Olen 12- vuotta . Minun isäni omistaa kiharakarvaisen noutajan. Koira on 3 vuotta. Koiran kanssa on isä käynyt näyttelyssä.
Ekalla kerralla.
-sert
-vsp (vastakkaisensukupuolen paras.)
Toisella kerralla
-Rop (Rodun paras)
-Sert
-Sa (sertin arvo)
Nyt isälle on tullut jalkavaivoja ja hän on ajatellut että minä kävisin sitte koiran kanssa näyttelyssä. Tai siis esittäisin sitä kehässä.
Kysymyksiä:
-Olenko liian nuori kehään?
-pitäisikö aloittaa lasten koiranäyttelyistä?.
- Kun kihara on yhdenmiehen koira niin vaikuttaako se paljon kuka käyttää
koiraa kehässä?
-miten saa koiran menemään ravissa jos se peitsaa.?
Kiharakarvainennoutaja näyttelyssä.
3
109
Vastaukset
- tsemppiä kehään.
Kyllä sinä voit esittää isäsi koiraa näyttelyissä.
Koiran voi esittää kuka vaan.
Rupeet vaan harjoittelemaan koiran kanssa. Isäsi varmasti osaa neuvoa ja opettaa sinua, miten koira esitetään.
Rohkeasti vaan.- koiruus1
HEI ONPA MAINIO KYSYMYS.Olette valinneet hienon rodun .Nyt kun alat käymään näyttelyssä kiharan kanssa niin piankos olet jo mestari! Koiran kanssa mielestäni pitää käydä koska se on noin hyvä ja siksikin ettei kiharoita paljon näyttelyssä näy.Itselläni on kihara ja olen sinuun verrattuna mummeli_ikäinen mutta vien koiraani näyttelyyn VAIKKEN HIENOUKSIA OSAAKAAN . Parhainta menestystä!!!
- ♡♡♡][♡
koiruus1 kirjoitti:
HEI ONPA MAINIO KYSYMYS.Olette valinneet hienon rodun .Nyt kun alat käymään näyttelyssä kiharan kanssa niin piankos olet jo mestari! Koiran kanssa mielestäni pitää käydä koska se on noin hyvä ja siksikin ettei kiharoita paljon näyttelyssä näy.Itselläni on kihara ja olen sinuun verrattuna mummeli_ikäinen mutta vien koiraani näyttelyyn VAIKKEN HIENOUKSIA OSAAKAAN . Parhainta menestystä!!!
Ihana kun piru♥♥♥♥ koko rotu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155