojasta mutta pakomatkani hyytyi törmätessäni väkijoukkoon joka tiivistyi ympärilleni poika selässäni painautuneena. Epätoivoissani yritin päästä ihmispaineesta pois ja pojasta eroon mutta poika kietoi kätensä vatsani ympäri painaen minua itseään vasten ja ihmismassa työnsi meidät kuin itsestään metrovaunuun joka oli jo valmiiksi lähes täyteen pakattu.
Poika piti minua takaa lujassa otteessaan käsi kiedottuna vyötärölläni ja tunsin kuinka toinen käsi hakeutui heti ennen metron lähtöä lyhyehkön mekkoni alta haaroihini. Yritin käsin pistää vastasn mutta voimani eivät riittäneet estää poikaa kourimasta vakoani ja pian tunkeutumasta sormineen pikkuhousujen lahkeesta paljaaseen pimsaani. Poika huohotti korvaani työntäessään sormeaan häpyhuulteni väliin koko ajan vain syvemmälle metron lähtiessä liikkeelle.
Valuin kuumassa vaunussa hikeä ja voimani uupuivat vastustella poikaa joka sai nyt toisenkin sormensa minuun, aloittaen naimaan niillä minua nopealla rytmillä.
Tunsin pojan jäykän peniksen pyllyvakoni välissä hankaamassa samaan rytmiin kuin sormensa kun näin parrakkaan miehen virnistellen katselevan apua tarjoamatta hätääntyneitä kasvojani.
Poika huohotti lujempaa kunnes poika huokasi syvään painaen sormensa syvälle vakooni ja hänen penis sykki syösten nyt jo toiseen kertaan lämmintä spermaansa pyllyposkieni väliin.
Poika piti yhä lujaa minusta kiinni, sormi nyt pyörittelemässä klitoristani. Jalkani vapisivat heikkoina kun tunsin metron pysähtyvän asemalle, pojan päästävän minut otteestaan ja hänen poistuvan vikkelästi samalla asemalla kuten viimeksikin.
Olin epätodellisuuden vallassa kun parrakas mies siirtyi eteeni kasvot lähes kiinni kasvoissani. Hymyillen hän sanoi jotain ja varoittamatta suuteli huulilleni puristaen takapuoltani. Nopeasti hän kuitenkin siirsi kätensä sitä katsoakseen joka oli kastunut pojan spermoihin. Ikäänkuin se olisi ollut minun vikani, mies pyyhkäisi kätensä puhtaaksi mekkoni rintamukseen josta mies samalla kiihkeästi puristeli.
Jostain sain kiukkua ja sisua sen verran kerätyksi, että sain työnnettyä miehen kauemmaksi minusta ja pääsin siirtymään siten, että väliimme jäi toinen mies. Partamies jätti minut rauhaan.
Työpäiväni kului ajatusteni sekamelskassa tahritussa mekossani kunnes kotimatkalla metroasemalla jännitin pääsenkö kunnialla asuinpaikkaani. Näin tätä jännitin tämän jälkeen joka kerta metroasemalla kun tarkkailin näkyykö poikaa tai muita epäilyttäviä pervoilijoita tarkkailevan minua.
N.40Jotenkin koukuttavaa. Kerro nyt seuraavatkin kokemuksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hughandan lomalta Egyptistä samanlaisia kokemuksia. Matka tuttavapariskunnan kanssa ja miehet rupesivat heti lotraamaan viinan kanssa. Päätimme rouvat lähteä tutustumaan nähtävyyksiin tylsältä hotellialueelta paikallisbussilla ja se oli virhe. Jouduimme molemmat paikallisten kopeloimiksi, menetimme pöksymme, rintsikkamme rikottiin ja miesten käytös oli todella julkeaa täpötäydessä bussissa.
Kirjoituksestasi päätellen sinulla on Intiasta sama suuntaisia kokemuksia enemmänkin.Kerropa koko tapaus ihan seikkaperäisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N.40Oisko niin, että taisit silti pitää pojan käsittelyistä?
Leevi18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko niin, että taisit silti pitää pojan käsittelyistä?
Leevi18Kun jälkikäteen miettinyt tätä, että taisin olla hieman pettynyt aina silloin kun poikaa ei enää asemalla näkynytkään.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun jälkikäteen miettinyt tätä, että taisin olla hieman pettynyt aina silloin kun poikaa ei enää asemalla näkynytkään.
N.40Jos olisit nähnyt tuon pojan vielä uudestaan? Olisitko antanut pojan johdattaa Sut metroasemalta hieman sivummalle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit nähnyt tuon pojan vielä uudestaan? Olisitko antanut pojan johdattaa Sut metroasemalta hieman sivummalle...
