Vettä perseeseen

vesipeto

Onko kukaan suihkuttanut vettä peräaukkoon? Onko siitä mitään haittaa? Itse meinasin tunkea vesiletkun perseeseen ja kokeilla mut en viittinyt, jos jollakin on videota kun mies tekee sitä ni tänne vaa :)

8

4818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesipää

Mulla on aina vesletku persiisä täydellä paineella pruuttaamassa kumaa vettä. Ei tuosta muuta haittaa ole, mutta tuppaa nin kovasti röyhtäyttämään.

• h2o ass hole

Ei ole kukaan koskaan.Sinä olet nyt ensimmäinen joka on tällaisen oivaltanut...NERO !

• asssss

Itse työnnän aina alapesusuihkun perseeseeni ja vesihana päälle, ei mitään haittaa ole ollut :)

• Rolf

Paineen kanssa varovasti ettei suoli repeä. Se on kuitenkin luonnostaan exit only. Kyllä monet huuhtelee suolensa enne anaaliseksiäkin, ja onhan suolihiijtelu jomvanha juttu. Siitä vaan mutta alkuun varovasti...

• Tylsistynytintti

Tuntuu oikeen kivalta vähä ruiskuttelee vettä anukseen. Sitte vaa sen jäkeen kuset sen ulos niiku pikkutyttö nii tekee oikeen hyvää mielelle ja sielulle

• on koitettu monesti :) koitappa jääpalaa myös :) aika villi ja hyvä tunne

• Paksuus

Suolen pesu on normaali toimenpide ennen anaaliyhdyntää.

• tuomas61

Kyllä olen, ole paineen kanssa varovainen ja kuuntele tuntemuksia ei liikaaa eikä liian nopeasti tyhjennys.. upeatunne hetken päästä kun suoli on tyhjä.. sitten rasvaa ja baanalle tarjoomaan persettä pantavaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      20
      9114
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      24
      3589
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      41
      2163
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      89
      1855
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      13
      1832
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      11
      1344
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1268
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      68
      1102
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167