onko kellään kokemuksia voccan tuotteiden vaikutusta kynsisieneen? itse käytin kuukausikaupalla ilman muuta tulosta kuin kynnen pehmeneminen. sieni uusi aina ja aina vaan. onkohan kyseessä ajasta aikaan toimiva ihmelääkehuijaus, sillä pullo on kallis.
vocca-kokemuksia
7
3180
Vastaukset
- rkar
Käsittelitkö myös sukat ja kengät niin kuin ohjeessa neuvotaan?Jollei niitä tee,niin saat sienen sieltä takaisin.
- a.p
kaikki tehty siten kuin ohjeessa neuvottiin, hulluiltakin tuntuvat jutut. olisi vain kiva kuulla ONKO joku saanut apua (muukin kuin firman omistaja)!!!
- rkar
a.p kirjoitti:
kaikki tehty siten kuin ohjeessa neuvottiin, hulluiltakin tuntuvat jutut. olisi vain kiva kuulla ONKO joku saanut apua (muukin kuin firman omistaja)!!!
En ole kyllä mikään vocca firman omistaja,mutta tiedän erään henkilön käyttäneen sitä ja saaneen siitä apua.Mutta ei se hetkessä lähtenyt.
- a.p.
rkar kirjoitti:
En ole kyllä mikään vocca firman omistaja,mutta tiedän erään henkilön käyttäneen sitä ja saaneen siitä apua.Mutta ei se hetkessä lähtenyt.
joku tietää, että joku... mutta nyt olisikin hyvä tietää jonkun oma kokemus. tuotetta mainostetaan valtakunnassa siinä laajuudessa, että eiköhän joku voisi ilmoittautua jos on saanut avun. olisihan se jo kaunis kiitos sellaisen ihmelääkkeen kehittäjälle.
a.p. - Anonyymi
a.p. kirjoitti:
joku tietää, että joku... mutta nyt olisikin hyvä tietää jonkun oma kokemus. tuotetta mainostetaan valtakunnassa siinä laajuudessa, että eiköhän joku voisi ilmoittautua jos on saanut avun. olisihan se jo kaunis kiitos sellaisen ihmelääkkeen kehittäjälle.
a.p.Nämä on sitten hauskoja juttuja
Jos ilmoittaudut apua saaneesi tämä a.p julistaa sinut firman omistajaksi, taitaa olla niin, että jos on apua saanut ei sitten paljon näillä sivuilla vieraile koska ei häntä paljon kiinnosta mitä muut tekevät.
Ehkä oikea osoite olisi valmistaja jolle kiitokset voisi osoittaa, mutta onko sille nyt sitten tarvetta, kaikkihan toimi kuten luvattiin.
Mahtaakohan siinä kuitenkaan olla ihmelääkkeestä kysymys muilla kuin a.p llä
Hämmästyttää kukkastuttaa
- Anonyymi
Vocca toimii, jos käytät koko loppuikäsi.
Viikonkin tauko niin heti pahenee. Ei siis TUHOA kynsisientä vaan hillitsee vain kasvua. Vocca siis korjaa vauriota mutta ei tapa sientä.
Pumpulipuikolla laitan ukkovarpaan kynteen joka kolmas päivä varmaankin loppuikäni
ISO HEH- Anonyymi
Oletko itse käyttänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000606990824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102448Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101805Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231583- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43963Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä80766