Pakko tunnustaa, että mietin kuinka saisin järjestettyä minut ja pojan jonnekin missä poika olisi voinut toteuttaa itseään kunnolla ilman ihmisiä ympärillämme. Kyllä kai poikakin ymmärsi että olin vastaanottavainen kun en hänelle laittanut vastaan mutta poikaa ei enää näkynyt kun olin päättänyt tehdä hänen kanssaan parempaa tuttavuutta.
Ehkä poika kuitenkin nautti juurikin vain pelkästään tuollaisesta luvattomasta naisten salakähminnästä.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko tunnustaa, että mietin kuinka saisin järjestettyä minut ja pojan jonnekin missä poika olisi voinut toteuttaa itseään kunnolla ilman ihmisiä ympärillämme. Kyllä kai poikakin ymmärsi että olin vastaanottavainen kun en hänelle laittanut vastaan mutta poikaa ei enää näkynyt kun olin päättänyt tehdä hänen kanssaan parempaa tuttavuutta.
Ehkä poika kuitenkin nautti juurikin vain pelkästään tuollaisesta luvattomasta naisten salakähminnästä.
N.40Nuhjuisen ja helteisen kuuman pikkukujan varjoinen syvennys, nojaat käsivarsillasi ja otsallasi jonkin kulahtaneen rakennuksen seinää vasten. Miten tuhman käänteen työmatkasi on saamassakaan.
Annat englantia osaamattoman teinipojan riuhtaista pikkuhousut lyhyen mekkosi alta alas. Tihkut kiimaasi ja olet hiestä nihkeä, valkeat pikkuhoususi lojuu likaisena kujan tomusta nilkoissasi.
Poika leipoo kämmenillään eksoottisia upeita vaaleita pakaroitasi, ja sanoo jotakin jota et ymmärrä. Painatat vain lantiotasi taaksepäin, ja tunnet pojan kovan peniksen varren uskomattoman vaativana allasi kosteaa häpyvakoasi vasten.
Puret huultasi, kun pojan sormi työntyy kosteana valuvaan pilluusi. Koulutetut työkaverisi saisivat sätkyn, jos näkisivät Sut tuhmana tarjoamassa itseäsi tuolla nuhjuisella pikkukujalla.
Et yhtään estele pojan toisen kämmenen hakeutuessa mekkosi kainaloaukosta rinnallesi.
Et tiedä mitä poika takanasi kehuu, tiukkaa märkää pilluasi, kireiksi kaartuneita vaaleita pakaroitasi vai rintasi kovaa nänniä. Mutta äänensävyn himokkuus, ja hiukan rajummaksi käyvät otteet sopii Sulle... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuhjuisen ja helteisen kuuman pikkukujan varjoinen syvennys, nojaat käsivarsillasi ja otsallasi jonkin kulahtaneen rakennuksen seinää vasten. Miten tuhman käänteen työmatkasi on saamassakaan.
Annat englantia osaamattoman teinipojan riuhtaista pikkuhousut lyhyen mekkosi alta alas. Tihkut kiimaasi ja olet hiestä nihkeä, valkeat pikkuhoususi lojuu likaisena kujan tomusta nilkoissasi.
Poika leipoo kämmenillään eksoottisia upeita vaaleita pakaroitasi, ja sanoo jotakin jota et ymmärrä. Painatat vain lantiotasi taaksepäin, ja tunnet pojan kovan peniksen varren uskomattoman vaativana allasi kosteaa häpyvakoasi vasten.
Puret huultasi, kun pojan sormi työntyy kosteana valuvaan pilluusi. Koulutetut työkaverisi saisivat sätkyn, jos näkisivät Sut tuhmana tarjoamassa itseäsi tuolla nuhjuisella pikkukujalla.
Et yhtään estele pojan toisen kämmenen hakeutuessa mekkosi kainaloaukosta rinnallesi.
Et tiedä mitä poika takanasi kehuu, tiukkaa märkää pilluasi, kireiksi kaartuneita vaaleita pakaroitasi vai rintasi kovaa nänniä. Mutta äänensävyn himokkuus, ja hiukan rajummaksi käyvät otteet sopii Sulle...Erittäin ihanaa kertomusta! Kiihottavaa...
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin ihanaa kertomusta! Kiihottavaa...
N.40Löytyisiköhän Suomen kesästä helteistä ratapihaa tai parkkitalon hämyisyyttä?
Minne N.40 suunnistaisi työpäivänsä jälkeen, kiimaa pikkuhousuilleen tihkuen.
Odottaen vain hetkeä, kun tuntemattoman sormet taas naisi ahnaasti kosteaa pillua lyhyen mekon alla. Toisten sormien napittaessa röyhkeästi, kosketusta vaativia rintoja esille mekon suojista.
