SEXIÄ

Kaksin kivaa

Hei olen 50v sinkku nainen 013 alueelta. En ole löytänyt itselleni vaki pano kaveria vaikka olen kuinka etsinyt. Tykkään sexistä sekä sexileluista. Tykkään leikkiä leluilla mieheen sekä mies saa leikkiä leluilla minuun. Mies vois olla alle 50v koska sitä vanhemmilla ei ole kovana. Minä en ole mikään missi tyyppi ylimääräisiä kiloja on kertynyt joka paikkaan. Eikä sinunkaan tarvitse olla Tauno Palo. En siedä miehiä jotka polttavat ja juovat.

33

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin viriili +50

      Sinulla on kyllä aivan väärä käsitys 50v miehistä...ettei olisi kova,voihan se tietty joillakin olla niin mutta ei yleensä,ehkäpä sun kannattaisi laajentaa hakuasi niin saattaisit yllättyä.Elämänkokemus nimittäin tuo sitä uskallusta heittäytyä ehdottamaasi juttuun paremmin kuin nuorella iällä ;)Onnea etsintääsi.

    • asffggh

      Painu läski salille

      • erittäin viriili +50

        Olisipa kiva nähdä sinut itsesi viisikymppisenä,miten hyvässä kunnossa olet itsesi silloin pitänyt...ettei vain tulisi silloin pettymystä kun muistaa miten on toisia herjannut tietämättä heistä ja heidän kondiksestaan yhtään mitään.Positiivinen juttuhan tässä on se ettei nettikommentointi kohdaltasi voi ainakaan mennä enää huonompaan suuntaan,pohja on jo saavutettu.


      • Kaksin kivaa

        Toivottavasti sinua helpotti tuo kun sait minua haukkua. Olet varmaan itse täydellinen kun saat nimettömänä vieraita ihmisiä haukkua. Varmaan aivan fiksu tyyppi.


      • hyvin viriili +50
        Kaksin kivaa kirjoitti:

        Toivottavasti sinua helpotti tuo kun sait minua haukkua. Olet varmaan itse täydellinen kun saat nimettömänä vieraita ihmisiä haukkua. Varmaan aivan fiksu tyyppi.

        siis minun kommenttini oli kyllä kohdistettu asffggh:lle joka kutsui minua läskiksi


      • Kaksin kivaa
        hyvin viriili +50 kirjoitti:

        siis minun kommenttini oli kyllä kohdistettu asffggh:lle joka kutsui minua läskiksi

        minunkin viesti oli tarkoitettu asffggh;lle. Mutta tuli näemmä väärään paikkaan.


      • hyvin viriili +50
        Kaksin kivaa kirjoitti:

        minunkin viesti oli tarkoitettu asffggh;lle. Mutta tuli näemmä väärään paikkaan.

        Välillä hiukka hämmentävää kun se kommentti ei aina mene siihen väliin mihin sen on tarkoittanut,mut onnea hakuusi siellä Itä Suomessa,harmi kun ollaan niin kaukana toisista sillä tarinasi kiehtoi mieltäni


      • .......
        hyvin viriili +50 kirjoitti:

        Välillä hiukka hämmentävää kun se kommentti ei aina mene siihen väliin mihin sen on tarkoittanut,mut onnea hakuusi siellä Itä Suomessa,harmi kun ollaan niin kaukana toisista sillä tarinasi kiehtoi mieltäni

        Itse olen 46.vnainen pidän itsestäni huolta käyn lenkillä salilla inhottaa läskit ja sexikin parempaa


      • Kaksin kivaa
        ....... kirjoitti:

        Itse olen 46.vnainen pidän itsestäni huolta käyn lenkillä salilla inhottaa läskit ja sexikin parempaa

        Oletkos joskus ollut läski kun tiedät että laihana sexi on parenpaa? Jos sinua ihnottaa läski niin älä tule minun sänkyyn ja minun sexi kaveriksi.


      • .....
        Kaksin kivaa kirjoitti:

        Oletkos joskus ollut läski kun tiedät että laihana sexi on parenpaa? Jos sinua ihnottaa läski niin älä tule minun sänkyyn ja minun sexi kaveriksi.

        Läski ällöö


      • yök
        ..... kirjoitti:

        Läski ällöö

        Olet läski en ikinä nais


      • hyvin viriili +50
        ....... kirjoitti:

        Itse olen 46.vnainen pidän itsestäni huolta käyn lenkillä salilla inhottaa läskit ja sexikin parempaa

        Itsellä omat geenit antavat mahdollisuuden syödä mitä ja miten paljon vaan silti kroppa pysyy hoikkana,pidän silti kunnostani huolta,en rankkaa ihmisiä sen mukaan onko toisella ylimääräistä painoa vai ei.Seksinkään suhteen en ole huomannut eroa nautinnossa sen suhteen onko kumppani ollut hoikka vai tukevampi.Jos olet sinut itsesi kanssa niin sen pitäisi riittää,tähän ainakin minä uskon.Ja hei puhehan on seksistä ei läskistä.......


