Aina löytyy korvaavia

sellasia kaikki

tilalle. Kun riittävän kauan poissa silmistä,niin lopulta on jo poissa mielestäkin.
Uusia tulee ja elämä jatkuu.

20

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin...

Jos näin on ei ole kovin suuria tunteitakaan.

• Toi on...

totta. Jos voi vaihtaa ihmisen kuin sukat,,on tunteet kuin sukkiakin kohtaan? harva sukkiaan kaipaa...

• she on thämä tälläai

mun korvike korkataan jo keskell´ viikkoa, ei satangai, eihän kukaan korvikkeella elä.

• jgnngf

Näinhän se kyllä valitettavasti menee! Yhden muiston varassa ei voi koko elämää roikkua!

• Kiitollisuus heistäkin

Ei kai se ainoastaan valitettavaa ole. Ainutkertaisia ne uudetkin elämään saapuvat ihmiset ovat, tutustumisen arvoisia nyt ainakin.

• hbgfnbohufn
        Kiitollisuus heistäkin kirjoitti:

Ei kai se ainoastaan valitettavaa ole. Ainutkertaisia ne uudetkin elämään saapuvat ihmiset ovat, tutustumisen arvoisia nyt ainakin.

Olisin voinut haluta hänestä muutakin kun yhden muiston, mutta eihän sen varaan voi jäädä liian pitkäksi aikaa haaveilemaan! On suorastaan toivottavaa, että niitä uusia ihmisiä tulee elämään ajallaan, mutta ei tässä vielä kiirettä mihinkään ole

• Niin se kai on

Voi kun se hetki jo tulis, mä en enää jaksa tätä ikävää

En jaksa herätä aamulla leikkimään reipasta, kun oikeasti haluaisin vain sun syliin

En jaksa enää juosta päivästä toiseen, kun joka hetki kun seisahdun ikävä tulvii ylitse

• onkohan noin

Kummallista että ikävä palstalla jaksat silti olla.

• 9+7

"kivaa" korvaaville, vähän kuin aidon kullan korvais katinkullalla. Voi näyttää aidolta ulospäin...

• ihminen on eläin

Pitää melkosen hyvin paikkaansa.Harva jaksaa toivoa ja odottaa näkemättä kovin pitkään ja lopulta unohtaa.
      Seuraava sopiva ja kaikki alkaa alusta.
      Kaikki on toistensa korvaavia.

• Irmeli Olematon

Muistatko vaikka sitten 20 vuotta sitten edesmenneet rakkaat ihmisesi?

Minä muistan.

• liian vaikeaa

Niin se on. Surullista, että ihminen on niin korvattavissa.

• ei ihan verrattaviss

Ei ne liian nuorena kuolleet muutamat ystäväni ja tuttavani muistista katoa, mutta elämä jatkuu. Ei niitä korvata voi, mutta olemassa olevalle elämälle voi tehdä paljon ja muistaa olla kiitollinen siitä mitä tällä hetkellä on, kertoa niille joita rakastaa tunteensa ja huomata rakkaus.

• Tuo on niin

Totta :)

• 09j099gj440

show goes on

• kyl kyll

Tosiasia,mutta mutta...
      Asiaan voi tietysti hieman vaikuttaa, pitämällä yhteyttä oikeesti tärkeisiin ihmisiin, oikeassa elämässä, unohtamatta heitä ja tapaamalla heitä, kuten aikaa ennen somea..

• kiva kuulla.

hienoa, jos joku hyvä ja katseenkestävä on tullut tilalle.
      Täyttä vauhtia mene vaan eteenpäin.

• Korvikeajattelua

Niin jokaiselle asialle löytyy korvikkeita. Itse olen musiikkinkuuntelu himo tyydyttänyt naputtelemalla pöytää. En ole viitsinyt kuunnella musaa, koska joku voisi vaikka tulla liian uteliaana kyselemään mistä mahdan pitää. Sen näkee jonkun naamasta mitä mieltä on minun mieltymyksistä. Eihän sitä kehtaa muunnella voi jäädä vaikka rysän päältä kiinni. Mutta kun on yksin kotona voi sitä pölötystä ja möykkää. Taitaa naapurin mamma tietää hyvin että kotona ollaan:). Puhetta on vaikea tuottaa oikeassa paikassa. Sitä on niin urautunut. Puhumattakaan jos kertoisi mitä todella tuntee sivistyneesti ei räyhäten. Niinpä sitä on parempi mukautua muiden mieltymyksiin. Toisaalta tunteet näkyvät naamastani ja silmistäni, vaikka suu puhuisi toista. En halau ärsyttää muita omilla tunteillani, siksi yritän kieltää niiden olemassa olon tai mukailen muiden mieltymyksiä.

• ku jaksais
    • eri mieltä

EI OLE eikä LÖYDY miestä,joka voisi koskaan korvata sen erään tietyn miehen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe