Mä saan parhaat kicksit kun ja jos kundi nuolee mun pyllynreikää,joskus olen saanut jopa orkut pelkästä pyllynsilmän nuolemisesta.....itse en pysty nuolemaan kundin pyllyä,sori,mut kullia kyllä nuolen ja imen,suuhuni saa myös laueta ja varmasti nielen lastin ja nuolen veltostuvan munan puhtaaksi.
pyllyn nuolijat.
26
1143
Vastaukset
Moi,mistäpäin olet?haluaisin tulla nuoleen peppuasi???laita viestiä
- yönsyli
Espoosta,mut en mä kyl tässä mitää osotteita rupee jakeleen,muuten mimmonen sä oot,niinkun ulkonäöltä ja sillee?
- jhg
Moi! =) Olen tumma ja komea mies. Sovitaanko sekstailut? Haluaisin kunnon suihinotoa ja laueta suuhusi. ;)
Moi, voit ottaa minuunkin yhteyttä jos kiinnostaisi puuhastella.
- yönsyli
Haluaisit laueta suuhun....nii varmaan,täs ei oo kysysmys mitä sä haluat,vaan siitä miten pystytte mulle antamaan mahdollisimman järisyttävän orgasmin ja seksikokemuksen...miten?
- OrkideaXXX
Vitunks väliä mulle sun orkulla on? Kukin hoitaa ite omat omat orkkunsa.
- jhg
Antaa olla. Minä en ala kenenkään pyllyjä nuolemaan. Monet naiset on lahnoja. Mies joutuu tekee kaiken työn.
- lpr 69
kutsun sitä perse-orgasmiksi. nykyään naiset pyytää,et sitä antaisin.
- yönsyli
Pylly ja pimppi voidellaan ensin juoksevalla hunajalla ja sitten kundi nulemaan ne puhtaaksi.....ai että kun tulee huikeat ORKUT!!! Ja sama käsittely kundin kullille ja posliiniksi ajelluille palleille, jos ei lasti lennä niin onhan ihme jätkä. Jos kysyisin halukkaita niin oliskohan?
- naamakirja1
Hei kokeileppa myös kylmäpuristettua kookos öljyä,kyllä saa nuolenta vauhtia molemmin puolin ;)Ja olisin varmasti halukas.Luo uusi meili osoite ja laita se vastaukseesi niin vastailen:)
Mielellään sitä pyllyn nuolee. Ilman mitään hunajaa. Hygieeniastaan huolen pitävät naiset maistuvat hyvältä ja kiihottavalta. Ensin antaa pitkä ja rentouttava hieronta muuttaen pikkuhiljaa eroottiseksi hieronnaksi. Hyväillä huulilla ja kielellä. Nuolla pitkään ja hartaasti vaihtaen välillä reikää, eikä jättää yhteen orkkuun. Se vain on niin kiihoittavaa touhua että siinä tahtoo laueta itekkin. Vielä jos siihen lisää sopivan kokoisen sauvan ja kuuntelee naisen toiveita. Sen jälkeen kun itekkin saa tyydytystä niin tuntuuhan Se että taju lähtee...nam. Just alkoi haluttaan päästä harrastamaan tuollaista puuhastelua, alkuun vaikka muutama tunti eikä pari vuorokauttakaan liian pitkä aika ole. Sen jälkeen alkaa kieli kippeytyyn :)
- Karpov
Hmmm, aamupalaksi juuri nuolin vaimolleni orgasmin...ja kyllä pyllystä nimenomaan. Siis aivan parasta, kun vaimoni nauttii niin todellakin teen sitä, vaikka joka päivä! Eikä pahalle maistu, ei todellakaan.
- yönsyli
Kyllä mun hunajat on nuoleskellut parikertaa jo yks nuori kundi,kestävyyttä hänellä ei kyllä oo :( nuolemisen jälkeen tuli reisille ilman että kerkes edes sisään työntyä .
- Real Man
Ja taas joku homopikkupoika fantasioi täällä.
Vain homot tykkäävät peräreikäleikeistä. - yönsyli
Voi,voi peppureikä on naisella hyvin herkkä alue,annappa joskus naisellesi pyllynreijän nuolenta käsittely niin tiedät mistä puhun.
- woman for man
Kyllä, rotunaiset tykkäävät molemmista sekä edestä ja takaa
- puhtaaksi
yönsyli voisin tulla nuolemaan peppuasi. voisit ekaksi panna toisen miehen kanssa minun katsellessa vierestä. nuolisin sen jälkeen pimpin puhtaaksi spermasta.olen 47v mies espoosta.
- kuusamontyttö
Kieltä peppuun ja samalla dildoa vaginaan......aaaah.
- yönsyli
Hei kuusamontyttö,kiinnostaisiko kieli ja hieromasauvaleikit hoikan ja kiihkeän posliinitytön kanssa? terv. yönsyli.
- 69m-hki
pistä textii tänne päin ni keskustellaan lisää=) rakastan naisen perää=)
kuka kiinnosta? mun pylly on nami ja odottaa kullia)))) peppupano? :)
- speedy74
Mua kiinnostas panna sua
- 1212
Haluan Oulusta naisen, jonka tie kiimaan ja orgasmeihin kulkee niin pillun- kuin pyllynnuolennan kautta! :)
- kuusamontyttö
Sorry yönsyli,mut minä tykkään miehistä ja miehen elimellä leikkimisestä,kiinteät ajellut pallit on mun leikkikalut ja tykkään kielimiehistä.
- nuolemisiin
Yönsyli, haluaisin nuolla sun molemmat reiät...huolelliseti. Niin pitkään kun haluat.
Tästä jatketaan. juzca()hotmail()fi - Niina 1992
Yllätän joskus kundi kaverini pakaroita ja palleja suukotellessani niin että työnnän kieleni rajusti anukseen,ei tarvitse kauvaa odottaa "pikkukaverin" laukeamista...en ole vielä tavannut miestä joka ei haluaisi lisää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994