      • Salaihailia
        hyvin viriili +50 kirjoitti:

        Itsellä omat geenit antavat mahdollisuuden syödä mitä ja miten paljon vaan silti kroppa pysyy hoikkana,pidän silti kunnostani huolta,en rankkaa ihmisiä sen mukaan onko toisella ylimääräistä painoa vai ei.Seksinkään suhteen en ole huomannut eroa nautinnossa sen suhteen onko kumppani ollut hoikka vai tukevampi.Jos olet sinut itsesi kanssa niin sen pitäisi riittää,tähän ainakin minä uskon.Ja hei puhehan on seksistä ei läskistä.......

        Mistä päin olen kiinnostunut


      • Kaksin kivaa
        hyvin viriili +50 kirjoitti:

        Itsellä omat geenit antavat mahdollisuuden syödä mitä ja miten paljon vaan silti kroppa pysyy hoikkana,pidän silti kunnostani huolta,en rankkaa ihmisiä sen mukaan onko toisella ylimääräistä painoa vai ei.Seksinkään suhteen en ole huomannut eroa nautinnossa sen suhteen onko kumppani ollut hoikka vai tukevampi.Jos olet sinut itsesi kanssa niin sen pitäisi riittää,tähän ainakin minä uskon.Ja hei puhehan on seksistä ei läskistä.......

        Ninen omaan on kyse sexistä eikä läskistä. Jokainen kantaa omat läskinsä. Ja kun on sinut itsensä kanssa niin vielä pystyssä päin.


      • Kaksin kivaa
        Salaihailia kirjoitti:

        Mistä päin olen kiinnostunut

        Hei jos tarkoitit minua niin olen 013 alueelta niin kuin ilmoituksessa mainitaan.


      • hyvin viriili +50
        Kaksin kivaa kirjoitti:

        Ninen omaan on kyse sexistä eikä läskistä. Jokainen kantaa omat läskinsä. Ja kun on sinut itsensä kanssa niin vielä pystyssä päin.

        Näin sen kuuluu mennä,itse Uudeltamaalta


      • ei kiitos
        hyvin viriili +50 kirjoitti:

        Näin sen kuuluu mennä,itse Uudeltamaalta

        Kyllä mä en voi naida naista jolla ylipainoo on rumaa katottavaa kun makkarat hyllyy


      • hyvin viriili +50
        Salaihailia kirjoitti:

        Mistä päin olen kiinnostunut

        Hei mistä päin oot?


    • x potenssi

      Taxi on ja exä on ilmaisuna ihan ok, mut sexi... Saxet, suxet, sixi, paxu, lixa, raxa, loxuaa, vaxi, kaxi, pixeli, henxeli, exytä, faxi, maxa, yxin, ruxi, rixa, oxa ja niin edelleen (saa jatkaa).

      Älä jaxa, mua oxettaa :)

    • Autoilija47v

      Olen 47v vapaa mies ja mielelään ajelisin luoksesi viikonloppua viettämään seksinmerkeissä.



    • Mielenkiintoista

      Jee

    • etsivä

      Moi laita sähköpostiosoitteesi niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi?

    • etsivä

      Niin tämä oli tarkoitettu sinulle nimimerkki: Kaksin kivaa.

    • Kaksin kivaa

      Moi mistä olet " etsivä "?

      • etsivä

        Moi Kaksin kivaa, olen 013 kuten sinäkin....jos laittaisit sen spostiosoitteesi niin jatketaan siel juttua..


    • mies 55v

      No täältäkö feikkien sivulta muka luulet löytäväsi panokaverin itelles??? no just joo!!! ONNEA!!!

      • Kaksin kivaa

        Joo eipä täältä löydy mitään järkevää.


      • Kaksin kivaa kirjoitti:

        Joo eipä täältä löydy mitään järkevää.

        Missä päin asut?


      • Kaksin kivaa
        vicks-333 kirjoitti:

        Missä päin asut?

        Asun 013 alueella niin kuin kerron jo tuolla ensimmäisessä viestissä. Niin jos tarkoitit minua joka etsii seuraa.


    • ääähhh

      Työnnä löylykauha perseeseen harppu

    • Aaatami65

      kuinka iso pitää olla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe