Kuhan tappajat Tervasaarella

009876gjkk

Ukot jotka Tervasaaren laiturilla pyytävät ongella kuhaa vetävät alamittaiset kuhat laiturille josta kalat HEITETÄÄN takaisin veteen kuolemaan ,ettekö ymmärrä että se isku jonka kala saa takaisin korkealta heitettynä vahingoittaa sitä ja saattaa tappaa kalan. Tavallisia turjakkeita olette kun ette ymmärrä mitään siitä miten kalat on vapautettava vahingoittumattomina takaisin mereen. HÄVETKÄÄ!

11

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takaa katselija

      Niin se tapahtuu, korkealta laiturilta heitetään alamittaiset takaisin veteen, sama peli on jatkunut jo vuosia kun samat "kalastajat" jotka istuvat laiturilla tekevät juuri noin,kala saa aika tällin veteen iskeytyessään ja pökertyy siihen.

      • kuha sais kuhaa

        Ei ne mitään pökerry, hyvin ovat lähteneet uimaan, uivat kuin kala vedessä.


    • Arjen sankari

      Kaloilla on tunteet, joita ei saa loukata. Kala tuntee itsensä hylätyksi, jos se ei kelpaakkaan ihmiselle ja saa traumoja kun se viskataan takaisin. On kyllä hirmu sankari ketjun aloittajakin kun ei mene niille ukoille asiasta sanomaan vaan täällä yrittää asiasta lässyttää.

      • 009876gjkk

        Tuleppas sinä mulle lässyttää ni heitän sinut alas veteen. Vitun riisi.


    • kalojen kaveri

      kalamiesten kyllä pitäisi myös arvostaa niitä kaloja,eihän siinä potkin ukot alas laiturilta kun menen heittelemään sinne tervikseen,tietääpähän miltä tuntuu.

    • hyvääkuhaa

      minä kyllä syön kaikki

    • 87nakil duu

      Miää juu lihatsui nakeil todril köhh

    • kuhavainaa

      No montako kuollutta kuhaa oot nähny?

      • Äitsyn rysä.

        Varmaan satoja vuosien varrella


      • Miun äitsyn rysä.
        Äitsyn rysä. kirjoitti:

        Varmaan satoja vuosien varrella

        Meijankii äitsyl on iso rysä,miä oon nähny sen ilman housui.RÖÖÖYYYYYYYH!! Nyt miä käyn syömää lihatsui takaladon rillimakkaroil.Hitto ku piärettää.


      • Velmies pyyhkii.
        Miun äitsyn rysä. kirjoitti:

        Meijankii äitsyl on iso rysä,miä oon nähny sen ilman housui.RÖÖÖYYYYYYYH!! Nyt miä käyn syömää lihatsui takaladon rillimakkaroil.Hitto ku piärettää.

        Älä pasko husuun


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe