Mahtavaa seksiä voi kokea turkkilaisen miehen kanssa.Suosittelen lämpimästi ja sen jälkeen haluatte vain lisäää ja lisäää... Onko jollain muulla kokemusta? Kertokaa!
Seksiä turkkilaisen miehen kanssa!!
11
4599
Vastaukset
- Pekka
Turkkilaiset miehet ovat ihania kullin lutkuttajia
- aasin panijoita
Ja aasin panijoita. Koko kylän miehet tappelee samasta aasista, ku naiselta ei saa.
Ihanaa se seksi turkkilaisen kanssa varmaan on, jos tykkää leikkiä aasia.
- Nainen
Tulipahan kerran sekin kauhu koetuksi Marmariksessa ollessani.
En todellakaan suosittele kenellekään, hygieniasta ei puhettakaan miehelleä, ei tapoja, ei kunnioitusta naista kohtaan.
Pysykää erossa. - Hannele
Minä sain vastaavassa tilanteessa klamydian. Hyvä, etten pahempaakin. Hieman jo epäilin sitä hygienian tasoa alun perin, mutta mutta....
Ei koskaan enää turkkilaista ja islaminuskoista!- Kanssasisar
"Ei koskaan enää turkkilaista ja islaminuskoista"
Samoja kokemuksia täällä. Erehdyin vuoteeseen marokkolaisen miehen kanssa. Huono hygienia, kohteili kuin koiraa ja kaikkein pahin: hänestä ei tahtonut päästä eroon millään. Lopulta yritti jo veljensä kanssa tulla puhumaan avioliitosta. Siinä olisi ollut loppuelämä pilalla.
Turkkilaisesta minulla ei ole kokemusta, mutta ystävälläni oli pikasuhde lomalla. Seksi oli huonoa ja kaiken lisäksi asia paljastui myöhemmin aviomiehelle joka lopulta lähti. - Sanni1
Kanssasisar kirjoitti:
Samoja kokemuksia täällä. Erehdyin vuoteeseen marokkolaisen miehen kanssa. Huono hygienia, kohteili kuin koiraa ja kaikkein pahin: hänestä ei tahtonut päästä eroon millään. Lopulta yritti jo veljensä kanssa tulla puhumaan avioliitosta. Siinä olisi ollut loppuelämä pilalla.
Turkkilaisesta minulla ei ole kokemusta, mutta ystävälläni oli pikasuhde lomalla. Seksi oli huonoa ja kaiken lisäksi asia paljastui myöhemmin aviomiehelle joka lopulta lähti.21v kaverini oli suhteessa turkkilaiseen eikä meinannut millään päästä irti. Pani kuulemma kuin kani ja vehkeetkin olivat kuin kanilla. Kuulemma hyvin itsekäs ja aivan...hien päälle litra dödöä.
Pääsi eroon vasta kun pyysi isonveljensä hätistelemään miehen matkoihinsa....
Että sellasta arvon sisaret... - hannele
syytä vaan meitä kun sait klamydia,taisit olla"väkisin"meikäläisen kanssa!jos saat taudin kristityltä niin etkö enää oo kristityn kanssa?sitä paitsi teikäläinen ei ole yhtään puhtaampi kuin meikäläinen.en ole ainut joka tietää miksi käytte etelässä!
- Turkin pippuri
Kanssasisar kirjoitti:
Turkkilaisesta minulla ei ole kokemusta, mutta ystävälläni oli pikasuhde lomalla. Seksi oli huonoa ja kaiken lisäksi asia paljastui myöhemmin aviomiehelle joka lopulta lähti.Olen kokenut ihania hetkiä turkkilaisen miehen kanssa:ihanan puhdas ja hyväntuoksuinen. Minulla on sitten ollut onni koska olen vieläkin hänen kanssa ja rakastelemme lähes päivittäin.. Mmmm
Turkkilainen mies on paljon kestävämpi kuin suomalainen mies!!!Onko muilla kokemuksia? - Mazena_18
Turkin pippuri kirjoitti:
Olen kokenut ihania hetkiä turkkilaisen miehen kanssa:ihanan puhdas ja hyväntuoksuinen. Minulla on sitten ollut onni koska olen vieläkin hänen kanssa ja rakastelemme lähes päivittäin.. Mmmm
Turkkilainen mies on paljon kestävämpi kuin suomalainen mies!!!Onko muilla kokemuksia?Just just... No, riippuu mitä kestävyydellä tarkoitetaan... Itse olen vasta 18v, mutta helposti kestän tunnin ja jos yritän säädellä itseäni ja pidätellä orgasmia kestän 2-4 tuntia. Pitäköön kukin kestävänä mitä lystäävät mutta tuon jälkeen on molemmat, minä ja tyttöystäväni aivan puhki ja ihana fiilis jälkeenpäin.
- Celia
Turkin pippuri kirjoitti:
Olen kokenut ihania hetkiä turkkilaisen miehen kanssa:ihanan puhdas ja hyväntuoksuinen. Minulla on sitten ollut onni koska olen vieläkin hänen kanssa ja rakastelemme lähes päivittäin.. Mmmm
Turkkilainen mies on paljon kestävämpi kuin suomalainen mies!!!Onko muilla kokemuksia?Parempaa ei voi olla! Pitkä esileikki kaikkine mausteineen.... suosin turkkilaista!
- RAutu
Ali aina pelleilee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072249
- 661385
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321188Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971135- 101076
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671035IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91942Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175928Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43898