niin kovasti sinusta, koska olet rehellinen, ja ne sun tunteet on aitoja, se että sua jännittää jne. Saa vaan tykkäämään enemmän.
Yksi syy miksi tykkään
22
360
Vastaukset
- arvostetaan
Hienoo et rehellisyyttä
- Mut toivottavasti
aapee et ole se henkilö, jonka pitäis nyt vaan tajuta, että en ole tod. kiinnostunut sen sijaan, että kääntäis asina noin. (EVVK - mut yritän olla hienotunteinen, koska tajuan, että toisen maailma vois oikeesti kaatua tähän. Kaikinpuolin olen tajunnut syvän ihastuksensa, joka itseäni lähinnä ahdistaa. Se tuntuu itsestäni kylläkin pakkomielteeltä häneltä itseäni kohtaan, joka sai alkunsa siitä, että tervehdin häntä, huomasin hänet. Just siksi, koska panin merkille, että häntä ei juuri kukaan noteeraa, ja että hän ilmiselvästi kärsii siitä. Onneksi hällä on miesjenginsä, jottei ole yksin. Meillä siis ollut eräs linkki "tuttavuuteen", ystäväni tuttava siis alunperin. Karua, että voi näköjään olla ihmisiä, joita kukaan ei huomaa. Ja sit jos huomaa, voi käydä näin.)
!!!!!!!!! - Mut toivottavasti
Mut toivottavasti kirjoitti:
aapee et ole se henkilö, jonka pitäis nyt vaan tajuta, että en ole tod. kiinnostunut sen sijaan, että kääntäis asina noin. (EVVK - mut yritän olla hienotunteinen, koska tajuan, että toisen maailma vois oikeesti kaatua tähän. Kaikinpuolin olen tajunnut syvän ihastuksensa, joka itseäni lähinnä ahdistaa. Se tuntuu itsestäni kylläkin pakkomielteeltä häneltä itseäni kohtaan, joka sai alkunsa siitä, että tervehdin häntä, huomasin hänet. Just siksi, koska panin merkille, että häntä ei juuri kukaan noteeraa, ja että hän ilmiselvästi kärsii siitä. Onneksi hällä on miesjenginsä, jottei ole yksin. Meillä siis ollut eräs linkki "tuttavuuteen", ystäväni tuttava siis alunperin. Karua, että voi näköjään olla ihmisiä, joita kukaan ei huomaa. Ja sit jos huomaa, voi käydä näin.)
!!!!!!!!!tämä ei mulle.
Ei mun pitänyt edes tula tänne enää. Varsinkaan toivomaan, että joku ei-toivottu ei mua kaipais. Ehkäpä asia onkin just siinä; miten pääsee eroon ihmisestä, joka alkaa jo tuntumaan takertuvalta ahdistelijalta?
- Timoko se siellä
huutelee
- Njet njet
njet, en ole Timo, enkä Th-söpöliini vipeltäjä, enkä myöskään Heiskanen, jonka mielestä varmaan salattujen elämien pitäisi edustaa Suomea Cannesin-filmifestivaaleilla Kaurismäen sijaan, olen vain joku suuri tuntematon.
- Teeskentelijöihin
törmäilevä. Aitoja ihmisiä on liian harvassa nykyään. Pidä kiinni, jos olet löytänyt.
- harmillista et näin
Samaa mietin viimeksii tänään. Harvan silmistä näkee lämpöä. Ne harvat aidot jää mieleen,
- neljä->kymmenen
ujostuttaa oikeesti mutta se vähä mitä mä puhun, mä puhun totta.
- Neljä->Yksi
Rehellisyys,harvinaista mutta sitäkin esiintyy.Todella arvostettava luonteenpiirre.
- nyt ei voi kuin
toivoa ettei tää oo mulle :D
- viis>kuus
missä päin
- teit kauniin
Tää vois olla minulle. tavallaan jännitän mutta myös minua jännitetään,, karisma ihmisessä pistää jännittämään, jopa välttelemään ja kummastelemaan, kyselemään tyhmiä, sopertelemaan sanoissa, erään kanssa olimme yhdessä melko rautaa, en tarkoita että meidän edessä jengi polvistui mutta jotain sinnepäin :)
En pidä apulannasta mutta laitan tähän silti kipaleen, tuskin tapaamme hänen kanssaan koskaan enää, olemme liian erilaiset tavallamme ja vähän muutakin siinä oli..
www.youtube.com/watch?v=GW9P1spUqWY - mutta nyt hyvää yötä
Mukava kuulla :) Oli sit kenelle hyvänsä.
- aroitjaiorjtajtreo
Ärsyttävä teksti, sillä ei ole minulle. On minua vastaan itse asiassa. Koska itse en ole rehellinen tuntemattomille. Asioita on helppo käyttää sinua vastaan. Tietysti tuollainen ujo äidin helmoissa kasvannut kiltti poika jonka nyt sinä sitten otat ei sitä tajua, eikä hänen ehkä koskaan tarvitsekaan kohdata maailman pimeitä puolia niin kuin minun. Ei mene nallekarkit tasan, eipä ei.
- Jegelskerdig
Aivan ihana, kuten sinä.
- me2....
Hauska kuulla. Sä taidat olla välillä luonnolapsi jotenkin. Ihan hyvä vaan.
Energiaa näyttää riittävän elämässä. - noinkinse menee
Noh, olen aina rehellinen - tai pyrin olemaan ja olenkin.
Tunteet ja jneet OVAT aitoja enkä mitään niille voi!- noinkinse menee
voi muuta kuin tunkee ne johonkin syvälle ja olla kuin ei mitään.
Happy endkö?
- Ellimaiju
Mukava kun joku uskaltaa olla rehellinen. Ei tarvitse tanssia muiden tinapillin tahdissa polskaa. Voi kuin itse pystyisi siihen.
- Pamppuni paukkuu
Maailmassa on vain rehellisiä ihmisiä ja kaikki vangit vankiloissa ovat syyttömiä.
- mävaan
Juu, noinhan se just on :
- hyväntahdon lähettil
Sitten on niitä, jotka kateuksissaan tai oman pahoinvointinsa vuoksi halauavat vielä "opettaa" avoimelle ja rehelliselle ihmiselle kuinka kova paikka maailma on. Väärin, jos et tiedä ihmisen maailmasta mitään älä toimi niin. Osoitat vain oman käytöksesi et koko maailman käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779