Otsikko kertoo kaiken olennaisen.
Haluatko vain "tavan vuoksi" kuulua yhteisöön, johon liittymisestä et todennäköisesti ole saanut itse päättää?
En minäkään.
Esimerkki: Tampereella asuva 2300e/kk tienaava säästää 298,97 euroa vuodessa.
Minä ainakin keksin tuolle rahalle muitakin käyttötarkoituksia kuin suuren kirkko-organisaation rahoittamisen.
Kirkosta eroaminen vie vain pari minuuttia: https://www.eroakirkosta.fi/
Säästä satasia vuodessa eroamalla kirkosta
5
269
Vastaukset 5
- ukm 49
ja se kannattaa tehdä säästät ja paljon 45 v ilman kirkkoa.
- jeesus on kingi!
jeesus tie, totuus ja elämä!
Tulin Jeesuksen uskoon vuonna 2012 ja Herra avasi ymmärryksen siihen että jokainen uskoontullut liittyy uskoontulon hetkellä Jumalan seurakuntaan joka perustettiin Golgatalla
erosin silloin kirkosta enkä ole menossa takaisin
ev lut kirkko harjoittaa hengellistä huoruutta ekumenian kautta porttokirkon eli roomalaiskatolisen kirkon kanssa- uunovai
Tuttu pari, jotka on työttömiä ja elää tuilla, on tietenkin eronneet kirkosta. Mutta silti se ei estä niitä hakemasta sieltä itselleen ruoka- ja muutakin apua. Diakoniasta on maksettu niitten laskujakin. Joku tossa ei nyt natsaa.
Jos ei halua kuulua johonkin yhteisöön, niin sitten pitäisi myös pysyä sen ulkopuolella, joka asiassa. - Mitästuhlaat
Minä uskon jumalaan mutta säästellen enkä syytä menoista kirkkoa. Katso omaan itseen. Siellä se tuhlari asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487