Lopulta vartalo hiestä nihkeänä auotun mekkosi alla, ja jo aivan sormiorkun partaalla taistellen. Tuntisit kämmenen peittävän suusi, ja kova penis täyttäisi märän pillusi takaapäin. Nauttisit, miten lujaa tuntematon naisi Sua.
Napittaisit saaneena mekkosi nappeja kiinni, valuisit spermaa. Kumartuisit nostamaan tallottuja pikkuhousujasi maasta, ja puhelimesi alkaisi soida olkalaukussasi. Epäilemättä.., miehesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyisiköhän Suomen kesästä helteistä ratapihaa tai parkkitalon hämyisyyttä?
Minne N.40 suunnistaisi työpäivänsä jälkeen, kiimaa pikkuhousuilleen tihkuen.
Odottaen vain hetkeä, kun tuntemattoman sormet taas naisi ahnaasti kosteaa pillua lyhyen mekon alla. Toisten sormien napittaessa röyhkeästi, kosketusta vaativia rintoja esille mekon suojista.
Lopulta vartalo hiestä nihkeänä auotun mekkosi alla, ja jo aivan sormiorkun partaalla taistellen. Tuntisit kämmenen peittävän suusi, ja kova penis täyttäisi märän pillusi takaapäin. Nauttisit, miten lujaa tuntematon naisi Sua.
Napittaisit saaneena mekkosi nappeja kiinni, valuisit spermaa. Kumartuisit nostamaan tallottuja pikkuhousujasi maasta, ja puhelimesi alkaisi soida olkalaukussasi. Epäilemättä.., miehesi.Löytyisipä tosiaan Suomesta lällainen paikka jossa voisi työpäivän jälkeen kokea jotain tällaista!
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi inhottava maku. Vieläkin puistattaa ajatellessani vieraiden likaisten käsien tunnustelevan julkeasti paikkojani.hyvin on tuo jäänyt fantasioihisi tykkäät onanoidessa tuosta vieläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa nyt kaikki kokemasi.
ei voi kun on nyt niin fantasioissaan sormet pillussaan odotellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyisipä tosiaan Suomesta lällainen paikka jossa voisi työpäivän jälkeen kokea jotain tällaista!
N.40Lähellä kaupungin keskustaa on 70-luvun nuhjuinen teollisuusalue, jossa monia hiljentyneitä takapihoja lastauslaitureineen.
Mikä kontrasti, kun tyylikäs ja kaunis N.40 nojaisi vanhan teollisuusrakennuksen karheaan seinään. Ja kielihoidon aikana napittaisi hitaasti mekkoaan auki, paljastaen vaaleat upeat rintansa. Alkaisi hieroa rintojaan, samalla kun valuisi kiimaisena vieraan miehen huulia ja kieltä vasten.
Hellät toistuvat imaisut klitoriksella, ja niitä seuraava ihanan ahmiva nuoleminen, kämmenet puristelemassa pakaroita.
Ajatus siitä, että joku voisi yllättää! Nainen saisi kiljahtaen ja vartalo vavisten orgasmin lastauslaiturilla.
Mies nousisi hetkessä ylös, ja alkaisi pystypanna naista karheaa seinää vasten..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä kaupungin keskustaa on 70-luvun nuhjuinen teollisuusalue, jossa monia hiljentyneitä takapihoja lastauslaitureineen.
Mikä kontrasti, kun tyylikäs ja kaunis N.40 nojaisi vanhan teollisuusrakennuksen karheaan seinään. Ja kielihoidon aikana napittaisi hitaasti mekkoaan auki, paljastaen vaaleat upeat rintansa. Alkaisi hieroa rintojaan, samalla kun valuisi kiimaisena vieraan miehen huulia ja kieltä vasten.
Hellät toistuvat imaisut klitoriksella, ja niitä seuraava ihanan ahmiva nuoleminen, kämmenet puristelemassa pakaroita.
Ajatus siitä, että joku voisi yllättää! Nainen saisi kiljahtaen ja vartalo vavisten orgasmin lastauslaiturilla.
Mies nousisi hetkessä ylös, ja alkaisi pystypanna naista karheaa seinää vasten.....Vieras mies ottaa nylon jalkani kyynertaipeittensa varaa nostaen minut ilmaan seinää vasten. Mies nai todella kosteaksi kiihottunutta vakoani rajusti rynkyttäen josta rakastelun määritelmä on kaukana. Raakaa rajua ottamista enkä voi olla voihkimatta nautinnostani, ääneni kaikuen teollisuushallien synkeistä seinämistä aukealle pihalle.
Näen kauempana tiellä hahmoja jotka pysähtyvät katselemaan vastapäätä olevalle lastauslaiturille. Jalkani heiluvat villisti naimiset tahdissa minun roikkuen käsilläni vieraan miehen kaulassa kuin pieni apina lapsi.
