Sytytin kynttilän

:-)

Kaikille kenen kanssa seilasin Nilsulla :*

31

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina mukaan

Älä hyvä ystävä ainakaan eläville sytytä kynttilöitä. Poisnukkuneitakin on niin paljon, että rahat loppuvat kynttilöiden ostoon.

Kuulin huhuja, että ensi kevääksi on jälleen tulossa Nostalgia-risteily? Liekö meedioiden tarinaa, mutta mediaa kannattaa seurata siltä varoin, että jotain tapahtuu. Toki siellä olisi loistavaa tavata taas vanhoja seilauskavereita, kaikkia "Nilsulaisia" kivassa hengessä.

• :-)

En ollut edellisellä risteilyllä, olin töissä silloin.- Mukavaa olis vielä kerran matkaan lähteä.- :)

• Nielseniltä kotiutun
        :-) kirjoitti:

En ollut edellisellä risteilyllä, olin töissä silloin.- Mukavaa olis vielä kerran matkaan lähteä.- :)

Ainakin uffareita ja naisia kuvissa. Onko merimiehet poissa vai eivät kiinnosta raportoijia

• 16+1
        Nielseniltä kotiutun kirjoitti:

Ainakin uffareita ja naisia kuvissa. Onko merimiehet poissa vai eivät kiinnosta raportoijia

Eivät merimiehet olleet poissa, mutta kuvia oli vain "kermasta".

• On kuvia
        16+1 kirjoitti:

Jos puhutte Äänimerestä, niin siellähän on juuri niitä kuvia, mitä sinne on lähetetty. Ottakaa kuvia ja lähettäkää. Mahtava niitä on katsella, vaikka ihan jokaisesta osallistujasta. Aivan samoin kuin vanhoja kuvia ajalta, jolloin olimme laivoilla. Vika ei siis voi olla palstanpitäjässä, vaan meissä itsessämme.

• matruusi,
        16+1 kirjoitti:

Kerma lihottaa, mutta olis kiva nähdä, osallistuuko nostalgiaan miehistön edustajia ja missä määrin.

• Ollut
        matruusi, kirjoitti:

Kerma lihottaa, mutta olis kiva nähdä, osallistuuko nostalgiaan miehistön edustajia ja missä määrin.

Olen nähnyt aika paljon joka jobin edustajia risteilyillä, niin päällystöä, miehistöä kuin konttoriporukkaakin. Mukana on oltu, mutta kuka kuvia on viitsinyt lähettää, on aivan eri juttu.

Toisekseen olen käsittänyt, että reissut ovat tarkoitetut KAIKILLE eikä vain jollekin ryhmälle. Enkä huomannut, että kukaan olisi pullistellut asemallaan. Suurella osalla osallistujiahan ammatti onkin eläkeläinen.

Hivenen outo on myös alkupäässä palstaa ollut miehistö / päällystö asettelu. Mutta voihan sellaisen rakennella, kun ei ole liittynyt mukaan matkoille. Minä ja tuntemani Skönö Heikit olemme kuitenkin olleet tyytyväisiä. Kiva olisi vieläkin matkalle lähteä. Kun se aika koittaa, niin kerätkää kavereitanne ja tulkaa katsomaan.

• konetopilla 1:nä
        Ollut kirjoitti:

Olen nähnyt aika paljon joka jobin edustajia risteilyillä, niin päällystöä, miehistöä kuin konttoriporukkaakin. Mukana on oltu, mutta kuka kuvia on viitsinyt lähettää, on aivan eri juttu.

Toisekseen olen käsittänyt, että reissut ovat tarkoitetut KAIKILLE eikä vain jollekin ryhmälle. Enkä huomannut, että kukaan olisi pullistellut asemallaan. Suurella osalla osallistujiahan ammatti onkin eläkeläinen.

Hivenen outo on myös alkupäässä palstaa ollut miehistö / päällystö asettelu. Mutta voihan sellaisen rakennella, kun ei ole liittynyt mukaan matkoille. Minä ja tuntemani Skönö Heikit olemme kuitenkin olleet tyytyväisiä. Kiva olisi vieläkin matkalle lähteä. Kun se aika koittaa, niin kerätkää kavereitanne ja tulkaa katsomaan.

