tilalle. Kun riittävän kauan poissa silmistä,niin lopulta on jo poissa mielestäkin.
Uusia tulee ja elämä jatkuu.
Aina löytyy korvaavia
20
189
Vastaukset
- Luulisin...
Jos näin on ei ole kovin suuria tunteitakaan.
- Toi on...
totta. Jos voi vaihtaa ihmisen kuin sukat,,on tunteet kuin sukkiakin kohtaan? harva sukkiaan kaipaa...
- she on thämä tälläai
mun korvike korkataan jo keskell´ viikkoa, ei satangai, eihän kukaan korvikkeella elä.
- jgnngf
Näinhän se kyllä valitettavasti menee! Yhden muiston varassa ei voi koko elämää roikkua!
- Kiitollisuus heistäkin
Ei kai se ainoastaan valitettavaa ole. Ainutkertaisia ne uudetkin elämään saapuvat ihmiset ovat, tutustumisen arvoisia nyt ainakin.
- hbgfnbohufn
Kiitollisuus heistäkin kirjoitti:
Ei kai se ainoastaan valitettavaa ole. Ainutkertaisia ne uudetkin elämään saapuvat ihmiset ovat, tutustumisen arvoisia nyt ainakin.
Olisin voinut haluta hänestä muutakin kun yhden muiston, mutta eihän sen varaan voi jäädä liian pitkäksi aikaa haaveilemaan! On suorastaan toivottavaa, että niitä uusia ihmisiä tulee elämään ajallaan, mutta ei tässä vielä kiirettä mihinkään ole
- Niin se kai on
Voi kun se hetki jo tulis, mä en enää jaksa tätä ikävää
En jaksa herätä aamulla leikkimään reipasta, kun oikeasti haluaisin vain sun syliin
En jaksa enää juosta päivästä toiseen, kun joka hetki kun seisahdun ikävä tulvii ylitse - onkohan noin
Kummallista että ikävä palstalla jaksat silti olla.
- 9+7
"kivaa" korvaaville, vähän kuin aidon kullan korvais katinkullalla. Voi näyttää aidolta ulospäin...
- ihminen on eläin
Pitää melkosen hyvin paikkaansa.Harva jaksaa toivoa ja odottaa näkemättä kovin pitkään ja lopulta unohtaa.
Seuraava sopiva ja kaikki alkaa alusta.
Kaikki on toistensa korvaavia. - Irmeli Olematon
Muistatko vaikka sitten 20 vuotta sitten edesmenneet rakkaat ihmisesi?
Minä muistan. - liian vaikeaa
Niin se on. Surullista, että ihminen on niin korvattavissa.
- ei ihan verrattaviss
Ei ne liian nuorena kuolleet muutamat ystäväni ja tuttavani muistista katoa, mutta elämä jatkuu. Ei niitä korvata voi, mutta olemassa olevalle elämälle voi tehdä paljon ja muistaa olla kiitollinen siitä mitä tällä hetkellä on, kertoa niille joita rakastaa tunteensa ja huomata rakkaus.
- Tuo on niin
Totta :)
- 09j099gj440
show goes on
- kyl kyll
Tosiasia,mutta mutta...
Asiaan voi tietysti hieman vaikuttaa, pitämällä yhteyttä oikeesti tärkeisiin ihmisiin, oikeassa elämässä, unohtamatta heitä ja tapaamalla heitä, kuten aikaa ennen somea.. - kiva kuulla.
hienoa, jos joku hyvä ja katseenkestävä on tullut tilalle.
Täyttä vauhtia mene vaan eteenpäin. - Korvikeajattelua
Niin jokaiselle asialle löytyy korvikkeita. Itse olen musiikkinkuuntelu himo tyydyttänyt naputtelemalla pöytää. En ole viitsinyt kuunnella musaa, koska joku voisi vaikka tulla liian uteliaana kyselemään mistä mahdan pitää. Sen näkee jonkun naamasta mitä mieltä on minun mieltymyksistä. Eihän sitä kehtaa muunnella voi jäädä vaikka rysän päältä kiinni. Mutta kun on yksin kotona voi sitä pölötystä ja möykkää. Taitaa naapurin mamma tietää hyvin että kotona ollaan:). Puhetta on vaikea tuottaa oikeassa paikassa. Sitä on niin urautunut. Puhumattakaan jos kertoisi mitä todella tuntee sivistyneesti ei räyhäten. Niinpä sitä on parempi mukautua muiden mieltymyksiin. Toisaalta tunteet näkyvät naamastani ja silmistäni, vaikka suu puhuisi toista. En halau ärsyttää muita omilla tunteillani, siksi yritän kieltää niiden olemassa olon tai mukailen muiden mieltymyksiä.
- ku jaksais
ei hotsita mikään
http://youtu.be/5Ik1lbFNAuo - eri mieltä
EI OLE eikä LÖYDY miestä,joka voisi koskaan korvata sen erään tietyn miehen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760