Ukot jotka Tervasaaren laiturilla pyytävät ongella kuhaa vetävät alamittaiset kuhat laiturille josta kalat HEITETÄÄN takaisin veteen kuolemaan ,ettekö ymmärrä että se isku jonka kala saa takaisin korkealta heitettynä vahingoittaa sitä ja saattaa tappaa kalan. Tavallisia turjakkeita olette kun ette ymmärrä mitään siitä miten kalat on vapautettava vahingoittumattomina takaisin mereen. HÄVETKÄÄ!
Kuhan tappajat Tervasaarella
11
1029
Vastaukset
- takaa katselija
Niin se tapahtuu, korkealta laiturilta heitetään alamittaiset takaisin veteen, sama peli on jatkunut jo vuosia kun samat "kalastajat" jotka istuvat laiturilla tekevät juuri noin,kala saa aika tällin veteen iskeytyessään ja pökertyy siihen.
- kuha sais kuhaa
Ei ne mitään pökerry, hyvin ovat lähteneet uimaan, uivat kuin kala vedessä.
- Arjen sankari
Kaloilla on tunteet, joita ei saa loukata. Kala tuntee itsensä hylätyksi, jos se ei kelpaakkaan ihmiselle ja saa traumoja kun se viskataan takaisin. On kyllä hirmu sankari ketjun aloittajakin kun ei mene niille ukoille asiasta sanomaan vaan täällä yrittää asiasta lässyttää.
- 009876gjkk
Tuleppas sinä mulle lässyttää ni heitän sinut alas veteen. Vitun riisi.
- kalojen kaveri
kalamiesten kyllä pitäisi myös arvostaa niitä kaloja,eihän siinä potkin ukot alas laiturilta kun menen heittelemään sinne tervikseen,tietääpähän miltä tuntuu.
- hyvääkuhaa
minä kyllä syön kaikki
- 87nakil duu
Miää juu lihatsui nakeil todril köhh
- kuhavainaa
No montako kuollutta kuhaa oot nähny?
- Äitsyn rysä.
Varmaan satoja vuosien varrella
- Miun äitsyn rysä.
Äitsyn rysä. kirjoitti:
Varmaan satoja vuosien varrella
Meijankii äitsyl on iso rysä,miä oon nähny sen ilman housui.RÖÖÖYYYYYYYH!! Nyt miä käyn syömää lihatsui takaladon rillimakkaroil.Hitto ku piärettää.
- Velmies pyyhkii.
Miun äitsyn rysä. kirjoitti:
Meijankii äitsyl on iso rysä,miä oon nähny sen ilman housui.RÖÖÖYYYYYYYH!! Nyt miä käyn syömää lihatsui takaladon rillimakkaroil.Hitto ku piärettää.
Älä pasko husuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760