Eikö se ole aina ollut hierarkkinen systeemi laivoilla, jumalasta alaspäin seuraava ja sitten seuraava jne. Miten lienee nykyään, olen ollut eläkkeellä 20 vuotta, joten enpä tiedä nykypäivän stailia

• Vanha äijä
        konetopilla 1:nä kirjoitti:

Eikö se ole aina ollut hierarkkinen systeemi laivoilla, jumalasta alaspäin seuraava ja sitten seuraava jne. Miten lienee nykyään, olen ollut eläkkeellä 20 vuotta, joten enpä tiedä nykypäivän stailia

Toivottavasti et mulle vielä sytyttänyt:
        Seilasin Henryllä:
        -Altano 17kk
        -Kauko 6kk
        -Kelo 7kk
        -Pamela 9kk
        -Levante 2kk
        -Lita 3kk
        -Tebonia 40kk
        Pikku pierussa nyt selailin merimieskirjaa, jossa viimeiset merkinnät Teboniasta.
        Loppu aika meni Nesteellä.
        Nyt jo eläkkeellä reilut 9v

Vanha äijä kirjoitti:

Toivottavasti et mulle vielä sytyttänyt:
        Seilasin Henryllä:
        -Altano 17kk
        -Kauko 6kk
        -Kelo 7kk
        -Pamela 9kk
        -Levante 2kk
        -Lita 3kk
        -Tebonia 40kk
        Pikku pierussa nyt selailin merimieskirjaa, jossa viimeiset merkinnät Teboniasta.
        Loppu aika meni Nesteellä.
        Nyt jo eläkkeellä reilut 9v

Miks ei ? En minä sillä mitään pahaa tarkoittanut.- Voihan sitä kynttilää sytyttää elävällekin :*

Taas tänään sytytin Aarrelle joka teki tuon purjealuksen.- Oltiin Tramontanassa ja Siroccossa yhtä aikaa.- F:\Backup\-=Bilder=-\2010-12-15\PC150699.JPG

• Huhu

Hei se Nilsu risteily tulee ensi toukokuussa. Varma huhu. Odotetaan vielä vähän.

• Motori
        Huhu kirjoitti:

Hei se Nilsu risteily tulee ensi toukokuussa. Varma huhu. Odotetaan vielä vähän.

Mistäs tiedät?

Työnsin Havin kruunukynttilän pyllyyni, kaikkien ruotsinlaivojen baarimikkojen kunniaksi!

Tekikö gutaa??? :D

En tiennytkään että siellä jokun idi.otti käyttää mun nickiä :)

Se ei meinaan ollut Havin kruunukynttilä, oli paljon paksumpi, ja teki gutaa...

Leikitkö nyt itsesi kanssa :D

Kell onni on ,se onnen kätkeköön :D

Minun onni on muuten poikakaverin meisseli hanurissani...

• Styyri2

Otin myös kakkoseen ja poskeen.

• Styyri57

Minä otin vain parrua perseeseen kuten aina.

• Joku normaali

Homoushan on sairaus. Sairaat ihmiset eivät pääsääntöisesti ole tyhmiä. Eivät edes homot.
        Liekkö nämä kirjoittelijat edes homoja, mutta varmasti tyhmiä, älyllistä alakastia. Henkisesti sairaita kylläkin.

Toisaalta miten he liittyvät laivat ja merenkulku palstalle?
        Mutta, kun oivallus ei riitä mihinkään, on oltava jossakin äänessä? Niin merenkulkupalstalla, kuin joillakin muillakin.

En nauti kirjoittelusta, päinvastoin. Tässä kai on saavutettu pyrkimys? Henkinen rahvas on päässyt päämääräänsä.

• Dunkki evp.
        Joku normaali kirjoitti:

Homoushan on sairaus. Sairaat ihmiset eivät pääsääntöisesti ole tyhmiä. Eivät edes homot.
        Liekkö nämä kirjoittelijat edes homoja, mutta varmasti tyhmiä, älyllistä alakastia. Henkisesti sairaita kylläkin.

Toisaalta miten he liittyvät laivat ja merenkulku palstalle?
        Mutta, kun oivallus ei riitä mihinkään, on oltava jossakin äänessä? Niin merenkulkupalstalla, kuin joillakin muillakin.

En nauti kirjoittelusta, päinvastoin. Tässä kai on saavutettu pyrkimys? Henkinen rahvas on päässyt päämääräänsä.

Keskustelun taso on juuri sitä samaa mitä se oli messissä aamusta iltaan ainakin minun seilausaikoinani -70 -90 luvuilla.
        Lisämaustetta messikeskusteluille antoi banskusepoksi kutsuttu perämies länsirannikolta joka etsi aina miehistömessistä banaaninravistusseuraa.
        Ei tietääkseni löytänyt.

• Pena konejulli

Onko sulla iso?

• Joku normaali

4,75cm

Saisko sitä maistella?

• Joku normaali

Jep, kuullostaa ihqulta!

Taas sytytän, :-*

Meinas perskarvat palaa... Onneks poikakaveri (Solanon sähkö) sammutti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1758
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1187
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      1002
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      771
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe