Ikävä sitä ihmistä johon rakastuin. Esititkö vain?
Miksi sä muutuit?
21
491
Vastaukset
- Elämä muuttaa
ihmistä. Sille ei voi mitään.
- kuka muuttui
tämäkö oli miehelle?
- ymmäs
miehelle juu
- myös ymmällä
Samaa voisin kysyä eräältä mieheltä.
- ....................
Miksikään en ole muuttunut................... enkä esittänyt.
- ymmmmm
Ikinä ei voi myöntää mitää! Sen on meinaa myös muutkin huomannu.
- 1942810498012
Hermot meni suhun, lopullisesti. Menetit kunnioitukseni temppuilullasi silmissäni ja sen myötä myös pehmeät puoleni vetäytyivät piiloon silmistäsi, kovan kuoren alle. Et voi kietoa minua pikkurillisi ympärille enää, saada minut polvilleni tekemään aivan mitä tahdot, ilman että saan itse mitään. Minusta ei tulee aisankannattajaasi ja pyytteetöntä palvelijaasi, hyväksy se ja jatka eteenpäin.
- Ei ap.
Harmi jos näin kävi, mutta etpä sinäkään käyttäytynyt hyvin kokoajan :(
- 1239482914810294
Ei ap. kirjoitti:
Harmi jos näin kävi, mutta etpä sinäkään käyttäytynyt hyvin kokoajan :(
Olen vain ihminen. Saatan menettää hermoni, jos ärsytetään. Yritän käyttäytyä aina järkevästi ja hillitysti, mutta joskus saatan pikkaisen kimpaantua. En minä koskaan mitään raivareita ole vetänyt, jonkun poikkipuolisen sanan olen joskus voinut sanoa. Mielestäni ymmärrettävää taustani huomioiden.
- Ei ap.
1239482914810294 kirjoitti:
Olen vain ihminen. Saatan menettää hermoni, jos ärsytetään. Yritän käyttäytyä aina järkevästi ja hillitysti, mutta joskus saatan pikkaisen kimpaantua. En minä koskaan mitään raivareita ole vetänyt, jonkun poikkipuolisen sanan olen joskus voinut sanoa. Mielestäni ymmärrettävää taustani huomioiden.
No mutta ihminen olen minäkin kaikkine virheineni ja tunteineni!
- 129481920481294
Ei ap. kirjoitti:
No mutta ihminen olen minäkin kaikkine virheineni ja tunteineni!
Joo, ihminen olet mutta sellainen, joka ei aattele toisen tunteita tarpeeksi tai aattele muutenkaan, muita kuin itseään.
- hmmmm
129481920481294 kirjoitti:
Joo, ihminen olet mutta sellainen, joka ei aattele toisen tunteita tarpeeksi tai aattele muutenkaan, muita kuin itseään.
Toivottavasti menetti kunniotuksesi IRL eikä täällä... toki helpompi unohtaa toinen, kun on syy inhota!
- Ei ap.
129481920481294 kirjoitti:
Höps höps, en ole ollenkaan sellainen ihminen et ajattelisin vain itseäni! Ajattelen myös toisen tunteita, mutta joskus suuttuessani saatan tulla loukanneeksi...sitäkään en tarkoita ja tunnen siitä "morkkista" heti kun rauhoitun! Mut luulen ettei tämä tainnut olla minulle...
- jaa no ...
Keneltä kysyt.
On aivan törkeesti asioita olemassa mitkä vaikutti ties mihin. Enkä niinkään ole muuttunu, pohjimmiltani. On ihmisiä ketkä varmasti tietää mahdollisesti miksi vaikutti. - En...
muuttunut..tai ehkä molemmat muututtiin ja turhauduttiin..väsyttin
- ....
En ole muuttunut. Tilanne vain on toinen. Kireämpi.
- Sain tietää
että kaipailet varattuna.
- SinkkuNen...
En ole varattu vaikka facebook sellaista väittääkin!
- ???
SinkkuNen... kirjoitti:
En ole varattu vaikka facebook sellaista väittääkin!
?????
Suurena kysymysmerkkinä olen. - SinkkuNen...
??? kirjoitti:
?????
Suurena kysymysmerkkinä olen.En ole kovin aktiivinen "feisbuukkaaja" ja tilanne on jäänyt päivittämättä! Jep, tiedän et kuulostaa tosi oudolle mut näin se kuitenkin on :)
Ollaan asuttu jo puoli vuotta erillään exän kanssa
Jos mun kulti kyselee, niin mä sain stressin , taikka stressiä syvemmän häiriön, ok ohimenevää !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027