Sain tuollaisen jonkun Apart-merkkisen vahvistimen käsiini. Ilmeisesti tämä: http://www.audio-apart.ru/sites/default/files/imagecache/product_full/MA200_high_res.jpg
Ilmeisesti johonkin kuulutuskäyttöön tarkoitettu kun on mikrofonituloja jne.
Siinä on kuitenkin linjatulotkin kolmelle laitteelle. Liitin liitin siihen virittimen, cd-soittimen ja PC:n. Kun käännän ohjelmavalitsimen esim. PC:lle niin radio kuuluu silti hiljaa taustalta läpi. Miksi? Voisihan tuon kiertää siten että sammuttaa virittimen, mutta eihän sen pitäisi tuolla tavalla kuulua kun valitsin on toisen ohjelmalähteen puolella?
Onko tässä joku juttu mitä en ole tajunnut, eli esim. laitteiden rungot pitäisi maadoittaa samaan potentiaaliin tms. tai kaiuttimissa käyttää suojattua johtoa tms.? Mulla on 2kpl 8ohm kaiuttimia kytkettynä sarjaan tuohon 8ohm liitäntään. Monovahvistin kun tämä taitaa olla.
Radio kuuluu taustalta läpi vaikka toinen ohjelmalähde valittu
hggfgfh
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104