Voihkaisen orgasmin partaalla miehelle, "meitä katsellaan".
Mies ei välitä vaan alkaa aiempaakin rajumman rynkytyksen.
Näen neljän hahmon kävelevän meitä kohti pitkin pimeää asfalttipihaa.
"Ne tulevat tänne", ilmoitan miehelle joka kiihkoissaan vaikuttaisi olevan poissa tolaltaan kuten minäkin.
N.40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieras mies ottaa nylon jalkani kyynertaipeittensa varaa nostaen minut ilmaan seinää vasten. Mies nai todella kosteaksi kiihottunutta vakoani rajusti rynkyttäen josta rakastelun määritelmä on kaukana. Raakaa rajua ottamista enkä voi olla voihkimatta nautinnostani, ääneni kaikuen teollisuushallien synkeistä seinämistä aukealle pihalle.
Näen kauempana tiellä hahmoja jotka pysähtyvät katselemaan vastapäätä olevalle lastauslaiturille. Jalkani heiluvat villisti naimiset tahdissa minun roikkuen käsilläni vieraan miehen kaulassa kuin pieni apina lapsi.
Voihkaisen orgasmin partaalla miehelle, "meitä katsellaan".
Mies ei välitä vaan alkaa aiempaakin rajumman rynkytyksen.
Näen neljän hahmon kävelevän meitä kohti pitkin pimeää asfalttipihaa.
"Ne tulevat tänne", ilmoitan miehelle joka kiihkoissaan vaikuttaisi olevan poissa tolaltaan kuten minäkin.
N.40Miehen todella vahvat työnnöt ja lähestyvät hahmot saa Sut tempoilemaan orgasmin kourissa lastauslaiturin karheaa seinää vasten. Tunnet miehen "purevan" kaulasi sivua, ja räjähtävän syvällä Sussa, valut orgasmimehujasi ja vieraan spermaa. Mies kannattelee Sua yhä seinää vasten, jääden kovana sisällesi.
Neljä nuorta tyyppiä kerääntyy lastauslaiturin eteen, huomaat miten kiimaiset katseet himoavat naitua puolialastonta ja hiestä nihkeää vartaloasi miehen ja seinän välissä. Seuraavaksi katsot tuntematonta ottajaasi silmiin, jolle pelokas katseesi viestittää ethän jätä Mua yksin?
Salaa toivot, ettei tuntematon välittäisi ja joutuisit tyyppien armoille. Mies irtaantuu Susta, napittaa farkkunsa kiinni.
Joku tyypeistä kehuu avonaisen kesämekon paljastamia tissejäsi. Märkä naitu pillusi vilahtaa myös tyypeille, ennenkuin kesämekkosi helma peittää lantiosi. Yllätyksesi tuntemattoman miehen käsi meneekin kesämekkosi alle, ja sormet alkaa silitellä valuvaa naitua pilluasi tyyppien edessä. Seuraavaksi mies tuo märät sormensa huulillesi, ja alat nöytösluonteisesti nuolla niitä puhtaaksi. Tiedät joka tyypin haluavan kiimaisen ja kauniin N.40 kimppuun juuri tuolla hetkellä.
Tyypit katsovat, ja kiihotut yhä lisää kun tuntematon mies komentaa Heidät hittoon ottamansa naaraansa ympäriltä. Mikä auktoriteetti, polviasi miltein heikottaa kun ajatteletkin.., tulevaa kesääsi!
- Anonyymi
ruuhka bussissa jarrutuksessa naisen peppu painui kulliani vasten katsoi minua tykkäs ja alkoi hieroon peppua vastaan jäimme samalla pysäkillä pois äkkiä kämpille ja vaatteet pois kiima kova nussimaan olemme edelleen pari noinkin voi käydä
- Anonyymi
Ei tarvitse fantasioitasi tänne kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse fantasioitasi tänne kirjoittamaan.
Miksi iniset ja kuolaat täällä?
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J5y3C2
- Anonyymi
ei noin päin itse miehenä ruuhka bussissa takana olija törmäsi peppuuni oli mahtavan kokoinen nojasin kunnolla taakse ja vastattiin siitä äkkiä kämpille juma ainakin 25 cm musta kalu hypäsin ratsaille ja laukesin heti kun oli pohjassa oli eka gay kokemus
- Anonyymi
jotku naiset työntäneet peppua vaan lähemmäks ja niin jatku koko matkan oli lähellä etten tullut housuihin
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P1e9X8
- Anonyymi
Jos joku lähentelisi minun emäntää tuolla tavalla, olisi sen tekijä vaikeuksissa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F2h7O5
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839